Broseph Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 usikker på hvilken farge jeg skal gå for.Farge passer jo til ansiktet og håret akkurat som innfatning, men jeg synes de nederste var kjempefine. Jeg ville ha gått for dem selv. Det er så kjedelig med kjedelige briller, og jeg er fan av tortoise. Den sterkere fargen gjorde dem liitt skarpere. En veldig fin innfatning! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Var i NY nylig og prøvde briller blant annet. Fant ut at jeg skal kjøpe Oliver Peoples Fairmont da de passet veldig bra, men er usikker på hvilken farge jeg skal gå for. Synes cocobolo var de fineste. Skulle ønskje jeg kledde sånne briller selv :/ Endret 11. november 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Anbefaler alle å sjekke ut genserene til SNS Herning, utrolig tykke og gode ullgensere av solid kvalitet. Har en Fisherman og en Stark fra dem, og de er nok de to varmeste og mest komfortable genserene jeg har eid. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Tror Rankiz fort kan se veldig bestefar-aktig ut i sånne briller ettersom har går med piqueskjortene sine nedi buksa.... 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ble ikke så mye shopping, men stikk og spis burger på The Bird! Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bestilte meg nettopp et slips fra The Tie Bar ettersom det var et muuuust med et nytt slips nå. Kvaliteten er ikke super, men til 170kr inkludert frakt funker det! Bruker kun slips ved høytider.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Noen tips til hvor jeg kan kjøpe jens i typen Nerak? Har en sånn bukse og den er definitivt den beste jeg har. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvor kjøper man strikkede slips i ikke alt for lange lengder? Lenke til kommentar
Populært innlegg Error Skrevet 11. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2013 Noen som husker gode gamle Ramius? 26 år gammel pressbukse-forkjemper fra Oslo? Uansett, leter etter chinos med annen passform enn de du får overalt til 200kr stykk (husker ikke hva de heter). Slim fit gjerne! Noen som vet hvor det selges? 30 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Han burde jo bare snappet pressen så hadde han druknet i kuse. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Tror han kan finnes på bloggen sin "hovedstaden" for de som er nysgjerrige Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 http://www.pinterest.com/pin/8444318021669306/ Selvlagde sølvjeans gitt Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skal jo sies at det er ganske imponerende å lage jeans selv, da. Bare synd at de han lager er så jævlig grelle. 3 Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Når er det vanligvis salg i PRLs nettbutikk? Om det noengang "vanligvis" er salg vel og merke... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Når er det vanligvis salg i PRLs nettbutikk? Om det noengang "vanligvis" er salg vel og merke...De hadde i hvert fall salg forrige uke. Vet ikke om salget fortsatt er oppe. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Noen som husker gode gamle Ramius? 26 år gammel pressbukse-forkjemper fra Oslo? Uansett, leter etter chinos med annen passform enn de du får overalt til 200kr stykk (husker ikke hva de heter). Slim fit gjerne! Noen som vet hvor det selges? Massimo Dutti har en del greie, og mesteparten er slimfit. Er helt kurrant når du får de til halv pris, når de starter salget like etter jul. Forøvrig jævlig kjipt at det kun ar amerikanerne som får handlet i den nye online outleten til suitsupply... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Massimo Dutti har en del greie, og mesteparten er slimfit. Er helt kurrant når du får de til halv pris, når de starter salget like etter jul. Forøvrig jævlig kjipt at det kun ar amerikanerne som får handlet i den nye online outleten til suitsupply... Det er to forskjellige markeder. Overskuddsvarene fra Europa blir sendt til et outlet i Roermond (Nederland), mens i USA blir det lagt ut på outletsiden. Uansett, sjekket innom USA outletet, og synes ikke det var noe å skryte av akkurat. Endret 13. november 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 hva er diggest av fleece ull og flanell når det kommer til morgenkåpe? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hva skjedde med bomull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå