Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Det begynner å bli kaldere i trønderland, og jeg er på jakt etter en varm og vindtett parka for vinteren. Har tidligere sett på Nobis Yatesy og Woolrich Arctic Parka DF og funnet dem absolutt likbare, om enn alt for dyre for min inntekt, men nå har det seg slik at jeg plutselig har mer penger til rådighet, og da kan det bli aktuelt å legge litt penger i vinterjakke-kjøpet, for jeg merket godt i vinter at duffelcoaten ikke hjalp så alt for mye på en vindfull vinterdag med 25 blå.

Det jeg lurer på er om jeg får kjøpt noen av disse jakkene i Trondhjem, siden jeg ikke har den ringeste anelse om hvilken størrelse jeg har, eller hvordan de vil se ut på meg. Alt jeg har sett er bilder av jakkene på spinkle modeller, og det er noe helt annet enn den lubne slusken jeg er.

Så … Vet noen av dere selverklærte moteløver om noen butikker i trøndernes hovedsete som fører disse jakkene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det begynner å bli kaldere i trønderland, og jeg er på jakt etter en varm og vindtett parka for vinteren. Har tidligere sett på Nobis Yatesy og Woolrich Arctic Parka DF og funnet dem absolutt likbare, om enn alt for dyre for min inntekt, men nå har det seg slik at jeg plutselig har mer penger til rådighet, og da kan det bli aktuelt å legge litt penger i vinterjakke-kjøpet, for jeg merket godt i vinter at duffelcoaten ikke hjalp så alt for mye på en vindfull vinterdag med 25 blå.

Det jeg lurer på er om jeg får kjøpt noen av disse jakkene i Trondhjem, siden jeg ikke har den ringeste anelse om hvilken størrelse jeg har, eller hvordan de vil se ut på meg. Alt jeg har sett er bilder av jakkene på spinkle modeller, og det er noe helt annet enn den lubne slusken jeg er.

Så … Vet noen av dere selverklærte moteløver om noen butikker i trøndernes hovedsete som fører disse jakkene?

Høyer og Retro har begge Woolrich. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Viktigste å passe på er passform. Styr unna plagg med store logoer og masse forskjellige farger. Du kommer langt med enkel ensfarget skjorte og chinos/olabukse som sitter bra. Inntrykket jeg sitter med er at jenter ikke bryr seg så mye, så lenge det er rent og ikke for shabby. Pass på å ikke bli for formell og "fin" også. Men avhenger nok litt av hvem du omgås med.

Lenke til kommentar

Kjører vanligvis cleane hvite sokker fra dressmann, enten olabukse/chinos og forskjellige skjorter. Til daglig bytter jeg ut skjorter med t-skjorter. Syns ikke noe om folk som går i dress på fest, med mindre det er tema/kle deg pent. Hva med sko? har ett par converse, ett par hvite (husker ikke definisjon) og ett par grå sko som er mer casual.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...