Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som virkelig shopper, og er veldig klesbevisste:

 

Handler dere klær utifra alle andre, eller kun det dere selv trives med?

 

Er mote for dere det dere selv har det komfortabelt med å bære på kroppen, og liker?

5949561[/snapback]

 

Kan kanskje ikke karakteriseres som veldig klesbevist, men jeg bryr meg i hvert fall. Tingen jeg kjøper, kjøper jeg for at jeg liker dem og at de ser kule ut. Noen av klærne representerer musikksmak imens andre er bare kjøpt etter utseende. Hva som er in eller ikke bryr meg ikke serlig :)

Lenke til kommentar
Til dere som virkelig shopper, og er veldig klesbevisste:

 

Handler dere klær utifra alle andre, eller kun det dere selv trives med?

 

Er mote for dere det dere selv har det komfortabelt med å bære på kroppen, og liker?

5949561[/snapback]

 

Jeg er nok ikke en virkelig shopper eller en som er veldig klesbevisst.

 

Men, når jeg handler klær som handler jeg kun utifra hva jeg synes er kult, jeg blir så klart påvirket av det som er på moten og inn.

 

Og jeg synes det er irriterende viss andre har akkuratt lik bukse, like sko, lik genser os.v.

Lenke til kommentar
Er mote og dyre klesplagg synonymt?

5949826[/snapback]

 

Ja,

 

-fordi det som er moten blir det solgt mye av, og en forhandler vil tjene mest mulig penger, og han vil derfor prise klærne så høyt som mulig. Men når en ting er på moten så er det faktisk mulig å selge klær som er overpriset, kontra når det ikke er på moten, noe som er grunnen til at lindeberg os.v. har hatt store salg.

 

Så, ja.

Lenke til kommentar
Er vel snarere rundt 1.900kr?

5916498[/snapback]

 

Nå er du vel litt firkanta :p 1800-2000kr....same shit hvis du spør meg..

5916503[/snapback]

Ta en tur ned på Kamikaze. Prada har pleid å ha ok sandaler til en "hyggeligere" pris. :)

5916524[/snapback]

 

De har akkurat fått inn nye sandler fra Prada nå, men de står ikke fremme i butikken enda, så om du fatter interesse, så spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...