Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel definitivt en grunn til at f. eks Canada Goose, som produsere jakker for polekspedisjoner og lignende bruker pels i jakkene sine. Pels er nok rett og slett mye varmere enn fuskepels.

Så kan man jo selvsagt spørre om det er nødvendig med ekte pels når alt du skal bruke jakken til er å spasere rundt på Frogner i 5 plussgrader i oktober, men det får bli en personlig avveining.

Ja, fikk høre det fra mamma at jeg burde drite i at det er en sjanse for at min yngste søster brenner pelskragen på Woolrichen eller heller maling på den. Kanskje ikke nødvendig på Frogner, men det er en større sjanse for meg som skal gå til og fra jobb et sted hvor det er fra 0 til - 25 grader fra nå til midten / slutten av april. Har en duffel coat, men den holder ikke på de kaldeste dagene, eller når det blåser for mye. Vinden i denne delen av trønderland virker som om den går rett gjennom duffel, fleece og nylon.

Så da blir det tur til Trondhjem for å legge av en Woolrich Arctic Parka med ekte pels om noen timer. Om jeg finner en i min størrelse selvfølgelig (hva nå enn den er).

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med hvor langt tid DHL «Express Shipments» bruker på å fortolle en vare? Bestilte en billy reid peacoat 30 september. På bare to dager ble jakken fraktet fra USA til Oslo. Der den har vært siden. Står bare «Clearance event» på pakkesøkeren. Fryktelig irriterende fordi jeg ikke har noen brukbar jakke i mellomtiden.

Når jeg bestilte støttet ikke nettsiden nordiske bokstaver, så jeg skreiv Tromso istedenfor Tromsø. Kan dette være et problem? Resten av adressen er oppgitt korrekt.

Endret av HMKongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...