PatSharpX Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Å ja, bruker så og si alltid genser, da slipper jeg å stryke skjortene Men har skjorten som oftest i buksen selv om jeg tar av meg genseren også. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg så nettopp de samme, kom på at jeg kunne spørre her før jeg kjøper noe. Kan sikkert strekke meg til 1500. Om den duffelen fra Filson er aktuell i medium, så er det sikkert bare å sende en PM på OlafG om du ikke er med i MoV-gruppa på facebook. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Å ja, bruker så og si alltid genser, da slipper jeg å stryke skjortene Men har skjorten som oftest i buksen selv om jeg tar av meg genseren også. Gidder aldri stryke hverdagskjorter jeg. Bruker stort sett bare OCBD-skjorter, og de er det imo unødvendig å stryke. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Stryking av fritidsskjorter er oppskrytt. Det gjør jeg svært sjeldent. Har jeg krøllet den sammen i en slank messenger finner jeg fram strykejernet, men under normal bruk så strykes ikke skjortene. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Foreldrene mine skal til Praha til helgen, noe bra butikker hvor dem kan handle for meg? Veit det er rimelig billig der + at du får tilbake momsen elns. Gjerne link til nettbutikk hvis de har Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Foreldrene mine skal til Praha til helgen, noe bra butikker hvor dem kan handle for meg? Veit det er rimelig billig der + at du får tilbake momsen elns. Gjerne link til nettbutikk hvis de har Tja, spørs hva du er ute etter. Noe som minnet litt om Illum, tror det var Van Graaf. Ellers er det jo flere kjøpesentre, men generelt sett vil jeg nok si byen er mer imponerende enn shoppingen Endret 6. november 2013 av LucarioX Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tja, spørs hva du er ute etter. Noe som minnet litt om Illum, tror det var Van Graaf. Ellers er det jo flere kjøpesentre, men generelt sett vil jeg nok si byen er mer imponerende enn shoppingen De har vært der ørten millioner ganger før så er bare fordi de skal på ferie, og dem som spurte om jeg trengte klær så sier ikke nei Lenke til kommentar
Brap Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Hva er best til grå dress av; Loake Chester (tan, åpen snøring), Loake Chatterley Dainite (chelsea boots, brunt skinn) eller et par sorte cap toes fra Din Sko (?). Gidder ikke bruke 5000 på brune og sorte skinnsko med skinnsåle enda, er som regel ruskevær uansett. Endret 6. november 2013 av Ranies Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sorte captoes, helt klart. Er ikke Chatterley en damemodell, btw? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hva er best til grå dress av; Loake Chester (tan, åpen snøring), Loake Chatterley Dainite (chelsea boots, brunt skinn) eller et par sorte cap toes fra Din Sko (?). Gidder ikke bruke 5000 på brune og sorte skinnsko med skinnsåle enda, er som regel ruskevær uansett. Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal bruke derbys eller chelsea boots til dress. Hvorfor ikke kjøpe oxfords? Eller har du allerede Chester og Chatterley? Ville uansett ikke brukt noe av de to til dress ihvertfall, da er cap toes fra Din Sko bedre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 tror det søstra mi hadde tenkt til å kjøpe sånne Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er det noen regler for farge på hansker? Trenger et par skinnhansker, kommer vel vanligvis til å bli brukt til en mørkegrå/svart losjakke. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sorte captoes, helt klart. Er ikke Chatterley en damemodell, btw? Chatsworth mente jeg. Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal bruke derbys eller chelsea boots til dress. Hvorfor ikke kjøpe oxfords? Eller har du allerede Chester og Chatterley? Ville uansett ikke brukt noe av de to til dress ihvertfall, da er cap toes fra Din Sko bedre. Har allerede de parene jeg nevnte. Jeg bruker ikke dress ofte nok til at jeg kan/gidder kjøpe 2 par oxfords til 4-5000 / 1 par sorte til 2500. Dessuten er disse skoene som regel med skinnsåle som jo ikke passer til vestlandsklima. Da blir det plastikk skoene fra Din Sko. Er snakk om et rølpete julebord. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Salg hos The Shoe Mart på sko fra Carmina - med opp til 45% rabatt. http://www.theshoemart.com/carmina-shoes/men-shoes/b-cam-mxs.htm Mest sko i svart, men var bl. a. et par pene penny loafers der.l Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kommer nok til å få en del hat, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike lommebok-kjettinger? Vet at internett har mye å tilby, men vil gjerne prøve det ut først via en fysisk butikk. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Stryking av fritidsskjorter er oppskrytt. Det gjør jeg svært sjeldent. Har jeg krøllet den sammen i en slank messenger finner jeg fram strykejernet, men under normal bruk så strykes ikke skjortene. Stryker de heller ikke såfremt de ikke er spesielt krøllete. Skulle gjerne hatt flere skjorter, men sliter som sagt alvorlig med å finne noen som passer. Har en som sitter perfekt, men husker ikke hvor den er fra Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kommer nok til å få en del hat, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike lommebok-kjettinger? Vet at internett har mye å tilby, men vil gjerne prøve det ut først via en fysisk butikk. Er det lov å spørre hva du har tenkt å bruke lommebokkjetting til? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kanskje fordi det er glatt ute? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kjetting på lommeboka fordi det er glatt. Hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå