-sebastian- Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 +1 på norsk Rankiz. Og jeg trenger også kasjmirskjerf, så +1 på posten over også... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Du finner vel en del ganske billige fra Johnstons of Elgin rundt omkring. Tror det er en side som Heter Westaway eller noe som du kan prøve. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 ... og Highlandstore selger 100% cashmere skjerf for rundt £30. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Tenkte jeg skulle begynne å blogge om klassisk herremote, men er usikker på om jeg skal skrive på norsk eller engelsk. Kjekt. Det vil jeg følge med på. Skriv på norsk. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Tenkte jeg skulle starte rett opp på mitt eget domene, eller er det noen klare fordeler ved å ha bloggen på f. eks blogg.no også? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Blogglisten! Prøv å slå Fotballfrue! 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Eget domene er nok en bedre løsning. Koster litt, men ikke voldsomme greiene. Så lenge du vet litt hva du gjør ordner det seg nok fint. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Apropos blogg, hvilke blogger leser dere atm? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 voe og fotballfrue 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Tone Damli er også å anbefale. For å være litt seriøs så kan jeg nevne manolo.se, put this on, dieworkwear, bloggene til de som driver The Armoury, The nordic fit, the shoe snob og sikkert 120 andre som jeg ikke kommer på akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hva er gode alternativer til button down på hverdagsskjorter (Oxford, flanell, Gingham)? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Tåler en Filson Duffle Bag å bli sendt med fly som bagasje? Lurer på å skaffe meg en, men den må i hvert fall tåle å bli sendt med fly som bagasje. Har ikke så veldig lyst til å kjøpe en slik North Face bag som alle går rundt med for tiden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det gjør den helt sikkert, de er i god kvalitet. Blir nok veldig skitne fort da. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ahkei, da gjelder det bare å få skrapt sammen pengene. Hardt dette studentlivet. Hvor får jeg tak i den billigst? filsonguy på styleforum? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Ahkei, da gjelder det bare å få skrapt sammen pengene. Hardt dette studentlivet. Hvor får jeg tak i den billigst? filsonguy på styleforum? Ikke egentlig. Han vil ikke merke den som gave eller sette ned verdien under 200 NOK. Det var i hvert fall det han sa til meg. Endret 22. september 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Når jeg snakket med han sa han at han ville skrive ned 257 til 175$. I og med at Filson.com ikke sender så er filsonguy billigst. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 voe og fotballfrueHehehehehe Tone Damli er også å anbefale. For å være litt seriøs så kan jeg nevne manolo.se, put this on, dieworkwear, bloggene til de som driver The Armoury, The nordic fit, the shoe snob og sikkert 120 andre som jeg ikke kommer på akkurat nå. Thanks. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Når jeg snakket med han sa han at han ville skrive ned 257 til 175$. I og med at Filson.com ikke sender så er filsonguy billigst. Totalpris vil ende opp på 2400 kr (inkl. moms, tollfaktura og frakt). Hos Revolve kan man få 257 for ca. 2200 kr (inkl moms og tollfaktura. frakt er gratis). Tror det også er mulig å få 30% avslag på varen hvis man er ny kunde. Det var også snakk om en annen amerikansk side som solgte Filson-vesker for en lavere pris enn Filson.com. Husker ikke hvilken akkurat nå. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 ^ De hadde bare preorder av navy duffle i den størrelsen jeg ville ha, Ønsket meg egentlig otter green. Jaja, vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Hva er gode alternativer til button down på hverdagsskjorter (Oxford, flanell, Gingham)? Chambray, denimskjorter osv? Hvis du søker på Luxire - prøv "denim" og "chambray". Spørs jo hvor pen stilen din er, men enkelte typer end-on-end kan helt sikkert også funke. Acne og N.N 07 har hvertfall pene denimskjorter. Endret 23. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå