Henrik C Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Rimelig enkelt å legge opp selv, mye enklere enn å finne ønsket modell med 30 i lengde. Ellers har Levi's gjerne greit utvalg av ulike størrelseskombinasjoner. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Gap selger jeans ned til lengde 28. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Nudie har det på nettsidene sine, mener jeg å huske Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tips til sted å kjøpe cordbukse i Oslo? Follestad har de noe? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 NN07 har greie cordbukser. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Cordbukser skal brennes, ikke kjøpes Endret 1. oktober 2013 av TityBoi 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Cordbukser skal brennes, ikke kjøpes Beklager med de tar feil. Endret 1. oktober 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg kjøpte et par cordbukser fra Wolsey i fjor. De har sikkert det i år også. Noen som vet om cordbuksene fra NN07 har like lavt liv som chinosene, btw? Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen som vet noe om størrelsene og kvaliteten på PRL sine chinos? tenkte da på de slimmeste tror jeg: http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=23092236 disse f.eks. Takk! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg kjøpte et par cordbukser fra Wolsey i fjor. De har sikkert det i år også. Noen som vet om cordbuksene fra NN07 har like lavt liv som chinosene, btw? Det har de. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Noen som har hørt om Summerties? Fikk e-post fra de med tilbud om å få et par produkter jeg kunne gi bort på bloggn/instagram. Endret 1. oktober 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) edit: Gingham - større eller mindre ruter - hva er penest? (se bilder i spoiler)Green small gingham øverst, så tilsvarende med større ruter fra Monti. Endret 2. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Takker for cordtips. Skal sjekke ut Wolsey, har god erfaring med ting derifra. Var innom Eger i dag, de hadde ikke noe cord fra NN07 og trodde ikke de fikk inn heller. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Barbour Bedale og Beaufort har ganske lik passform, ikke sant? Så om en Beaufort i størrelse 42 passet fint, så bør en Bedale i samme størrelse også gjøre det? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det visste jeg, allerede. Var innom Steen og Strøm hvor jeg fikk vite at Beaufort visstnok var nogenlunde identisk størrelsesmessig, så da har jeg bestilt meg en Bedale i størrelse 42. Og da er det bare å håpe at det britiske postsystemet, det norske tollvesenet og Posten er raske. Hehe. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Takker for cordtips. Skal sjekke ut Wolsey, har god erfaring med ting derifra. Var innom Eger i dag, de hadde ikke noe cord fra NN07 og trodde ikke de fikk inn heller. Merkelig! Jeg kjøpte pen navy cordbukse fra NN07 i fjor. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 edit: Gingham - større eller mindre ruter - hva er penest? (se bilder i spoiler) Green small gingham øverst, så tilsvarende med større ruter fra Monti. Mindre ruter er penere imo! 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen som vet om noen jakker av denne typen? Trenger en foret jakke til høstdager, men vil ikke ha noen sånn lang vinterjakke. Helst en "kort", men foret jakke med hette. Jeg liker ikke "syntetisk" stoff, føler meg mer bekvem i noe... ekte1. http://www.smartguy.no/klaer/jakker/vinterjakker/morkebla_solid-del-vinterjakke_202756_140 1Det kan godt være syntetisk "ekte" stoff, men mener syntetisk plastjakker. Pføy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå