SIcario Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har du vært der før? Er en av butikkene man faktisk kan handle annet enn PRL i denne byen. Men shit Vincci har fått en del nytt as. Var der i dag, var fullt av klær overalt. Stikker ofte innom hvis jeg først i sentrum, ja. Det meste de har der synes jeg er latterlig, selv om jeg skjønner at mange sikkert synes de har mye kult. Utvalget av merker er jo på papiret ganske imponerende, spesielt med tanke på at butikken ligger i en liten by som Bergen. Dog er det ikke så mye som appellerer til meg der. Tror de eneste merkene som jeg kunne handlet klær fra på Vincci er Ralph Lauren (alle linjer), Acne og Mulberry. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Givenchy er nok et av de styggeste merkene som finnes. Ser ut som noe en niåring har laget i Paint. Og det er ikke en overdrivelse engang. Ja, for eneste klærne Givency har er kun de med snåle bilder/mønster på )Så sist i dag at Givency hadde helt vanlig genser i ull uten en dritt på. Faktisk flere vanlige gensere jeg så. Så å si at det er stygt merke fordi de har klær med rare bilder er bare teit. Stikker ofte innom hvis jeg først i sentrum, ja. Det meste de har der synes jeg er latterlig, selv om jeg skjønner at mange sikkert synes de har mye kult. Utvalget av merker er jo på papiret ganske imponerende, spesielt med tanke på at butikken ligger i en liten by som Bergen. Dog er det ikke så mye som appellerer til meg der. Tror de eneste merkene som jeg kunne handlet klær fra på Vincci er Ralph Lauren (alle linjer), Acne og Mulberry.De har mye latterlig, men det er faktisk bare en veldig liten del av det de har. Var kun et stativ med rare greier på fra Givency, ellers sniker det seg noen inni mellom såklart men det er sånn mote det er i dag. Er glad vi har Vincci for å si det slik. Endret 20. september 2013 av Lami Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Kjøpte meg forresten prøveskjorte fra Luxire i dag. Blir spennende å se om den passer bedre enn da jeg forsøkte meg på Tailorstore. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Noen som har tips til grei høst/vinterjakke til ikke mer enn 1000kr? Helst en mørk farge (blå, svart), og med "pels" på hetta. Vet ikke helt hvor jeg skal lete da jeg ikke har så mye penger å rutte med. Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ikke så mye pels, men stormberg har billige jakker. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Givenchy er nok et av de styggeste merkene som finnes. Ser ut som noe en niåring har laget i Paint. Og det er ikke en overdrivelse engang. Tja, synes t-skjortene med rottweiler/hvithai print var ganske fete. 3 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Du mener vel "phete"? 2 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Nice, ser at Zalando har fått et solid utvalg av klær fra PRL nå. Har savnet det merket hos norske nettbutikker (har bare sett undertøy og sko på diverse sider tidligere). http://www.zalando.no/polo-ralph-lauren/ Endret 21. september 2013 av Totenkopf Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 For øvrig har den amerikanske nettbutikken også begynt å føre slim-fit skjorter nå. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Nice! Erfaring med Rugby skjortene dems? Er størrelsen slik som piqueene? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hei! Noen tips om hvor jeg kan få bestilt denne fra, og er det mulig å bestille derifra til Norge? Jeg vet heller ikke hvilken størrelse jeg trenger, så hva betyr de tallene til høyre for M, L osv? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 http://www.zalando.no/edc-by-esprit-jumper-gra-ed122i027-113.html 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Så det er skinnlapper på albuene? Der falt interessen betydelig gitt. Takk uansett! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Tenkte jeg skulle begynne å blogge om klassisk herremote, men er usikker på om jeg skal skrive på norsk eller engelsk. 6 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Norsk. Det trengs. På engelsk drukner du i mengden. 7 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kult, Rankiz! Synes du skal skrive på norsk, det trengs noen gode, norske blogger om herremote. Det nærmeste vi kommer er vel nesten Follestadbloggen, og det sier vel egentlig alt. 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Nice! Erfaring med Rugby skjortene dems? Er størrelsen slik som piqueene? De har ganske ok passform, men har litt korte ermer. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kult, Rankiz! Synes du skal skrive på norsk, det trengs noen gode, norske blogger om herremote. Det nærmeste vi kommer er vel nesten Follestadbloggen, og det sier vel egentlig alt. Scabal (hvertfall de i Heritage-butikken deres) har også begynt http://scabal.wordpress.com/. Er både dame- og herre da, men de forsøker hvertfall. Synes det er en del av antrekkene som blir litt vel #menswear, men blir forhåpentligvis en del OK fremover. Ellers så støtter jeg idéen din Rankiz, kjør på! Du skal ha en meget god blogg for at den skal bli lagt merke til på engelsk men f. eks The Nordic Fit får det jo til (han er finsk), så jeg ville skrevet på norsk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen som vet hvor mye jeg må ut med for et kasjmirskjerf i grei kvalitet, og hvor jeg evt. får kjøpt et? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå