dag1234 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Dag1234, hvilke butikker er verdt å sjekke ut i Stavanger? Jeg er ikke så bevandret i butikkene her i byen og har ikke handlet på flere år, men Rolfsen er jo en bra butikk for rtw og sko. Made with Hart er jo litt gøy å sjekke ut, de har jo skjorter som du ikke finner andre steder. Geddon er litt mer fashion, men vel verd en titt. Ellers er det de vanlige kjedebutikkene, men der går jeg sjelden . Så er det også ungdomsbutikker, men det er jo ikke noe for meg. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Rolfsen, Cinnamon og Geddon ville jeg tatt turen innom av butikker som fører mange merker. Ligger en ganske nyåpnet Filippa K-butikk i Klubbgaten, og i Breigaten ligger det en Acne-butikk. 1 Lenke til kommentar
rubwan Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Noen her som har bestilt skjorte fra Luxire før? Noen erfaringer? Bestilte en for 10 dager siden, fikk ganske kjapt en mail om at det var lagt inn bestiling, men siden har jeg ikke hørt noe. Har prøvd å sende en mail bare for å sjekke status, men får ikke noe svar (5 dager siden). Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Tok meg over 3 uker før jeg mottok mine, så bare slapp av. Lenke til kommentar
rubwan Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Tok meg over 3 uker før jeg mottok mine, så bare slapp av. Okei, fint å høre! Var du fornøyd med resultatet? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Okei, fint å høre! Var du fornøyd med resultatet? Ikke for å være en partypooper, men første skjorte blir vanligvis ikke bra. For min egen del, og veldig mange andre, passet ikke skjorten ved første forsøk, men ved andre forsøk var den 90% perfekt. Stoffet og konstruksjonen, derimot, er meget god. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ang. butikker i Stavanger så har du også Høyer som ligger nedenfor Valbergtårnet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Fort gjort å misse på første skjorte ja. Selv angrer jeg på at jeg kjøpte flere første gangen, da de fleste be korte i ermene og for store i nakken, men de funker. Veldig fornøyd med kvaliteten og prisen ellers. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Enig med dere her - men hva tenker dere om casual skjorter fra Luxire? Jeg har følgende: Navy Chambray (Brembana 99$) Warzone White Oxford Sky Blue Oxford Pale Mauve Stripes Oxford Blue University Stripes Oxford Navy Shadow Stripes Oxford Classic Blue Oxford Dette og en penskjorte i hvitt (lustrous fine white) utgjør omtrent alle skjortene jeg har. Gjennom Luxire så har jeg kastet ut alt som ikke passet OK og som jeg ikke var fornøyd med og byttet det ut deres MTM-skjorter til en ganske fornuftig pris. Som dere ser så har jeg jo plenty av oxfords, men lite annet. Skjorter til sommertid i lin og lin/bomull får jeg ta neste sommer, men tenkte på litt lettere skjorter enn oxfords og fortsatt ganske casual. Vurderer rød/grønn gingham, men har dere noen skjorter i f. eks chambray å anbefale? Navy chambray av Brembana er jo ganske tykk. Ellers så kommer Luxire seg noe voldsomt mtp. å lage blazere: (kan jo også være en dressjakke med patch pockets, men trolig en blazer/sc) Endret 12. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Jeg har veldig lyst på en denimskjorte i medium vask med finamore krage. Eller kanskje en denimskjorte med BD krage? Edit: Eller så er Sky Blu Summer Chambray hyllet hos SFerne. Endret 12. september 2013 av Mladic Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Vurderer å kjøpe meg en raw olajakke, er det noe luxire kunne ha gjort? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jepp, det har de gjort et par ganger før. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Heihei, trenger et par nye sko, noen litt finere man f eks kan gå på byen med. Jeg pleier vanligvis å gå i jeans, chinos og en eller annen skjorte, og liker ting enkelt, "casualt" og ikke særlig prangende. Noen tips? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Heisann! Jeg skal til Gurgaon i India (Sør-øst fra New Dehli) i høstferien, og lurer på om noen av dere vet om noen shopping muligheter der. Jeg har funnet ett kjøpesenter som er der. Se her! Sjekk ut kategoriene Anchor Stores, Men's Apparels/Accessories, Apparel Unisexx og Footwear/Leather/Luggage Accessories. Selv har jeg notert ned følgende butikker: Adidias, Arrow, Boggi Miliano, CK Jeans, Diesel, Gant, Guess, Esprit, Levi's, Next, Nice og Tommy Hilfiger. Er det noen fler jeg bør titte innom? Er det slik at Boggi Miliano er den butikken med best kvalitet av de nevnte? Takker for svar. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som vet om FGuy på styleforum er "svartelista" hos tollerne? Tenker å bestille bag og lurer på om det kan bli sendt som gave. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 På tide å bestille litt fra Luxire igjen når dollaren er under 6. Flere som har chinos derfra og har opplevd at knappene begynner å løsne? Litt skeptisk hvis det er kvaliteten på buksene. Skjortene er uansett ganske perfekte Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sånn apropo luxire. Skriver de ned verdien på pakken? Og har dere forslag til hvilket stoff jeg ta som prøveskjorte? Tenker at jeg tar en av de billigste variantene, siden de fleste pleier å bomme med sitt første forsøk. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har ikke betalt moms på noen av pakkene derfra foreløpig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Gå i søk og skriv "Trial shirt". Da får du en prøveskjorte for 35$. De velger selv farge, men fikk selv en blå oxford jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Takk skal dere ha begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå