Spitfire396 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vet nesten ikke om jeg tør å bli sett gående å ruge på brystkassa Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Har besilt en skjorte fra Luxire, og dette kom på trackingen til FedEx i dag. 7:20 am In transit NORWAY NO Tendered to authorized agent for final delivery Hva betyr det? Må jeg være hjemme i morgen (de er vel så geniale at de ringer når de har kommet, og ikke før de kommer)? Endret 14. oktober 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Har besilt en skjorte fra Luxire, og dette kom på trackingen til FedEx i dag. 7:20 am In transit NORWAY NO Tendered to authorized agent for final delivery Hva betyr det? Må jeg være hjemme i morgen (de er vel så geniale at de ringer når de har kommet, og ikke før de kommer)? Den er levert til de som skal ta pakken videre der du bor. Har fått noe fra FedEx, men siste pakken ble levert av DHL. FedEx leverer pakken hos det nærmeste postkontoret hvis du ikke er hjemme slik at du kan hente den enkelt senere. DHL er vrang som vanlig og ringer (kanskje) 5 minutt før de er utenfor døren. Er du ikke hjemme så må man prøve igjen en dag eller to etterpå der igjen... Endret 14. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvor lang tid tok den ene skjorta Jostein? Opplever forskjellige leveringstider hver gang jeg bestiller derfra. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Noen her som vet hvor man kan skaffe en helt plain sort dongrijakke? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hva er den styleforum koden til Viccel sokkene? Hvordan er pantherella sammenlignet med viccel egentlig? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Hvor lang tid tok den ene skjorta Jostein? Opplever forskjellige leveringstider hver gang jeg bestiller derfra. Bestilte 20. september. Men de begynte ikke på skjorten før 4. oktober. Da fikk jeg en e-post om at de ikke hadde fått mål for sleeves. Hvilket for øvrig ikke stemmer, er 100% sikker på at jeg tok det med. Endret 15. oktober 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hva er den styleforum koden til Viccel sokkene? Hvordan er pantherella sammenlignet med viccel egentlig? http://eshop.viccel.com/?CUST_ID=3221749 Viccel er ganske rimelige, men jeg prøver å gå over til ull da det mye mer behagelig. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hjemlevering må være det tåpeligste påfunnet i historien. Tror aldri noen gang jeg har klart å motta pakken på første forsøk. 5 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hjemlevering må være det tåpeligste påfunnet i historien. Tror aldri noen gang jeg har klart å motta pakken på første forsøk. De pleier jo ofte å ringe først for å høre hvor du er. Så jeg har ofte fått den levert på jobben selv om leveringsadressen er hjemme. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hjemlevering må være det tåpeligste påfunnet i historien. Tror aldri noen gang jeg har klart å motta pakken på første forsøk. 100+. Sitter her dritpissed nå for at de faen meg ikke klarer å ringe for andre dag på rad. Satans UPS. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Gidder ikke å prøve hjemlevering. Synd at UPS, DHL, og Fedex må ha signatur. Mye enklere å få det levert på postkontoret så jeg kan hente når det passer meg. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hjemmelevering er jo bare bullshitt. Er hjemme hele tiden, så får jeg beskjed om at ingen var hjemme. LOL WTF. Bare bs, de gidd ikke å levere på døren. 4 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Tenkte å kjøpe meg en vest. Type jakkevest. Spørsmålet er da: hvilken? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Aldri hatt noen problemer med hjemmelevering, de få gangene jeg ikke er hjemme når de ringer er det null stress å få avtalt levering på jobb eller et annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Gidder ikke å prøve hjemlevering. Synd at UPS, DHL, og Fedex må ha signatur. Mye enklere å få det levert på postkontoret så jeg kan hente når det passer meg. Hmm de skjortene/buksene jeg har fått fra Luxire levert gjennom Fedex så har de droppet pakken på postkontoret hvis jeg ikke har vært der. Nå er forøvrig ordren med to skjorter og et par jeans sendt. La inn ordren den 18. september, sendt 15. oktober, så like under 4 uker. Luxire kan også lage dresser som dere kan se av posten til brukeren lachyzee her: http://www.styleforum.net/t/304965/luxire-custom-clothing-official-affiliate-thread/5580#post_6659959. Neste Luxire prosjektet mitt blir nok en losjakke derfra - http://luxire.com/products/luxire-wool-peacoat Endret 15. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Noen anbefalinger til en jakke som kan holde meg varm gjennom vinteren som ikke ligger på samme prisnivå som Goose osv.? Gjerne parkas. Og hva het siden hvor man fikk skjerf av god kvalitet til en god pris? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hmm de skjortene/buksene jeg har fått fra Luxire levert gjennom Fedex så har de droppet pakken på postkontoret hvis jeg ikke har vært der. Nå er forøvrig ordren med to skjorter og et par jeans sendt. Startet den 18. september, sendt 15. oktober, så litt under 4 uker. Luxire kan også lage dresser som dere kan se av posten til brukeren lachyzee her: http://www.styleforum.net/t/304965/luxire-custom-clothing-official-affiliate-thread/5580#post_6659959. Neste Luxire prosjektet mitt blir nok en losjakke derfra - http://luxire.com/products/luxire-wool-peacoat Mener du da at du kjøpte og betalte for orderen eller at statusen for orderen endret seg den 18. september? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Johnstons of Elgin? 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Mener du da at du kjøpte og betalte for orderen eller at statusen for orderen endret seg den 18. september? La inn ordren og betalte den 18. september, ble sendt i dag, 15. oktober. Endret 15. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå