Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er vel snarere rundt 1.900kr?

5916498[/snapback]

 

Nå er du vel litt firkanta :p 1800-2000kr....same shit hvis du spør meg..

5916503[/snapback]

Ta en tur ned på Kamikaze. Prada har pleid å ha ok sandaler til en "hyggeligere" pris. :)

5916524[/snapback]

 

Var det for et par dager tilbake og så på noen fete sandaler, men husker ikke prisen :hmm:

5916533[/snapback]

Du må ikke være redd for å spørre! Både Svein og George er veldig hyggelige (synd Arve sluttet). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville ikke nanoen din hatt det fint der?

5916501[/snapback]

Nanoen min koser seg i et sort fløyelscover som jeg kjøpte for kroner 150,-. :)

5916520[/snapback]

Å gud. Noen ser ikke forskjell på nabo og nano...

5917273[/snapback]

Huh, lek med ord er ikke din sterke side Joachim.

Lenke til kommentar
Bare jeg som la merke til at han bruker fjorårets solbriller?

5921623[/snapback]

 

Og fjorårets briller er?

 

Sry, men jeg var ikke hjemme hos ham i fjor og sjekket hvilke briller han hadde liggende :tease:

5921705[/snapback]

Nei, altså hele den typen (store sorte briller) er fjorårets. Han som er så chic burde vite dette. :)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt dette med «fjorårets mote». Et pent plagg er pent uansett om det er år 2005 eller 2006 (eller for den saks skyld 1996).

5922253[/snapback]

 

Enig. Var innom Carlings forrige uke og fikk tilbud om å kjøpe 3 t-skjorter for 199 kroner. Dette var noen t-skjorter de hadde liggende på bakrommet fra ifjor og året før. Synes jeg gjorde en god deal med tanke på at de hadde kostet over 1000 kroner tidligere.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt dette med «fjorårets mote». Et pent plagg er pent uansett om det er år 2005 eller 2006 (eller for den saks skyld 1996).

5922253[/snapback]

 

Enig. Var innom Carlings forrige uke og fikk tilbud om å kjøpe 3 t-skjorter for 199 kroner. Dette var noen t-skjorter de hadde liggende på bakrommet fra ifjor og året før. Synes jeg gjorde en god deal med tanke på at de hadde kostet over 1000 kroner tidligere.

5923293[/snapback]

 

hvoooor? :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt dette med «fjorårets mote». Et pent plagg er pent uansett om det er år 2005 eller 2006 (eller for den saks skyld 1996).

5922253[/snapback]

 

Enig. Var innom Carlings forrige uke og fikk tilbud om å kjøpe 3 t-skjorter for 199 kroner. Dette var noen t-skjorter de hadde liggende på bakrommet fra ifjor og året før. Synes jeg gjorde en god deal med tanke på at de hadde kostet over 1000 kroner tidligere.

5923293[/snapback]

Hvis t-skjorter for deg bare er t-skjorter, så for all del. Du prøvde dem vel ikke heller? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...