PatSharpX Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Merkelig! Jeg kjøpte pen navy cordbukse fra NN07 i fjor. Slik jeg forsto det på selgeren var det at NN07 ikke kom med cordbukser denne sesongen. Lenke til kommentar
FuckLife_JustKidding Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/brixtol-100405/drake-duffel-jacket-102021-286/ Noen tanker om den jakka her? Er på utkikk etter en varm duffle coat som jeg kan bruke i vinter, orker bare ikke tanken på å ta på meg en parkas, føler det ser så fjortiss og grusomt ut. Tror dere den er varm nok? Det står at det er 70% ull, men er det nok? Hvor mye ull pleier en duffle coat laget av kvalitet vanligvis å bestå av? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen som vet om noen jakker av denne typen? Trenger en foret jakke til høstdager, men vil ikke ha noen sånn lang vinterjakke. Helst en "kort", men foret jakke med hette. Jeg liker ikke "syntetisk" stoff, føler meg mer bekvem i noe... ekte1. http://www.smartguy.no/klaer/jakker/vinterjakker/morkebla_solid-del-vinterjakke_202756_140 1Det kan godt være syntetisk "ekte" stoff, men mener syntetisk plastjakker. Pføy. Hva ligger egentlig prisene på?Jeg vil helst ikke over tusenlappen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen som har gode forslag til en mappe til en 13" Macbook Air? Har googlet litt rundt, men om noen her har forslag og tips, syng gjerne ut! Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hvis man bestiller fra Berg & Berg, kommer det moms i tillegg til prisen, eller blir det sendt fra Norge? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 De sender fra Sverige, så da kommer nok mva i tillegg. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Noen som har gode forslag til en mappe til en 13" Macbook Air? Har googlet litt rundt, men om noen her har forslag og tips, syng gjerne ut! Så mange mapper jeg ville kjøpe på etsy, men etter et par vurderinger og Rankiz som sa mappen ikke passet perfekt, søkte jeg litt på eBay. Slo meg til ro med et svært rimelig alternativ, og er veldig fornøyd med tanke på prisen på hårreisende 75 kroner. Dama som lager/selger dem har også andre alternativer. Og har du vurdert sleeves i konvolutt-stil? Endret 4. oktober 2013 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Hvorfor er det komplett umulig å finne vinterjakker som ikke har et ytterlag av polyester?! Endret 4. oktober 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Det burde nå ikke være umulig med mindre du bare ser på de aller billigste jakkene? Uansett så kan du sortere jakker etter overmateriale og for på zalando.no Endret 4. oktober 2013 av Totenkopf Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kjøper helst i butikk, jeg liker å kunne se og kjenne på varen. Problemet er egentlig det å finne en i "ordentlig" stoff med hette, det er der det stopper litt opp. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Kjøper helst i butikk, jeg liker å kunne se og kjenne på varen. Problemet er egentlig det å finne en i "ordentlig" stoff med hette, det er der det stopper litt opp. Vel, hva slags jakke ser du etter? Gloverall lager gode vinterjakker - særlig deres duffle coats. http://www.gloverall.com/Style/StyleList.aspx Endret 4. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ser etter en kort, litt foret jakke med hette som ikke har ytterskall avi polyester-lignende stoff. Skal passe til høst- og vårdager med rundt 5+ og regn. Ikke at det er noe galt med polyester, men føler alternativet er litt mer "skikkelig": Lenke til kommentar
tttt Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tenker å kjøpe meg en skjorte, fant denne på nett. Men ser at denne er vel ut av salg. Var veldig billig. http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2312569 Likte egentlig denne fargen bedre http://www.fashionbeans.com/2012/asos-oxford-shirt-with-overdye/ Jeg lurer på om dere vet om hvor jeg kan kjøpe lignende skjorte, helst like billig og kanskje gratis frakt og retur. (ønsketenking). Jeg er 178 og mageomkret?s 73. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tenkte jeg skulle få opp noen bilder og plakater på rommet mitt og det hadde vært kult å få opp en velkledd fyr. Noe ala Steve McQueen i Bullitt eller Sean Connery i en eller annen Bond-film. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Barney Stintson. Komplett med "when I get sad, I stop being sad and be awesome instead"-sitat under. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er veldig usikker på om du er seriøs eller ikke. Seriøst: Cary Grant - verdens kjekkeste mann. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tenkte jeg skulle få opp noen bilder og plakater på rommet mitt og det hadde vært kult å få opp en velkledd fyr. Noe ala Steve McQueen i Bullitt eller Sean Connery i en eller annen Bond-film. Noen som har noen andre forslag? Kanskje ikke en fyr, men et marilyn monroe bilde er aldri feil. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Sirkulerer noen ganske kule bilder av James Dean også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå