Vowels Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg liker best å handle i butikk, men er det mye penger å spare og jeg vet størrelsen så blir det fort på nett. Jeg bor jo i Oslo så har jo ett relativt godt utvalg i butikk. Enig. Er så kjipt å handle feil størrelse fra nettet. Er også mulig å gjøre begge deler. Prøve i butikk, handle varen på nett etterpå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Prøve i butikk, handle varen på nett etterpå. Ja, men syns det kan være litt lumpent ovenfor butikken, hvert fall om jeg får hjelp derifra. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Joa, ser den. Kommer også litt ann på hvor mye man sparer via nett. Sånn når vi er innom hjelp. Var en tur på Grim for noen dager siden. Sjeldent jeg klager på service, da jeg helst liker å gå i fred, men det her var litt ille. Fyeren som jobbet der så ikke opp fra mobilen en eneste gang som jeg fikk med meg. Forventer i det minste øyekontakt av en ansatt når man kommer inn i butikken. Nesten så jeg fikk lyst til å stjele noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvordan legger dere det overflødige av skjorta? Har en stund brettet skjorten på sidene, før det brettet jeg den bak. Hva gjør dere? Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvordan legger dere det overflødige av skjorta? Har en stund brettet skjorten på sidene, før det brettet jeg den bak. Hva gjør dere? Prøvd military tuck? http://agoodman.com.au/how-to-tuck-in-a-shirt-so-that-it-stays-tucked/ Lenke til kommentar
Brap Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Fri frakt og gratis skotrær på A Fine Pair of Shoes. . Endret 11. oktober 2013 av Ranies 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Joa, ser den. Kommer også litt ann på hvor mye man sparer via nett. Sånn når vi er innom hjelp. Var en tur på Grim for noen dager siden. Sjeldent jeg klager på service, da jeg helst liker å gå i fred, men det her var litt ille. Fyeren som jobbet der så ikke opp fra mobilen en eneste gang som jeg fikk med meg. Forventer i det minste øyekontakt av en ansatt når man kommer inn i butikken. Nesten så jeg fikk lyst til å stjele noe. Da kan man spørre. Det er verre når selgeren er som en klegg og alt, alt for blid. Har en butikk hvor jeg snur i døra dersom han jobber der. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Foretrekker heller selgere som er litt uoppmerksomme fremfor de som fotfølger deg rundt i butikken. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Trikset er å ha så dyre klær at folk ikke tør å spørre. #swag Ja det fungerer. Er såvidt noen spør meg: "tør jeg å spørre hva den kostet" hører jeg ofte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Prøvd military tuck? http://agoodman.com.au/how-to-tuck-in-a-shirt-so-that-it-stays-tucked/ Ut i fra bildet er det vel den jeg bruker, men takketakk! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Da kan man spørre. Det er verre når selgeren er som en klegg og alt, alt for blid. Har en butikk hvor jeg snur i døra dersom han jobber der. Selvsagt kan man spørre, poenget her var at han ikke så opp fra mobilen sin når det kom kunder inn. Er helt enig i at det er irriterende med for pågående selgere også, men det finnes en mellomting. Beste er vel "Hei, si ifra om du trenger hjelp til noe". Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja det fungerer. Er såvidt noen spør meg: "tør jeg å spørre hva den kostet" hører jeg ofte hva slags klær bruker du da? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Synspunkter: Tan eller Otter green Filson 257 bag? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Otter green er deilig! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har den i tan, mest fordi jeg har en grønn Barbour-jakke. Kommer til å gå for OG på duffle da, når jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 begge er hef1000 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ligger litt mot Otter green i grunn, men tan blir ganske bra etter litt bruk Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Otter Green. Jeg har ikke angret et sekund. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 hva slags klær bruker du da? Er ikke så mye klær siden de vet ca hva PRL, armani og sånt koster, men tingene som Gucci kortholderen, burberry skjerfet, cgen osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå