Pjuuok Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg kjøpte 257 fra eBay for under 1200 kr inkl. frakt. Fikk selger til å sette ned verdien litt på pakken og sende som "Gift". Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 November ble plutselig tristere enn vanlig etter en oktober bestående av fester med smoking, kjole og hvitt, dress og gallakjoler minst 2 ganger i uken. Plutselig tilbake til altfor lite penklær Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hva har du drevet med i oktober? Vært James Bond? 4 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Tipper UKA. Tipper han er med i Nordisk Utvalg (NU). Mener de (på UiB hvertfall) var på tur ganske nylig.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Tipper han er med i Nordisk Utvalg (NU). Mener de (på UiB hvertfall) var på tur ganske nylig.. Og turen varte hele oktober? 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 UKA i Trondheim er riktig. Hadde gjort mye for at helgene hadde fortsatt slik. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Det er ikke særlig sunt i lengden, verken for kroppen eller skolen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dersom det ikke er sunt for kroppen å gå for ofte i finklær, vel, da vil jeg dø ung. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dersom det ikke er sunt for kroppen å gå for ofte i finklær, vel, da vil jeg dø ung. Haha, jeg tenkte mer på de andre komponentene i UKA... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Og turen varte hele oktober? Vesentlig poeng, Herr Brun! Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ah, perfekt! er det noen mal på hvordan denne mailen skal skrives? Altså et skjema man skal følge. Ikke som jeg vet av. Jeg sendte bare en mail om at jeg har lyst til å benytte meg av first time customer refund som er på 30%. Sa at jeg hadde hørt det av en venn og snakket med kundeservice om det. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Det er ikke særlig sunt i lengden, verken for kroppen eller skolen. Veldig sant. Ble en rimelig rolig restitusjonsuke i etterkant for å si det sånn. Uansett - ja til mer smoking og kjole og hvitt på fest. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Det er jo en grunn til at det ikke brukes så ofte... Vil ikke si at fest havner så høyt opp på formalitetsskalaen. Endret 17. november 2013 av Haawy Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dårlig formulert, mente så klart ikke vanlig helgefyll-vorspiel. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvor mye finstas snakker vi egentlig? Vanlig dress eller... Lenke til kommentar
Brap Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er det noen som har kjøpt sokker og belter fra Bexley? God kvalitet? Tenker på å bestille skotrær der og lurer på om jeg skal slenge på et par belter og 10 par sokker. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvor mye finstas snakker vi egentlig? Vanlig dress eller... Monokkel, hansker og flosshatt blir kanskje litt i overkant, hehe. Men ja mer enn dress. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Skulle gjerne hatt meg noen sorte skinnhansker til losjakken min, men jeg vet ikke størrelse osv, så tenkte å bare finne noen som passer i en butikk i Oslo. Noen som har anbefalinger? Merker og/eller butikker. Og evt andre ting en bør være obs på ved kjøp av skinn hansker. Da det blir mitt første par. Tenker en plass mellom 500-1000 kr. Og helst litt varme da planen er å bruke de fra nå og utover vinteren Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Skulle gjerne hatt meg noen sorte skinnhansker til losjakken min, men jeg vet ikke størrelse osv, så tenkte å bare finne noen som passer i en butikk i Oslo. Noen som har anbefalinger? Merker og/eller butikker. Og evt andre ting en bør være obs på ved kjøp av skinn hansker. Da det blir mitt første par. Tenker en plass mellom 500-1000 kr. Og helst litt varme da planen er å bruke de fra nå og utover vinteren Asbjørn Dagestad selger Chester Jeffries, det kan jo være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå