Patrick123 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Etter å ha sett deltagerne på en større allumnisammenkomst kan jeg konstatere at tweed-industrien lever i beste velgående. Men den har maks 10-15 år før den må finne et nytt klientell. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 tweed er megaswag da, bruh bruh Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Takk til alle andre som kom med tips. Ser ut til at jeg må se nærmere på mtm-bukser. Men, mens jeg først spør, hvor finner jeg et greit utvalg av billige (under 1000 kroner) chinos i Oslo? Vil bare ha helt enkle greier, må finne noe jeg kan bruke mens jeg venter på å få råd til mtm-bukser. Vel, jeg ville sett an utvalget på Luxire, du får mye fra 99 (ca 600 kr)til 150$ (ca 900 kr) Så prisen er ikke det verste men du må nok vente ca 4-5 uker. Ellers så tror jeg N.N. 07, Filippa K og Volt kan ha noe som duger til den prisen. Vet at Fillipa K ikke får særlig med skryt her inne, men har to chinos derfra som har holdt seg godt over tid. Ranies: Anbefaler deg å se på WAYWRN-tråden på SF i MC-delen der er det mye pene dresser og SC's. Du kan nok også få noe inspirasjon fra SuitSupply sine nettsider da de har en del OK der. Endret 9. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Vurderer en Langford til vinteren her i Trondheim. Har dere bedre alternativ? Har også sett på Woolrich arctic parka. tenketenke Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har du sett på chateau? Synes personlig den er blant de penere CG-jakkene. 1 Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Noen anbefalinger til noen dunjakker som koster under 2000 kroner? Stort sett åpen for det meste, men ikke så fan av de store og boblete modellene. Endret 9. oktober 2013 av Shwett Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Helvete a mails fra Myhabit og gilt. Gøy å følge med men omg det er så mange mail fra de hele tiden Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ny polo på vei Hvor handler dere vanligvis klær, butikker eller helst nett? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvor stor dere på "glatte" versus matte skinnhansker? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 http://www.theseglorydays.com/en/Collection/Casual-collection-ss20131/Jackets/sigtuna_jacket/ Yay or nay? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Syns faktisk den så helt ok ut. Overraskende Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ser fin ut, men ser at den er fra These Glory Days, så da ville jeg heller betalt det dobbelte for en ordentlig jakke fra f. eks Barbour. Ser for meg TGD ikke holder så lenge som man ønsker at slik tidløs jakke skal vare. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Syns dere også det er frekt å spørre folk hva klær koster? Hater når folk spør meg hva klærne mine koster og hvor det er kjøpt. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvis man har seriøs interesse av å vite det, f. eks har lyst på det samme plagget selv eller bare har en genuin interesse i plagget, så ser jeg egentlig ikke at det er så frekt. Hvis man er av typen som spør bare for å være ekkel og for å drite ut en annen, så ja. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Trikset er å ha så dyre klær at folk ikke tør å spørre. #swag 5 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Fri frakt og gratis skotrær på A Fine Pair of Shoes. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Noen som har erfaring med Barbour Argon? Tenker da spesielt på foringen. Litt usikker på om den blir i varmeste laget for senhøst / vinter i Bergen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Fri frakt og gratis skotrær på A Fine Pair of Shoes.Noen som vet om de skriver ned verdien på pakken? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvor handler dere vanligvis klær, butikker eller helst nett? Jeg liker best å handle i butikk, men er det mye penger å spare og jeg vet størrelsen så blir det fort på nett. Jeg bor jo i Oslo så har jo ett relativt godt utvalg i butikk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Noen som vet om de skriver ned verdien på pakken? De gjorde i hvert fall det da jeg la inn bestilling på skotrær og en masse Saphir-produkter. Skal nevnes at dette er en god stund siden. Endret 11. oktober 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå