Antatra Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg har en dressbukse med og en uten brett, så kan jeg variere alt etter anledning. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Regner med at flere fikk denne mailen: Sorry for disturbing but I want to inform you that Viccel released new design.New design is super heavy winter elastane cotton socks which are approx. 3 times thicker than Heavy winter weight socks 5 times thicker than winter socks.Super Heavy Weight Socks is the most heavy and thick socks in Viccel Collection.This is the first time we have used full elastane in socks body which will fit perfect to your feet.Hope you will like them** FREE A PAIR OF SOCKS **If you order 10 or more socks we will set one pair of the most expensive socks you order free (indicator can be seen at the top and bottom of the page and last item in paypal page)** Special Discount for you as our valuable customer **We made special 20% discount for our old customer direct link is writen below. Vurderte å bestille sokker derfra i går, men det kokte bort i fårikålen. Da passet jo den mailen perfekt. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bestilte 10 stk den 24. august, og de har ikke kommet ennå. Jeg er fornøyd med sokkene mine fra Viccel, men herregud hvor treige de er. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har begynt å kjøpe sokker av ull i stedet for bomull. Det er så mye bedre. 4 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har sluttet å kjøpe sokker fra Viccel, de er alt for trange for meg da de ikke har elastikk i. Gått over til Dressmann sokker, koster 25 kr per stk. Sokker er vel det eneste jeg kjøper på Dressmann. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg liker boxershortsene fra Dressman. Pleier å stocke opp når de har 3 for 2, e.l. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Takk, det var det! Vet du hvordan kvaliteten er? Tenkte jeg skulle bestille en, jeg også. Fikk svar: The Nimbus is fairly slim fitting the belt does bring in the waist a bit. The measurements of a medium nimbus are as follows; SLEEVE SHOULDER TO CUFF - 27" CHEST - 43" ACROSS SHOULDER - 21" LENGTH COLLAR TO HEM (BACK) - 37" the jacket is constructed for us in Portugal. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har begynt å kjøpe sokker av ull i stedet for bomull. Det er så mye bedre. Same, liker bare ikke at det blir så fælt med nupper, og de er støvsugere for alt som ligger på gulvet. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Men da slipper du jo å støvsuge. Win-win Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvor kjøper dere sokker i ull fra? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg har kjøpt litt rundt om kring, men prøver å finne en rimelig tilbyder av Pantherella. De fåes ganske rimelig på STP, men så blir det jo frakt og moms i tillegg. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Hvor kjøper dere sokker i ull fra? Liker godt Hugo Boss sin modell William. Eneste dumme er at de koster en del, 149 per stykk eller noe.. Men har ikke funnet noe bedre i butikk i Norge enda. Endret 16. september 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som er UK9,5 her? Mer enn 50% på Alfred Sargent: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=55&catid=180&shoeid=7089&selectedsizeid=10&selectedfitid=2&stype=1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Angående peacoats så ser jeg J Crew Bayswater ligger til ca 1000 kr med Thinsulate og ca 7-800 kr uten. Tror dere det er noe særlig kvalitetsforskjell på den og PRL Academy losjakken? Sistnevnte ligger til ca 2000 kr på Ebay. Skal også sjekke ut losjakker fra Vintage Trends også. Utseendemessig så ser de hvertfall slik ut: J Crew Bayswater øverst: (ganske crap bilde av PRL-jakken riktignok) Endret 17. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har kikket lenge på Bayswater, men har alltid synes den har sett litt merkelig ut med bare seks knapper. Så bedre ut på bildet du postet though. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har kikket lenge på Bayswater, men har alltid synes den har sett litt merkelig ut med bare seks knapper. Så bedre ut på bildet du postet though. Hmm, det er nok et poeng. Men tror du det er noe særlig kvalitetsforskjell? PRL og J. Crew er vel sånn ca på linje der? Ellers så la jeg inn bestilling på 13 oz dark indigo fra Luxire og red white gingham. Ca 1100 kr for jeans og skjorte av god kvalitet er absolutt ikke ille. Tenker å fleske til med en type 20-30 ulike stoffprøver sånn at jeg kan planlegge hvilke bukser og skjorter som er aktuell utover høsten. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Bayswater er jo helt svart... vil mye heller ha en mørkeblå losjakke som Ralph Lauren Academy Peacoat. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Bayswater er jo helt svart... vil mye heller ha en mørkeblå losjakke som Ralph Lauren Academy Peacoat. Vel, tok det bildet for å vise frem hvordan den kan se ut i bruk. Bilde fra ebay av en Bayswater i navy: Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen som vet hvordan de er i størrelsen? Bruker Ralph Lauren Academy Peacoat i Small. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hva synes dere om denne vaffeljakken (quilted)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå