HMKongen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Morgenkåpe av fleece? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Morgenkåpe av fleece? Enig, wtf? Flanell hørtes digg ut. Selv har jeg en (jeg ikke bruker) av bomull. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Noens tips om diverse salg fra The Nordic Fit - http://thenordicfit.com/top-picks-from-mid-season-sales End clothing, som har mye fint, særlig av strikkede gensre, med bl.a. Inverallan og Howlin'. Kode: "winter20" - 20% på alt utenom Alden og APC. I tillegg - hva tenker dere om "arran cable"-luene til Berg&Berg? http://bergbergstore.com/knitwear/knitted-hats.html?p=1 Lurte på å slenge på en slik til genserordren min som uansett ligger inne, men i så fall, hvilken farge? Endret 14. november 2013 av Xtra 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 hva er diggest av fleece ull og flanell når det kommer til morgenkåpe? Du glemte det beste av dem alle 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 damn det tenkte jeg ikke på. hvor får man kjøpt det da? hvor får man kjøpt morgenkåpe at all? bomull ser jeg for meg at ikke er like digg som de andre jeg nevnte Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 voksa barbourjakka mi i går og er fornøyd med resultatet. Men det er vel ikke meninga å bruke hele boksen? jeg brukte ikke i nærheten av hele Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 damn det tenkte jeg ikke på. hvor får man kjøpt det da? hvor får man kjøpt morgenkåpe at all? bomull ser jeg for meg at ikke er like digg som de andre jeg nevnte For flanell kan jo ikke være laget av bomull... 1 Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 voksa barbourjakka mi i går og er fornøyd med resultatet. Men det er vel ikke meninga å bruke hele boksen? jeg brukte ikke i nærheten av hele Komplisert å vokse jakken? Har en international som burde fått litt voks på seg etter x-antall tureri regnet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Veldig lite komplisert. Bare viktig å ta seg litt god tid og være nøye. Endret 15. november 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 det er enkelt, var en international jeg voksa også. bare husk å varme opp voksen godt Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er det ikke anbefalt å vokse jakken etter 12 eller 18 måneder fra da man kjøpte den? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dæven, da bør jeg kanskje vokse min jakke også. Hva tenker dere er lurest? Å vokse jakken nå, sånn at den er klar til våren, eller sette vekk jakka og vokse den når våren kommer? Kommer ikke til å bruke min Bedale i vinteren uansett. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kommer helt an på hva du gidder, Pjuuok. Har ikke noe å si om du vokser den nå eller til våren så lenge du ikke bruker den. Noen som har erfaringer med salg hos PRL enten før eller etter nyttår? Mener å huske de hadde ganske stort salg ved nyåret? Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kommer helt an på hva du gidder, Pjuuok. Har ikke noe å si om du vokser den nå eller til våren så lenge du ikke bruker den. Noen som har erfaringer med salg hos PRL enten før eller etter nyttår? Mener å huske de hadde ganske stort salg ved nyåret? Ofte salg derigården, så ville ikke utelukket det Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Hei. Skal gå til anskaffe av en Filson-veske og lurte på om noen kunne anbefalt meg en modell? Burde helst ikke være så altfor dyr (dvs. 2k+) (dette er kanskje urealistisk?) og den bør romme en del (dvs. ha plass til typ. 2 store bøker og en PC) Endret 16. november 2013 av Altobelli Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei. Skal gå til anskaffe av en Filson-veske og lurte på om noen kunne anbefalt meg en modell? Burde helst ikke være så altfor dyr (dvs. 2k+) (dette er kanskje urealistisk?) og den bør romme en del (dvs. ha plass til typ. 2 store bøker og en PC) Tror det var noen her som kjøpte 257 for ca. 1700 kr (inkl. moms?) fra revolve clothing. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 257 har plenty av plass til to støre bøker og en PC, det har også 256. Med min 257 klarer jeg å ha plass til både matboks, store hodetelefoner (Bose QC15), to tykke pensumbøker, MacBook Air og en anseelig bunke med løse papirer, i tillegg til diverse småtterier som lader, kalkulator, linjal, penner, et eple, vannflaske osv. Haugevis med plass i den, så hvis du ikke har behov for å ta med like mye tror jeg nok 256 kan være et bedre alternativ. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Tror det var noen her som kjøpte 257 for ca. 1700 kr (inkl. moms?) fra revolve clothing. Stemmer! Hei. Skal gå til anskaffe av en Filson-veske og lurte på om noen kunne anbefalt meg en modell? Burde helst ikke være så altfor dyr (dvs. 2k+) (dette er kanskje urealistisk?) og den bør romme en del (dvs. ha plass til typ. 2 store bøker og en PC) Jeg kjøpte en filson 257 bag for én måned siden og betalte 1700kr for bagen, med frakt og moms. Dette er bare mulig (til min viten) ved å bestille gjennom Revolve Clothing. Det du gjør er at du kjøper bagen. Deretter sender du en mail med orderenummer og sier at du vil ta bruk av "First time customer refund", noe som gir deg 30% av det du betalte tilbake. Dvs. at bagen blir kostene 30% av prisen som er oppgitt på nettsiden. Momsen blir rundt 600kr når bagen ankommer Norge. 1 Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Stemmer! Jeg kjøpte en filson 257 bag for én måned siden og betalte 1700kr for bagen, med frakt og moms. Dette er bare mulig (til min viten) ved å bestille gjennom Revolve Clothing. Det du gjør er at du kjøper bagen. Deretter sender du en mail med orderenummer og sier at du vil ta bruk av "First time customer refund", noe som gir deg 30% av det du betalte tilbake. Dvs. at bagen blir kostene 30% av prisen som er oppgitt på nettsiden. Momsen blir rundt 600kr når bagen ankommer Norge. Ah, perfekt! er det noen mal på hvordan denne mailen skal skrives? Altså et skjema man skal følge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå