Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg liker best å handle i butikk, men er det mye penger å spare og jeg vet størrelsen så blir det fort på nett.

Jeg bor jo i Oslo så har jo ett relativt godt utvalg i butikk.

Enig. Er så kjipt å handle feil størrelse fra nettet. Er også mulig å gjøre begge deler. Prøve i butikk, handle varen på nett etterpå.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, ser den. Kommer også litt ann på hvor mye man sparer via nett.

Sånn når vi er innom hjelp. Var en tur på Grim for noen dager siden. Sjeldent jeg klager på service, da jeg helst liker å gå i fred, men det her var litt ille. Fyeren som jobbet der så ikke opp fra mobilen en eneste gang som jeg fikk med meg. Forventer i det minste øyekontakt av en ansatt når man kommer inn i butikken. Nesten så jeg fikk lyst til å stjele noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvordan legger dere det overflødige av skjorta? Har en stund brettet skjorten på sidene, før det brettet jeg den bak. Hva gjør dere?

Lenke til kommentar

Joa, ser den. Kommer også litt ann på hvor mye man sparer via nett.

Sånn når vi er innom hjelp. Var en tur på Grim for noen dager siden. Sjeldent jeg klager på service, da jeg helst liker å gå i fred, men det her var litt ille. Fyeren som jobbet der så ikke opp fra mobilen en eneste gang som jeg fikk med meg. Forventer i det minste øyekontakt av en ansatt når man kommer inn i butikken. Nesten så jeg fikk lyst til å stjele noe.

Da kan man spørre. Det er verre når selgeren er som en klegg og alt, alt for blid. Har en butikk hvor jeg snur i døra dersom han jobber der.

Lenke til kommentar

Da kan man spørre. Det er verre når selgeren er som en klegg og alt, alt for blid. Har en butikk hvor jeg snur i døra dersom han jobber der.

Selvsagt kan man spørre, poenget her var at han ikke så opp fra mobilen sin når det kom kunder inn. Er helt enig i at det er irriterende med for pågående selgere også, men det finnes en mellomting. Beste er vel "Hei, si ifra om du trenger hjelp til noe". Eller noe i den duren.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...