Mladic Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Man kan også spesialbestille hos Ferner Jacobsen hvis de ikke har modellen eller størrelsen på lager. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Man kan også spesialbestille hos Ferner Jacobsen hvis de ikke har modellen eller størrelsen på lager. Men da er man jo like langt, Boffeen skal ikke kjøpe, bare prøve. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Gunnar Øye har vel også en del? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Det kan godt hende, jeg har så vidt vært innom der. Ikke min del av byen 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Men da er man jo like langt, Boffeen skal ikke kjøpe, bare prøve. Han kan vel bestille en i hans størrelse, prøve jakken og derette ikke kjøpe, men det er vel litt uetisk... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Det får være måte på frekkhet, ja Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har en lite brukt Barbour Bedale i den mest brukte størrelsen 38 (M). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Først og fremst: Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Hellre ikke hinting. Dernest: Tanken på Bofeen i en medium-jakke er ganske morsom 2 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Lurer på om jeg skal kjøpe meg klokke og begynne å gå med det. Tenker en litt maskulin klokke kanskje, har absolutt null peiling på klokker ettersom jeg ikke har gått med det til nå. Tips mottas med takk! Helst norsk butikk/nett Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hvor mye tenker du å bruke på klokke? Har du bildeeksempler av klokker du liker? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 3000? Kommer helt an på om klokken er bra. Tenker noe i denne duren Også liker jeg fargene på denne selv om det er en kvinneklokke. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Du kan jo se på Seiko skx007k2 eller skx009k2. Ellers er den en egen klokketråd her på forumet, du vil nok få bedre hjelp der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg tenkte jeg skulle gjøre min første bestilling hos Luxire, og kjøpe en prøveskjorte, før jeg handler et par OCBDs. Er det noen her som kan anbefale et par av de lyseblå oxford-stoffene, ett av de rosa og ett hvitt (som er tykt nok til at det ikke synes igjennom)? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 For blå oxfords har jeg sky blue oxford, og den anbefaler jeg sterkt. Har også blueuniversity stripes oxfords som ogå anbefales, men den er jo ikke ensfarget, hvis det er det du vil ha. Ellers har jeg en stoffprøve av warzone plus white oxford, og den kjennes solid ut. 1 Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nå som høsten er her lurer jeg på om det er noen som kan anbefale noen skjerf? Har nettopp flyttet for meg selv som student og har ingen skjerf.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 http://bergbergstore.com/accessories/scarves.html 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Highlandstore, Westaway og Sierra Trading Post har skjerf fra Johnstons of Elgin. Sjekk ut dem. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg kjøpte mine på Westaway, og er fornøyd, selv om de gjerne skulle vært litt lengre. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Han kan vel bestille en i hans størrelse, prøve jakken og derette ikke kjøpe, men det er vel litt uetisk... Det blir litt for drøyt synes jeg. Jeg synes allerede det er litt kjipt å gå et sted for å prøve, men kjøpe fra et annet sted. Har en lite brukt Barbour Bedale i den mest brukte størrelsen 38 (M). Som Herr Brun sier, så tviler jeg på at jeg tar meg godt ut i en jakke i medium størrelse, uansett hvor stor passform det er på Bedale-modellen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen som har noen gode nettbutikker (gjerne utenlandske) som selger jeans i lengde 30? Sliter med å finne det i butikk, da nesten alt stopper på 32 som blir litt for langt for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå