dTd Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Da blir det å ta turen der jeg kjøpte jakken etter jobb. Takk for tilbakemeldinger. Når det gjelder selve jakkelengden, AnewZ, så er det meningen den skal være såpass kort, den er litt kortere enn vanlige losjakker, og det var det jeg var på jakt etter, rekker sånn Ca til hoftene. Kan kanskje se ut til at buksen et litt lav, men slang bare på meg en olabukse for bildets del i full fart Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg har så mye blå jeans, så jeg kjøpte en grå jeans i dag (Diesel Tepphar). Hvilke farger anbefaler dere til grå jeans annet enn navy? Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Må ha meg lue til vinteren, har sett på disse: http://bergbergstore.com/knitwear/knitted-hats/aran-cable-cashmere-hat-navy.html http://eu.suitsupply.com/en_NO/hats/burgundy-winter-hat/BN03.html?start=2 Får 30% på bergberg, så den er nok førstevalget. Er det noen som har prøvd noen av disse som vet hvordan de er? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Snuser litt på Berg&Berg sine luer selv, og kommer nok til å bestille snart. Kan dermed ikke bekrefte noe kvalitet, men Berg&Berg-produkter har ikke skuffet meg hittil, og det er jo Johnstons of Elgin som har laget luene. Og om valget står mellom de to du postet ville jeg definitivt gått for B&B sin, evt i vinrød om det er fargen du vil ha. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg har en lue fra Berg&Berg som jeg er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Må ha meg lue til vinteren, har sett på disse: http://bergbergstore.com/knitwear/knitted-hats/aran-cable-cashmere-hat-navy.html http://eu.suitsupply.com/en_NO/hats/burgundy-winter-hat/BN03.html?start=2 Får 30% på bergberg, så den er nok førstevalget. Er det noen som har prøvd noen av disse som vet hvordan de er? 30% avslag? Er det salg eller er det en kode? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ikke kom her og si at du har en kode! Bestilte meg et skjerf og et belte fra berg&berg igår. Så satser jeg på at jeg blir fornøyd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som har erfaring med å selge merkeklær på finn.no? Jeg har et par jeans fra APC som ikke passer, men jeg ser ikke for meg at det kan være så stort bruktmarked for det..? (APC PS strl 32 kremt kremt ...) Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Endelig kjøpt meg parkas! Ble en navy Chateau Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som har erfaring med å selge merkeklær på finn.no? Jeg har et par jeans fra APC som ikke passer, men jeg ser ikke for meg at det kan være så stort bruktmarked for det..? (APC PS strl 32 kremt kremt ...) Vi har en facebook-gruppe som du kan prøve å kvitte deg med dem i. Ligger vel link et par sider tilbake her. Endelig kjøpt meg parkas! Ble en navy Chateau Godt valg, Chateau er min favoritt fra CG. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Endelig kjøpt meg parkas! Ble en navy Chateau Enig med JorgenH, det er den peneste jakken fra CG - hvor mye måtte du ut med? Endret 2. november 2013 av Xtra Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Takktakk! Måtte ut med 5900... Glad jeg ikke brukte 8000 på PJS Endret 2. november 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Æsj, PJS skriker fjortissjente. Hadde aldri giddet å betale fullpris for en PJS-jakke... Lenke til kommentar
HMKongen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) CG Chateau skriker videregående da. Men er likevel en veldig fin jakke. Har selv lekt litt med tanken på å kjøpe den. Endret 2. november 2013 av HMKongen Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som har erfaring med å selge merkeklær på finn.no? Jeg har et par jeans fra APC som ikke passer, men jeg ser ikke for meg at det kan være så stort bruktmarked for det..? (APC PS strl 32 kremt kremt ...) Selvfølgelig er det et bruktmarked for brukte jeans, kanskje ikke så vanlig i Norge, men i utlandet. Folk kjøper til og med jeans som har vært brukt og slitt i flere år. Prøv Styleforum eller superfuture. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Selvfølgelig er det et bruktmarked for brukte jeans, kanskje ikke så vanlig i Norge, men i utlandet. Folk kjøper til og med jeans som har vært brukt og slitt i flere år. Prøv Styleforum eller superfuture. Eller prøv MoV trade: https://www.facebook.com/groups/607547605976449/ (tror du må bli invitert av OlafG da...) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Takktakk! Måtte ut med 5900... Glad jeg ikke brukte 8000 på PJS Langt mer enn jeg er villig til å bruke på en jakke, men det er nok et godt kjøp når vinteren slår inn. Btw - ny sak fra Minmote - like bra som alltid: : http://minmote.no/2013/11/se-luksusgarderoben-til-andreas-21-jeg-bruker-alle-pengene-mine-pa-klaer/ Endret 2. november 2013 av Xtra Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Synes faktisk at Canada Goose como er en ganske fin jakke, som er laget i sammarbeid med Loro Piana. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Como er dritfin, men koster vel 15000 eller noe. Ikke aktuelt å bruke så mye mye på en parkas for min del. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Endelig kjøpt meg parkas! Ble en navy Chateau Grattis! Har selv en sånn jakke. Kjempefin jakke. Kos deg med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå