Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Ahh. :]

 

Lett lenge etter en litt baggy lue og fant en idag på Paragon i Bogstadveien. Type Lindeberg Future Sports med regnbuefarger på siden, hvis noen vet hvilken jeg mener. :)

5952435[/snapback]

 

 

hehe, regnbuefarger?

 

:roll:

 

hvis det er veldig tydelig, så håper jeg du ikke er redd for å bli lagt an på av andre gutter ;)

 

kos deg jens :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelp til en stylish sekk (med plass til en laptop)?

5951343[/snapback]

 

NMM8216_mn.jpg

 

Den var ikke så verst? Mer info her.

5951450[/snapback]

Den der lignet litt på en sånn liten sekk som litt overvektige middelaldrende damer bruker. Bare i litt større skala.

 

EDIT: Det blei litt mye litt gitt.

Endret av olsen
Lenke til kommentar
Den der lignet litt på en sånn liten sekk som litt overvektige middelaldrende damer bruker. Bare i litt større skala.

5952707[/snapback]

Tull og tøys, den koster jo liksom $1,100.00 da! :mad:

5952713[/snapback]

Beklager så meget for at jeg så på en sekk som kanskje var for dyr. Skal aldri gjøre det igjen. Jeg vil være som dere jeg også! :cry:

Lenke til kommentar
Poenget til meg og olsen er at den der IKKE er verdt 7000,-, kalveskinn eller ei.

5953192[/snapback]

Jeg ville nok kanskje kjøpt meg et par bukser isteden. Moren min ville kanskje kjøpt seg 15 gensre. Mormor hadde nok kjøpt seg ca. 30 skjørt. Vi prioriterer forskjellig, sånn er det :)

Lenke til kommentar
Haha.

 

For å presisere litt mer Kenny000, så er den grå med en liten logo på siden som er delt opp i regnbuefarger. :] Skal ikke være lett med slike som deg. ;---)

5952562[/snapback]

den er grei.

 

litt morsomt når folk ikke er helt klar over hva regnbuen kan signalisere. Husker den gangen jeg var på trening og en fyr som tok benk gikk en t-skjorte som hadde tekstene:

"Iam happy"

med en regnbue over.. :roll:

 

håper for hans del han tok den før han kjøpte den (at han faktisk er homo for de som ikke skjønte det) :p

Lenke til kommentar
Jeg gir opp ..

5953346[/snapback]

 

Det er vel ikke noe å prøve på heller her i tråden da det vel er 2-3 stk som kunne finne på å kjøpe enn sånn sekk til 7000kr.

5953386[/snapback]

Hvorfor nevner dere pris? Nevnte jeg pris? Jeg synes den så bra ut og la inn et bilde + link -- det går faktisk an (utrolig!) å si noe konstruktivt uten å måtte dra inn prisen.

Lenke til kommentar

de nevner pris, men det er du som henger deg opp i den..

 

de sier jo bare at de synes den så helt grei ut, men den ikke er verdt den prisen.

 

jeg er enig med dem. Dette er fordi det ser ikke ut som om den er spesielt fin/stilig (dyr om du vil). Hadde du sagt den kostet 500,- hadde jeg lett trodd på det..

 

og du kan sikkert få noe ganske likt for 500,- for den saks skyld. Men fior all del, kjøp den om du likte den.. det er jo det som er viktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...