TityBoi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hmm da konkluderer jeg med at de tror klærne mine er fake og de er misunnelige Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hva bruker det å koste for ny glidelås på vinterjakker? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Er litt lite aktivitet i hvilken stil du liker-tråden så måtte poste denne her også. Når jeg ser det vil jeg også ha en dress i GP/PoW-mønster. (selv om det ikke skjer på de nærmeste 4-5 årene...) 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) K33gt.Ord jeg hører mye hahah, neida Hmm da konkluderer jeg med at de tror klærne mine er fake og de er misunneligeSamme her. Må gå an å ha ekte klær Gucci og Prada og sånt uten at det skal være fake Endret 11. oktober 2013 av Lami 1 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Ord jeg hører mye hahah, neida Samme her. Må gå an å ha ekte klær Gucci og Prada og sånt uten at det skal være fake Sangen din Lami: http://www.youtube.com/watch?v=fq18aueE7GE Edit: Leif Endret 11. oktober 2013 av Boil In Bag 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Luxire med pecoat. http://luxire.com/collections/home/products/luxire-wool-peacoat Tror jeg skal bestille fra de. Har kikket på mange andre muligheter lenge nå, men aldri helt klart å bestemme meg. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hey, noen som har erfaring med å dra med en håndbaggasje som er litt for stor i forhold til max målene? Det er snakk om Norwegian. Praktisk sett vil den nok være mindre, fordi baggen ikke vil være helt full, men i full versjon vil den være ca. 20 liter for stor. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Går nok helt greit. Det er veldig sjeldent størrelsen på håndbagasjen blir sjekket, og er den mindre, så er den mindre samme hva den ville ha vært om den var full. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Da var Filson 257 i Otter green bestilt. Gleder meg nå! 6 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Luxire med pecoat. http://luxire.com/collections/home/products/luxire-wool-peacoat Tror jeg skal bestille fra de. Har kikket på mange andre muligheter lenge nå, men aldri helt klart å bestemme meg. Jeg savnet en navy forrige sesong i og med at jeg kun har svart, og skulle begynne å lete etter det igjen nå. Tenker jeg hiver meg på denne jeg og. Liker Luxire mer og mer. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Tenkte å bestille en chino fra luxire, men lurer på stoffet, tenker khaki/caramel, noe mørkt. Noen som har tips? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Tenkte å bestille en chino fra luxire, men lurer på stoffet, tenker khaki/caramel, noe mørkt. Noen som har tips? Copper chino? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Da var Filson 257 i Otter green bestilt. Gleder meg nå! Digg! Har foreløpg 257 i tan, small duffle i tan, large wheeled duffle i otter green, zippered tote i otter green, washbag i otter green og medium travel bag i otter green. Lol. Fikk kjøpt 257 og small duffle for $200 NWT tidligere i sommer så det var en ganske sweet deal. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har bestilt to chinos fra Luxire nå, og har ikke blitt fornøyd med noen av dem. Ikke tvil om at det er god kvalitet, men tror jeg holder meg til skjortene deres. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ikke fornøyd med kvaliteten eller ble målene feil? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Luxire med pecoat. http://luxire.com/collections/home/products/luxire-wool-peacoat Tror jeg skal bestille fra de. Har kikket på mange andre muligheter lenge nå, men aldri helt klart å bestemme meg. Takk for tipset, tror jeg går for den vs. en fra J. Crew. Må høre litt med de angående hvor lang tid det tar å lage jakker da ettersom vinteren kommer ganske raskt fremover nå. Den fra J. Crew var 190$ + 45$/57$ (vanlig/ekspress frakt), så jeg tipper at Luxire leverer et meget godt produkt ut fra prisen. Hva tenker du om foret/lining, OlafG? Endret 12. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Digg! Har foreløpg 257 i tan, small duffle i tan, large wheeled duffle i otter green, zippered tote i otter green, washbag i otter green og medium travel bag i otter green. Lol. Fikk kjøpt 257 og small duffle for $200 NWT tidligere i sommer så det var en ganske sweet deal. Filson produkter er ikke manko vare hos deg i hvert fall. Det høres ut som en veldig god deal. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Takk for tipset, tror jeg går for den vs. en fra J. Crew. Må høre litt med de angående hvor lang tid det tar å lage jakker da ettersom vinteren kommer ganske raskt fremover nå. Den fra J. Crew var 190$ + 45$/57$ (vanlig/ekspress frakt), så jeg tipper at Luxire leverer et meget godt produkt ut fra prisen. Hva tenker du om foret/lining, OlafG? Jeg tror jeg går for bemberg-lining, men jeg har ikke bestemt meg. Utifra hva jeg har hørt så bidrar ikke foringen så mye til varmen. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 På tide å kjøpe nye skinnhansker. Hvilke sider anbefales? Husker det har vært snakk om en side der man sender inn egne mål, men finner den ikke igjen her. Fordel hvis siden er amerikansk. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Chester Jefferies du tenker på? Jeg har forøvrig et par fra PRL som jeg er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå