Giallorossi Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Tenkte jeg skulle prøve meg på Luxire sin jeans men står litt fast på stilen. "Front pleats"; Hva er forskjellen mellom eksempelvis "Double Pleat Forward" og "Double Pleat Reverse"? Lenke til kommentar
wmb Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Håper ikke du har tenkt å bestille pleats på jeansene dine ... 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Haha, nei når jeg googler det alene så håper jeg ikke det selv... 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kjetting på lommeboka fordi det er glatt. Hmm Han skal prøve å være Lino. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Pleated jeans. #swag. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Fikk ved feilsending en dobbelt-spent Ralph Lauren Purple Label dress i dag, og faen altså, så forelska jeg ble i den! Sitter som et skudd :-| Vell vell, da er det bare å sette seg i vent, internasjonal returhandel tar sin tid. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 da payer vel Ralph Lauren for frakten? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvorfor beholder du den ikke? Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Han skal prøve å være Lino. Stemmer. Nei, jeg vil ha det av estetiske grunner selvsagt, til de antrekkene jeg mener det kan passe bra til. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Håper du poster bilder i bildetråden da, for dette er jeg spent på! 1 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har kjøpt så mye forskjellig de siste ukene, så lommeboka må få kjølt seg litt ned nå før julerushet. Tenker dog at jeg går for en over nyåret, om det ikke blir bespoke på neste tur ut av landet. Denne var i solid navy med 4x2 oppsett, har egentlig litt lyst på diskret pin- eller chalkstripe om jeg først skal gå for en solid DB. (Enkeltspent elsker jeg solide farger, mens på dobbeltspent er jeg mer fan av mønster) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Bruker du dress på jobb? Hvis ikke vil jeg absolutt fraråde deg å kjøpe pinstripes. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Man vil jo ikke se ut som en slask, heller >Uggs >Joggebukse Endret 8. november 2013 av Broseph Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 *Til dere som har belter fra Equus Leather* Vurdere å kjøpe et belte fra EL, men er usikker på hva jeg skal velge når det kommer til størrelse. (Lengde på beltet + bredde). Er det noen her som har bommet på størrelsen ved første bestilling? Hva er standard bredde på et belte? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Noen her inne med peiling på Dropbox? Er det mulig/hvordan får jeg legge til mapper til dropbox fra pc'n som oppdaterer seg automatisk med dropbox? Så når jeg legger inn et nytt dokument i den mappen så oppdateres det automatisk.Prøvde å legge inn en mappe som har flere delmapper, så lagte jeg et par nye mapper etc i en av undermappene, men Dropbox blir ikke oppdatert. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Først må du ha Dropbox-applikasjonen på maskinen. I Min Datamaskin/Computer skal du se "Dropbox" til venstre under favoritter (Sammen med Desktop, Download, osv). Har du den der er maskinen og Dropbox synkronisert. (Forutsatt at du bruker Windows) Endret 9. november 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
EJN Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 *Til dere som har belter fra Equus Leather* Vurdere å kjøpe et belte fra EL, men er usikker på hva jeg skal velge når det kommer til størrelse. (Lengde på beltet + bredde). Er det noen her som har bommet på størrelsen ved første bestilling? Hva er standard bredde på et belte? Jeg har et. 1 1/4" bredde, 35" lengde. Bruker 32"-ish i buksevidde, beltet ser bra ut og passer fint. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Noen her inne med peiling på Dropbox? Er det mulig/hvordan får jeg legge til mapper til dropbox fra pc'n som oppdaterer seg automatisk med dropbox? Så når jeg legger inn et nytt dokument i den mappen så oppdateres det automatisk. Prøvde å legge inn en mappe som har flere delmapper, så lagte jeg et par nye mapper etc i en av undermappene, men Dropbox blir ikke oppdatert. Først må du ha Dropbox-applikasjonen på maskinen. I Min Datamaskin/Computer skal du se "Dropbox" til venstre under favoritter (Sammen med Desktop, Download, osv). Har du den der er maskinen og Dropbox synkronisert. (Forutsatt at du bruker Windows) Selve Dropbox-programmet må også være aktivert, hvis programmet ikke kjøres i bakgrunnen vil det ikke bli synkronisert før det er slått på igjen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Noen tips til hvor jeg kan kjøpe Nerak-jeans? Jeg har en bukse av den typen og det er uten tvil den beste jeg har. Endret 10. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå