-sebastian- Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Gjelder det generelt hvite sokker, eller kun tennissokker? Jeg klarer ikke bruke tynne sokker, det er det verste jeg vet med å trekke i dress og ta på penskoene. Tynne, sorte strømper. Kalde og jævlige. Få deg noen i ull. 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Så hvordan sokker burde du bruke på fest da? Bruker ikke tennissokker, men ganske tynne hvite. Ser bedre ut med hvite enn svarte ville nå jeg trodd. Til trening bruker jeg strømper, eller svarte. Tviler det er sexy å se svarte sokker med svetteflekker på er noe digg. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Spørs hvilken farge bukse du har. Svart bukse = svarte sokker. Mørkeblå eller beige bukse = mørkeblå sokker. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Kjøp masse mørkeblå sokker. Bli aldri feil. 5 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Kjedelig å matche sokker og bukse/dress, men alt etter anledning selvfølgelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Få deg noen i ull. Har noen i ull, men det skaper problemet med at ull mot sensitiv hud klør noe inn i granskauen. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Føler hvite sokker ser mer fresht ut en kjedelig svart. Men såklart bruker man ikke hvite sokker med dress, synes det blir for dumt spesielt når du har svarte sko og mest sannsynlig dress også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Heller både svart, grått, og blått ovenfor hvitt. Spesielt om man går uten sko. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg bruker stort sett alt utenom hvitt. Har blant annet disse, vil ikke si de er så kjedelige. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Tenkt liksom less is more jeg men kanskje jeg skal skaffe meg noe skikkelig dristige også teste det på en fest Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Tenkt liksom less is more jeg men kanskje jeg skal skaffe meg noe skikkelig dristige også teste det på en fest her http://coolsocksbruh.com/collections/frontpage/products/flaming-hot Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Sægger du så mye at ikke buksa trekker litt opp langs leggene når du sitter du eller? ja. Bare når jeg går i dress du kan se sokkene. Men, jeg innrømmer at jeg ikke tenkte på at for andre blir sokkene synlig Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Den eneste som noen gang har klart å "pulle off" hvite sokker er vel Michael Jackson, men jeg anbefaler vel ikke akkurat å kopiere klesstilen hans. Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noen som vet hvilken butikk i Oslo som har best utvalg av nudie jeans? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noen bra nettsider hvor de sender gratis i hele verden og du har mulighet for å be dem sende som gave så du slipper å betale toll? asos.com har masse bra klær men er ikke noe kommentarfelt som jeg har sett når du tar check out osv. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noen som vet hvilken butikk i Oslo som har best utvalg av nudie jeans? Volt og Carlings fører masse Nudie. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noen bra nettsider hvor de sender gratis i hele verden og du har mulighet for å be dem sende som gave så du slipper å betale toll? asos.com har masse bra klær men er ikke noe kommentarfelt som jeg har sett når du tar check out osv. Som privatperson kan du ikke motta en gave fra en bedrift. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Kjøpte en jakke med slike "handwarmer" brystlommer i ekstra behagelig materiale. Selv synes jeg det ser veldig yalla ut med hendene så høyt oppe, er det virkelig meningen man skal bruke dem? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Tror du lommene er der for teh lulz? 5 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hensikten med handwarmer er å varme hendene ja. Mange jakker har jo de bak de nederste lommene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå