TityBoi Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Stemmer for james dean, han er sjef! Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 5. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg stemmer for å droppe hele idéen. 12 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Så mange mapper jeg ville kjøpe på etsy, men etter et par vurderinger og Rankiz som sa mappen ikke passet perfekt, søkte jeg litt på eBay. Slo meg til ro med et svært rimelig alternativ, og er veldig fornøyd med tanke på prisen på hårreisende 75 kroner. Dama som lager/selger dem har også andre alternativer. Og har du vurdert sleeves i konvolutt-stil? Takker og bukker, de så veldig enkle og greie ut. Har tenkt på sleeve, men i og med at jeg stort sett har maskinen i en messengerbag trenger jeg egentlig bare noe helt enkelt og greit som beskytter mot riper og møkk. 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) NEINEI, det eneste som er lov er å bekle hele rommet med Miranda Kerr-tapet. e: det var faktisk ingen dum idé, hvordan kan jeg få dette til? Endret 5. oktober 2013 av Jostein K. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Vet dere om et sted man kan selge klær lett? Vil legge ut annet sted enn finn.no, noen tips? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Når man bruker dress på vinteren, type -20 og vind, hva kan man da ha over dressen? Litt vel kjølig med kun dressjakke (selv om jeg har sett dem som bruker dressjakka som jakke). Med vennlig hilsen Suit-noob. Endret 5. oktober 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Da bruker man en frakk, skjerf og skinnhansker. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Vet dere om et sted man kan selge klær lett? Vil legge ut annet sted enn finn.no, noen tips? spørs hva slags klær du vil selge. ebay, sufu og styleforum er gode marked for klær. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Da bruker man en frakk, skjerf og skinnhansker. Har ikke frakk Men har en litt lang, veldig mørkebrun vinterjakke (når til rett over knærne). Skinnhansker og skjerf er selvfølgelig på plass. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Jeg stemmer for å droppe hele idéen. Ok, siden du sier det så. Takk for tips fra dere andre. Endret 5. oktober 2013 av Haawy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Har ikke frakk Men har en litt lang, veldig mørkebrun vinterjakke (når til rett over knærne). Skinnhansker og skjerf er selvfølgelig på plass. Man bruker det man har Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Har ikke frakk Men har en litt lang, veldig mørkebrun vinterjakke (når til rett over knærne). Skinnhansker og skjerf er selvfølgelig på plass. Du har en unnskyldning til å kjøpe frakk, også gjør du det ikke? :O Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg ruver ikke i terrenget, for å si det sånn, så jeg tror vel ikke frakk passer til meg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg ruver ikke i terrenget, for å si det sånn, så jeg tror vel ikke frakk passer til meg? Bare til å finne en frakk som ikke er så lang det. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Finnes det noen norske nettbutikker med et godt utvalg av PS? Priser som gjør at en kan beholde nyrene sine et par uker til er alltid en fordel. Endret 5. oktober 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Finnes det noen norske nettbutikker med et godt utvalg av PS? Priser som gjør at en kan beholde nyrene sine et par uker til er alltid en fordel. Hvis du først handler på nett, hvorfor vil du bruke norsk nettbutikk? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er ofte bedre leveringstid fra utlandet enn med posten her til lands Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Bare til å finne en frakk som ikke er så lang det. Likevel, føler jeg ikke får mye bruk for en frakk untatt til vinterdager med dress, noe det er få av. Tror jeg holder meg med min lår/knelange vinterjakke. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Likevel, føler jeg ikke får mye bruk for en frakk untatt til vinterdager med dress, noe det er få av. Tror jeg holder meg med min lår/knelange vinterjakke. kommer jo litt an på hva du vil gjøre ut av det. Jeg synes det var verdt 1500 å se bra ut de få gangene. bortsett fra 17. mai, så er det stort sett på vinteren jeg trenger dress, med mindre det er komfirmasjoner eller bryllup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå