gard. Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Til alle Luxire-tøser: hvilket blått stoff anbefales til en penskjorte? Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 har et problem.. er veldig høy og veldig tynn og sliter med å finne kule klær som passer. hverdagsklærene mine er trange bukser i mørke farger og hettegensere eller gensere med glidelås m/sterke farger (grønn, blå, lilla, rød). har fått mange kommentarer i det siste at det ser ut som om jeg drukner i genseren min, noe som egentlig er litt sant selv om de er i medium størrelse. problemet er at hvis jeg går ned en størrelse så er ikke plagget langt nok fordi jeg er så høy.. what do to? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) ^gainzzz Jeg hadde samme problemet. Jeg var ganske tynn, og klær passet ikke kroppsbygningen min og det eneste som hjalp var å gå opp i vekt. Endret 10. november 2013 av Mladic Lenke til kommentar
EJN Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Til alle Luxire-tøser: hvilket blått stoff anbefales til en penskjorte? Pale blue poplin 2/100 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 ^gainzzz Jeg hadde samme problemet. Jeg var ganske tynn, og klær passet ikke kroppsbygningen min og det eneste som hjalp var å gå opp i vekt. samme her mye lettere å finne klær som passer etter å ha lagt på seg litt Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 har et problem.. er veldig høy og veldig tynn og sliter med å finne kule klær som passer. hverdagsklærene mine er trange bukser i mørke farger og hettegensere eller gensere med glidelås m/sterke farger (grønn, blå, lilla, rød). har fått mange kommentarer i det siste at det ser ut som om jeg drukner i genseren min, noe som egentlig er litt sant selv om de er i medium størrelse. problemet er at hvis jeg går ned en størrelse så er ikke plagget langt nok fordi jeg er så høy.. what do to? Hvor gammel er du? Ikke kjøp hettegensere med knallfarger. De har som oftest elendig passform og ser ikke bra ut. Gå for skjorter i enkle farger (duse blåfarger f.eks), ikke jack&jones ruter, som er kroppsnære istedenfor. Og som folk sier her. Legg på deg litt. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Hvem lager de beste chinosene? Begynner å bli lei av bukser som krymper, blir stygge i fargen og faller fra hverandre. Har prøvd Massimo Dutti, Tiger, These Glory Days, Ljung og Peak som jeg kommer på i farten. Har tenkt litt på NNO7, men mener å huske de er veldig lave i livet. Luxire er vel også en mulighet. Hvor er din favorittchinos fra?På en måte er det lettere å finne gode jeans, men det kan være fordi stoffet generelt sett er mer solid enn i en chinos. Foretrekker uansett chinos fremfor jeans om jeg kun skal ha skjorte på meg oppe, så kan ikke bare kjøpe flere jeans. Endret 10. november 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg er superfornøyd med mine fra Velour, både når det gjelder holdbarhet og fasong! Sliter også veldig med chinos. Problemet er ofte å finne chinos som passer over låra uten å være altfor vide nede. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Mine favorittblå er fra Acne. Liker de jeg har fra nn07 også, men de har ganske tungt stoff. Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Er superfornøyd med det jeg har fra NN07 i hvert fall. Eier faktisk ikke chinos og bomullsbukser fra andre merker, men de er veldig lave i livet ja.. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Slenger meg på NN07-koret. De er lave i livet, men det veies opp av hvor bra de er ellers, imo. Har man på skjorte med litt lengde så sklir de ikke opp så lett heller (forutsatt at man går med skjorten nedi buksa, åpenbart). Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Dockers alpha er ganske all right. Finner dem VELDIG billig på styleforum en gang i blandt, da er det bare å slå til!Da koster de rundt latterlige $30 og er på nivå med tusen-kroner chinos i Norge. Endret 10. november 2013 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 +1 for NN07. Så lenge du ikke stikker skjorten nedi er det vel greit. Hvis du har litt tålmodighet kan du vente litt til Mr Porters salg og få de for rundt 400 kr. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Var i NY nylig og prøvde briller blant annet. Fant ut at jeg skal kjøpe Oliver Peoples Fairmont da de passet veldig bra, men er usikker på hvilken farge jeg skal gå for. Sort Cocobolo Matte Moss Tortoise Tortoise Striped Honey Endret 11. november 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Sort, de andre er fra starten av 50tallet 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Coco er finest om du har mørkt hår. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 De matte er nok også veldig lekre i virkeligheten. Ellers var cocobolo en veldig passende farge, sort blir fort litt kjedelig. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvem lager de beste chinosene? Begynner å bli lei av bukser som krymper, blir stygge i fargen og faller fra hverandre. Har prøvd Massimo Dutti, Tiger, These Glory Days, Ljung og Peak som jeg kommer på i farten. Har tenkt litt på NNO7, men mener å huske de er veldig lave i livet. Luxire er vel også en mulighet. Hvor er din favorittchinos fra? På en måte er det lettere å finne gode jeans, men det kan være fordi stoffet generelt sett er mer solid enn i en chinos. Foretrekker uansett chinos fremfor jeans om jeg kun skal ha skjorte på meg oppe, så kan ikke bare kjøpe flere jeans. Chinosene fra NN07 er litt som Sebago sko. De blir bedre og bedre jo mer de brukes. Jeg går mest med piqueskjorter og rugbytrøyjer så problemet med lavt liv er ikke så stort for min del. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvem lager de beste chinosene? Begynner å bli lei av bukser som krymper, blir stygge i fargen og faller fra hverandre. Har prøvd Massimo Dutti, Tiger, These Glory Days, Ljung og Peak som jeg kommer på i farten. Har tenkt litt på NNO7, men mener å huske de er veldig lave i livet. Luxire er vel også en mulighet. Hvor er din favorittchinos fra? På en måte er det lettere å finne gode jeans, men det kan være fordi stoffet generelt sett er mer solid enn i en chinos. Foretrekker uansett chinos fremfor jeans om jeg kun skal ha skjorte på meg oppe, så kan ikke bare kjøpe flere jeans. Jeg er veldig fornøyd med mine fra Tommy Hilfiger. Ellers har jeg en del fra NN07 og syns ikke de er for lave, men jeg er 170, mulig det har litt å si. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Hvem lager de beste chinosene? Begynner å bli lei av bukser som krymper, blir stygge i fargen og faller fra hverandre. Har prøvd Massimo Dutti, Tiger, These Glory Days, Ljung og Peak som jeg kommer på i farten. Har tenkt litt på NNO7, men mener å huske de er veldig lave i livet. Luxire er vel også en mulighet. Hvor er din favorittchinos fra? Har litt forskjellig; fra H&M, Incotex, Filippa K og Nikolaj (DK merke kjøpt på Retro). H&M sine kjøpte jeg fordi jeg ville ha chinos som ikke kostet for mye, men disse er helt OK. Filippa K sin er en litt tykkere og kanskje i grenseland for å kalle en chino, men er også grei, samme for Nikolaj. Incotex sin (hvis du kan få de på salg!) er et godt kjøp - knallbukse, meget fornøyd med min hvertfall! Har ikke kjøpt chions fra Luxire enda, men hvis du har tid til å vente, så tror jeg det kan være et greit valg. Endret 11. november 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå