Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit hvor man kan få tak i hvite jump suits og "musikkrelaterte badges" man kan sy på?

5936638[/snapback]

Support! :p hehehe... Tog'du'an?

5936707[/snapback]

 

*klabbe til*

 

Hvis noen skal være i tvil om hva jump suit er så... egentlig en plain overall som bla.a malere bruker townshend.jpg

Lenke til kommentar

Betalte denne Jan Thomas nesten fem høvdinger for en heilt vanlig grå v-halsgenser? Han er klar over at han kunne kjøpt den samme genseren på Dressmann for 150 kroner?

 

Greit å legge noen kroner i klær, men fem laken for en hailt vanlig genser er en smule i overkant...

Lenke til kommentar
Betalte denne Jan Thomas nesten fem høvdinger for en heilt vanlig grå v-halsgenser? Han er klar over at han kunne kjøpt den samme genseren på Dressmann for 150 kroner?

 

Greit å legge noen kroner i klær, men fem laken for en hailt vanlig genser er en smule i overkant...

5941988[/snapback]

Eyh, den var tross alt krølla. D'oh lezm.

Lenke til kommentar
Så den var ikke helt lik som den på dressmann. Det er de små detaljene som gjør at prisen blir høyere vet du :)

5942975[/snapback]

Haha.

 

Nei, det er de latterlig bortskjemte drittungene som flasher pappas kredittkort som gjør at prisen blir høyere.

 

Du betaler 5000,- for et navn du kan skryte av til de "mindre heldige" som må handle gensre til en tiendedel av prisen.

Lenke til kommentar

LarsP: Hvor mange "drittunger" som flasher pappas kredittkort kjøper Dolce & Gabbana (nei, ikke D&G)? Jeg har aldri sett drittunger på hverken Kamikaze (eller jo, når det er salg) eller de mange Dolce & Gabbana boutiqene jeg har vært i rundt omkring i verden. Rike drittunger har ikke stil; de kjøper ikke DG.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle få sablene til å rasle med det innlegget der ja.

 

Poenget mitt var at prisene på merker blir presset opp av nettopp prisene, ikke kvaliteten på varene. At Dolce & Gabbana lager fine klær er det ingen tvil om, men 5-10 ganger normal markedspris? Nah, det er noe annet som ligger bak.

Lenke til kommentar
Du betaler 5000,- for et navn du kan skryte av til de "mindre heldige" som må handle gensre til en tiendedel av prisen.

De dyre plaggene til Dolce & Gabbana bærer ikke logo engang.

5943459[/snapback]

Noe som gjør det hele enda mer merksnodig. Men, for all del - whatever rocks your boat. :)

 

Jeg for min del foretrekker å handle i de litt mer moderate prisklassene. :)

Lenke til kommentar
Du betaler 5000,- for et navn du kan skryte av til de "mindre heldige" som må handle gensre til en tiendedel av prisen.

De dyre plaggene til Dolce & Gabbana bærer ikke logo engang.

5943459[/snapback]

Noe som gjør det hele enda mer merksnodig. Men, for all del - whatever rocks your boat. :)

 

Jeg for min del foretrekker å handle i de litt mer moderate prisklassene. :)

5943469[/snapback]

Da er vi sånn halvveis enig. Man bør få lov til å kjøpe det man har råd til, uten å få pes -- uavhengig om det koster mye mer eller mye mindre enn hva som er "akseptabelt". Tror ikke jeg hadde blitt så populær om jeg skrev negative ting rundt gensere til "bare" 500,- kr. ;)

Lenke til kommentar
Det er jo sykt å betale for en slik pris for en genser som han uansett ikke kommer til å bruke lenge fordi den snart går av moten.

5943656[/snapback]

hvorvidt det kvalifiserer til betegnelsen sykt eller ikke kommer an på hvilke økonomiske midler man har til rådighet. dersom kjell inge røkke kjøper en genser til 20 000 kr, har han sannsynligvis brukt en mindre andel av sin månedlige inntekt enn dersom du kjøper en annen genser for en brøkdel av den prisen.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Det er jo sykt å betale for en slik pris for en genser som han uansett ikke kommer til å bruke lenge fordi den snart går av moten.

5943656[/snapback]

Godt poeng... Er jo bare teit å kjøpe klær til fem ganger prisen når moten skifter hvert år. Da har jeg andre ufornuftige ting å bruke penger på, ass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...