SIcario Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Noen anbefalinger til en jakke som kan holde meg varm gjennom vinteren som ikke ligger på samme prisnivå som Goose osv.? Gjerne parkas. Og hva het siden hvor man fikk skjerf av god kvalitet til en god pris? Westaway og Highland Store. Sierra trading post har vel også ofte skjerf fra Johnston of Elgin. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tror det er buksene som vanligvis tar rundt 4 uker. De fleste skjorteordre blir ferdig på 2-3 uker. Jeg lurer på om det er mulig å be dem sende skjorteorderen, mot betaling av frakt, og deretter få buksen når den er ferdig. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg ramlet nettopp innom Trendguiden på VGTV, og merket at jeg døde litt på innsiden. Har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tror det er buksene som vanligvis tar rundt 4 uker. De fleste skjorteordre blir ferdig på 2-3 uker. Jeg lurer på om det er mulig å be dem sende skjorteorderen, mot betaling av frakt, og deretter få buksen når den er ferdig. Ja, mener de har sagt at bukser som regel tar mellom 4-5 uker og skjorter 2-3 uker i SF-tråden deres. Usikker hvor lang tid jakker tar (f. eks losjakken deres) men skal spørre på mail/sf-tråden. Mladic: De pleier å være riktig så serviceinnstilt, så det går sikkert bra. Men er det mangel på skjorter hos deg for tiden? Er jo selvsagt kjedelig å vente på klærene en har bestilt men er det verdt 20$? (ca) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg ramlet nettopp innom Trendguiden på VGTV, og merket at jeg døde litt på innsiden. Har jeg misforstått noe? Uten å ha sett det klippet du referer til så vil jeg anta at sannsynligheten er større for at det er VGTV som har misforstått noe. 5 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Mladic: De pleier å være riktig så serviceinnstilt, så det går sikkert bra. Men er det mangel på skjorter hos deg for tiden? Er jo selvsagt kjedelig å vente på klærene en har bestilt men er det verdt 20$? (ca) Akkurat nå har jeg ikke så mange skjorter, fordi jeg flyttet og jeg fikk ikke ta med meg alle klærne. Glemte selvfølgelig å ta med slips, og da måtte jeg betale sykt mye for en grei slips (Hugo Boss, uff...) som jeg skulle bruke i et arrangement. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 http://eshop.viccel.com/?CUST_ID=3221749 Viccel er ganske rimelige, men jeg prøver å gå over til ull da det mye mer behagelig. Hva er det som er best norske forhold? Heavy eller super heavy? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeans fra Luxire, er det slik at buksen man får samsvarer godt med målene man plotter inn, eller er det noen forhåndsregler man bør ta? Har to jeans som sitter godt på henholdsvis legger og lår/hofteparti. Tenkte å mikse målene fra disse to jeans-ene. God idé? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Hva er det som er best norske forhold? Heavy eller super heavy? Jeg tar super heavy bare for at de skal holde lengst mulig. Tviler på det blir for varmt 80% av året her i Norge. De resterende 20% går ihvertfall jeg uten sokker i skoene. Endret 15. oktober 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Akkurat nå har jeg ikke så mange skjorter, fordi jeg flyttet og jeg fikk ikke ta med meg alle klærne. Glemte selvfølgelig å ta med slips, og da måtte jeg betale sykt mye for en grei slips (Hugo Boss, uff...) som jeg skulle bruke i et arrangement. OK, jeg forstår, som sagt så tipper jeg de er villig til å imøtekomme deg der. Jeans fra Luxire, er det slik at buksen man får samsvarer godt med målene man plotter inn, eller er det noen forhåndsregler man bør ta? Har to jeans som sitter godt på henholdsvis legger og lår/hofteparti. Tenkte å mikse målene fra disse to jeans-ene. God idé? Mange på SF som har anbefalt å bruk mål fra ulike bukser for å få den best mulige passformen. Jeg brukte mål fra et par på stort sett alle mål men la inn lengden med utgangspunkt i en annen bukse. Følte allikevel ikke at buksen ble lang nok, så kan bli spennende nå som jeg la på 4cm i jeansene som kommer nå. Ser også at leg opening-målet kunne vært noe mindre, men jeg er litt usikker hvor mye. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Håper jo helst på å få en bukse som passer godt på første forsøk, men ser jo at det kan bli litt vel ambisiøst. Jeans-ene får kanskje en kurrant passform på første forsøk, selv om den ikke er tilnærmet perfekt? Man bør kanskje legge litt på målene også, hvis man ikke har noen bukser som uvasket. Vil anta at Luxire jeans-ene ikke er sanforized og krymper en del ved vask. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Håper jo helst på å få en bukse som passer godt på første forsøk, men ser jo at det kan bli litt vel ambisiøst. Jeans-ene får kanskje en kurrant passform på første forsøk, selv om den ikke er tilnærmet perfekt? Man bør kanskje legge litt på målene også, hvis man ikke har noen bukser som uvasket. Vil anta at Luxire jeans-ene ikke er sanforized og krymper en del ved vask. Har postet bilde av det første paret jeg fikk fra Luxire her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1462446&page=2813&&do=findComment&comment=20924813 Har faktisk ikke vasket de enda, så vet ikke hvor mye de krymper i vask. Har ikke spurt om de er sanforized eller ikke, men en mail til Luxire så vil man nok få svar på det og ta det med i beregningen når man legger inn lengden på buksene. Endret 15. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har et par jeg er meget fornøyd med. Det er kun benlengden som krymper med rundt 1"-1.5", resten holder seg relativt uendret. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Fikk skjorten fra Luxire i dag. Veldig fornøyd! Fin krage, og passet tilnærmet perfekt på første forsøk. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jostein K., den 16 Okt 2013 - 15:43, sa:Fikk skjorten fra Luxire i dag. Veldig fornøyd! Fin krage, og passet tilnærmet perfekt på første forsøk. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hvor kjøpte du den? Kjøpte den på Luxire.com, om det er det du mener. Om du mente når jeg kjøpte den var det 20. september. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Kjøpte den på Luxire.com, om det er det du mener. Om du mente når jeg kjøpte den var det 20. september. Mente hvor ja, takk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hva er fordelen med ekte pels fremfor fuskepels, om det er noen. Sånn bortsett fra å tirre søte jenter og dyrevernere? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det er vel definitivt en grunn til at f. eks Canada Goose, som produsere jakker for polekspedisjoner og lignende bruker pels i jakkene sine. Pels er nok rett og slett mye varmere enn fuskepels. Så kan man jo selvsagt spørre om det er nødvendig med ekte pels når alt du skal bruke jakken til er å spasere rundt på Frogner i 5 plussgrader i oktober, men det får bli en personlig avveining. 3 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Chester Jefferies du tenker på? Jeg har forøvrig et par fra PRL som jeg er veldig fornøyd med. Var de jeg tenkte på, takk! Noen som har testet de og kan si noe om leveringstiden? Fant noen fra GANT på nettet som jeg likte. men har jo ikke snøring på hvordan kvaliteten er. Kostet 99 dollar så prisen er jo ikke så ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå