Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han mener vel heller hvilke andre krager han kan bruke.

OK, det er vel en mulig forståelse av det.

 

Uansett - frister å kjøpe gensre fra Berg & Berg. Se flere bilder på FB-siden deres eller på nett. Ca 1000 kr uten mva for de under på bildene. Når det er snakk om ullgensre laget av Johnstons of Elgin er det nok trygt å anta at de er av god kvalitet.

 

1233468_585686058143753_1307043324_n.jpg

 

1235231_585686088143750_553580553_n.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Totalpris vil ende opp på 2400 kr (inkl. moms, tollfaktura og frakt).

 

Hos Revolve kan man få 257 for ca. 2200 kr (inkl moms og tollfaktura. frakt er gratis). Tror det også er mulig å få 30% avslag på varen hvis man er ny kunde.

 

Det var også snakk om en annen amerikansk side som solgte Filson-vesker for en lavere pris enn Filson.com. Husker ikke hvilken akkurat nå.

Det var jeg ikke klar over. Det blir jo mye billigere sammenlignet med filsonguy dette. Hvordan funker det med 30% avslag når man er ny kunde?

Lenke til kommentar

 

OK, det er vel en mulig forståelse av det.

 

Uansett - frister å kjøpe gensre fra Berg & Berg. Se flere bilder på FB-siden deres eller på nett. Ca 1000 kr uten mva for de under på bildene. Når det er snakk om ullgensre laget av Johnstons of Elgin er det nok trygt å anta at de er av god kvalitet.

 

 

Har aldri vært glad i lammeullgensere.

Lenke til kommentar

 

Sasha:

Hello. How may I help you?

 

Meg:

Hi!

I heard something about if I purchase something from you I can send you and email afterwards and you will refund 30%. The condition for this was that it was the first time I've shopped at your store. Is this true?

You have been transferred to: Danielle.

You have been transferred to: David.

David:

We do offer a 30% discount off of your first order provided you have not received it previously. However, there is not a code for this discount. You may place the order and go ahead and email or call us with the order/invoice number and we can take the discount off for you. Please note that we cannot combine discount codes as our system will not allow us.

 

Please remember that due to the manufacturer’s request, we are not allowed to use code matching and coupons on the following brands: True Religion, 7 for All Mankind, Citizens of Humanity, Paige, Hudson, Sugar Cane, T by Alexander Wang, JNBY, Diane von Furstenberg, Ash, Joe's Jeans, Cheap Monday, Clu, Common Projects, Rose, Band of Outsiders, J Brand, Alexander Wang, Preen, Vince, 3sixteen, ALC, Theory, Joie, Soft Joie, Elizabeth & James, Marc by Marc Jacobs, Black Halo, Wolverine, and Juicy Couture.

Meg:

Thanks! Will it be 30% of the whole order or one of the items?

David:

whole order as long as none of the items are restricted

Bra kundeservice har de hvertfall. Her ble jeg sendt til en person hvert 5. minutt helt til noen hadde svaret. Filson bag er derfor ekstremt billig fra Revolve!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Totalpris vil ende opp på 2400 kr (inkl. moms, tollfaktura og frakt).

 

Hos Revolve kan man få 257 for ca. 2200 kr (inkl moms og tollfaktura. frakt er gratis). Tror det også er mulig å få 30% avslag på varen hvis man er ny kunde.

 

Det var også snakk om en annen amerikansk side som solgte Filson-vesker for en lavere pris enn Filson.com. Husker ikke hvilken akkurat nå.

 

Du får Filson 257 til 2088 kr på Baker shoe, inklusiv frakt. Tror de kan sette ned prisen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Han mener vel heller hvilke andre krager han kan bruke.

Det var det jeg mente. Noen som har tips? Synes "button down" er greit da det holder kragen på plass, men det blir litt liten variasjon dersom alle skjortene er BD.

Lenke til kommentar

Det var det jeg mente. Noen som har tips? Synes "button down" er greit da det holder kragen på plass, men det blir litt liten variasjon dersom alle skjortene er BD.

Jeg tenker at BD-krager er stort sett for casual skjorter.

 

Men for all del - hva ønsker du?

 

Et eksempel på spread (NOBD II): QG0lqdg.jpg

 

Et eksempel på kurvet krage med bra spread (NOBD I): WlQ2s8s.jpg

 

Ville holdt meg unna spearpoint-, maokrage og wingcollar. (kan omtrent ingen norske navn på dette...)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg tenker til casual bruk. Til dress bruker jeg ikke BD. Det er der vel nobd/nobd2 collar fra luxire. Synes de er fine. Hvor godt holder de seg når man ikke genser over, og hvordan ser de ut under v-hals og o-hals?

Lenke til kommentar

Jeg tenker til casual bruk. Til dress bruker jeg ikke BD. Det er der vel nobd/nobd2 collar fra luxire. Synes de er fine. Hvor godt holder de seg når man ikke genser over, og hvordan ser de ut under v-hals og o-hals?

Nei, BD til dress er (stort sett) amerikansk tradisjon i visse preppy miljøer. (pluss ivy league?) Ja, det er NOBD I/II fra Luxire. Har ikke bestilt skjorte med slik krage enda, så jeg vet ikke.

 

Beste tipset er nok å søke "NOBD collar" eller "NOBD I/II" i Luxire-tråden. Mener ganske bestemt at det er et bilde av hvertfall en av de med øverste knappen åpnet. (men gidder ikke å søke etter den nå)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Preppy er noenlunde det samme som Ivy League-stil, siden preppy er en forkortelse for preparatory school, et sted hvor man tradisjonelt forbereder seg til å begynne på en Ivy League skole.

Når det er sagt er begge begreper særdeles utvannet i dag.

 

Det er sant nok. Uansett så er det å bruke BD-skjorter til dress noe som typisk forbindes med amerikanere/amerikansk kultur.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Skal til Danmark i oktober, nermere bestemt København, hvordan er prisene på klær der i forhold til Norge? Tenkte å kjøpe meg en losjakke de nermeste dagene, men kanskje jeg skal avvente til Danmark?

 

Jeg har norsk familie som bor i København. De sier at det ikke er noe billigere i Danmark lenger. Prisene er omtrent like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...