Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

K33gt.

Ord jeg hører mye hahah, neida

Hmm da konkluderer jeg med at de tror klærne mine er fake og de er misunnelige

Samme her. Må gå an å ha ekte klær Gucci og Prada og sånt uten at det skal være fake Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Luxire med pecoat.

http://luxire.com/collections/home/products/luxire-wool-peacoat

Tror jeg skal bestille fra de. Har kikket på mange andre muligheter lenge nå, men aldri helt klart å bestemme meg.

Jeg savnet en navy forrige sesong i og med at jeg kun har svart, og skulle begynne å lete etter det igjen nå. Tenker jeg hiver meg på denne jeg og.

Liker Luxire mer og mer.

Lenke til kommentar

Da var Filson 257 i Otter green bestilt. Gleder meg nå! :)

Digg!

Har foreløpg 257 i tan, small duffle i tan, large wheeled duffle i otter green, zippered tote i otter green, washbag i otter green og medium travel bag i otter green. Lol.

Fikk kjøpt 257 og small duffle for $200 NWT tidligere i sommerdet var en ganske sweet deal.

Lenke til kommentar

Luxire med pecoat.

http://luxire.com/collections/home/products/luxire-wool-peacoat

Tror jeg skal bestille fra de. Har kikket på mange andre muligheter lenge nå, men aldri helt klart å bestemme meg.

Takk for tipset, tror jeg går for den vs. en fra J. Crew. Må høre litt med de angående hvor lang tid det tar å lage jakker da ettersom vinteren kommer ganske raskt fremover nå.

Den fra J. Crew var 190$ + 45$/57$ (vanlig/ekspress frakt), så jeg tipper at Luxire leverer et meget godt produkt ut fra prisen.

Hva tenker du om foret/lining, OlafG?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Digg!

Har foreløpg 257 i tan, small duffle i tan, large wheeled duffle i otter green, zippered tote i otter green, washbag i otter green og medium travel bag i otter green. Lol.

Fikk kjøpt 257 og small duffle for $200 NWT tidligere i sommerdet var en ganske sweet deal.

Filson produkter er ikke manko vare hos deg i hvert fall. :p Det høres ut som en veldig god deal. :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset, tror jeg går for den vs. en fra J. Crew. Må høre litt med de angående hvor lang tid det tar å lage jakker da ettersom vinteren kommer ganske raskt fremover nå.

Den fra J. Crew var 190$ + 45$/57$ (vanlig/ekspress frakt), så jeg tipper at Luxire leverer et meget godt produkt ut fra prisen.

Hva tenker du om foret/lining, OlafG?

Jeg tror jeg går for bemberg-lining, men jeg har ikke bestemt meg. Utifra hva jeg har hørt så bidrar ikke foringen så mye til varmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...