SIcario Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Synes den hadde vært penere uten skinnpatchen. Tror jeg heller ville gått for noe fra Barbour, synes de jevnt over lager penere jakker. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) :D fikk nettopp vite at en kompis av en kompis får 60% avslag på Barbour varer, fordi han jobber i en barbour store. Da blir det masse billige jakker på meg fremover. Endret 18. september 2013 av Mladic 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Noen som vet hvordan de er i størrelsen? Bruker Ralph Lauren Academy Peacoat i Small. Er du ikke fornøyd med din losjakkefra PRL? Eller ønsker du bare en ekstra losjakke? Har ikke peiling på størrelsen, men tenker å prøve meg på målene som er oppgitt av selger. Endret 18. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg synes den jakken er veldig fin. Hadde kjøpt den om jeg ikke allerede har en navy fra Barbour. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Driver og snuser på en litt heavy dress til vinteren, tenker kanskje grå eller brun tweed. Noen tanker? Hvor går jeg i Oslo? Hvilke merker ser jeg etter? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tviler egentlig på at du vil finne så mye sånt i Oslo. Skader selvsagt ikke å ta en kikk hos Gunnar Øye, Ferner osv, men vil ikke tro utvalget er gigantisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Sjekk ut Follestad også, de har en del forskjellig. Mener jeg så tweeddresser der. I alle fall. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Rankiz: Jeg synes jakken er veldig fin. 1 Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Rankiz: Jeg synes jakken er veldig fin. Enig, ser bra ut Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen her inne som har Naked and famous slim guy eller weird guy, og kan si noe om hvordan passformen er? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Rankiz: Jeg synes jakken er veldig fin. Enig, ser bra ut Begynner å bli litt lei av alle Barbour jakkene, så den jakken jeg linket til er faktisk mye mindre vanlig, selv om det er RL. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen her inne som har Naked and famous slim guy eller weird guy, og kan si noe om hvordan passformen er? Har et par så og si nye N&F Weird Guy LHT, passformen minner meg litt om Levi's 508; relativt god plass i lår og baken samtidig som den ikke ser ut som et telt nederst. Rise'en (hva i all vide verden er "rise" på norsk?) er normal, men siden jeg liker bedre bukser med høy rise er disse til salgs i str. 31. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Kan ikke engang forklare hvor lei jeg er av å se PRL uansett hvor jeg går. Har til og med sett en uteligger i en slitt PRL-skjorte. Endret 19. september 2013 av Dockside 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Kan ikke engang forklare hvor lei jeg er av å se PRL uansett hvor jeg går. Har til og med sett en uteligger i en slitt PRL-skjorte. Det du er lei av er altså logoen? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Noen her inne som har Naked and famous slim guy eller weird guy, og kan si noe om hvordan passformen er? Har ingen av dem, men vi kan rangere de slik etter hvor slanke de er, og starter med den slankeste. 1. Super Skinny Guy 2. Skinny Guy 3. Weird Guy 4. Slim Guy 5. Regular Guy Du kan finne mål på modellene fra diverse sider: blueowl.us, tate + yoko Endret 19. september 2013 av Mladic Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Har et par så og si nye N&F Weird Guy LHT, passformen minner meg litt om Levi's 508; relativt god plass i lår og baken samtidig som den ikke ser ut som et telt nederst. Rise'en (hva i all vide verden er "rise" på norsk?) er normal, men siden jeg liker bedre bukser med høy rise er disse til salgs i str. 31. Er rise'en jeg er usikker på, kunne godt tenke meg et par jeans med litt høy rise selv. Noen som har noen tips? Sliter veldig med å finne jeans med høy rise som også er slim fit. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Tviler egentlig på at du vil finne så mye sånt i Oslo. Skader selvsagt ikke å ta en kikk hos Gunnar Øye, Ferner osv, men vil ikke tro utvalget er gigantisk. Sjekk ut Follestad også, de har en del forskjellig. Mener jeg så tweeddresser der. I alle fall. Takk for tips. Jeg fant fine dresser hos Eger (blant annet Tiger of Sweden og J.Lindeberg hadde noen veldig fine) og Follestad. Follestad hadde også fått inn en del flotte ullslips. Endte dog opp med bukse fra Acne og frakk fra A.P.C. Alt kan skje når man er i byen med penger... Endret 19. september 2013 av Broseph Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Prøver meg igjen. Bør jeg gi noen ekstra instruksjoner til Luxire når jeg bestiller OCBD? Tenker da på kragen. Husker noe snakk om å flytte litt på knapper. hjølp Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er du ikke fornøyd med din losjakkefra PRL? Eller ønsker du bare en ekstra losjakke? Har ikke peiling på størrelsen, men tenker å prøve meg på målene som er oppgitt av selger. Er veldig fornøyd med losjakken fra PRL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå