OlafG Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nei, det synes jeg ikke. Konfirmasjon er dressanledning. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Trenger mellom fem og ti nye t-skjorter. Vil kun ha grå, hvit og mørkeblå. Noen som har noen tips? Kjøper gjerne på nettet, og gjerne så billig som mulig, dvs ihvertfall ikke over 100 per stk. Det viktigste er at de har ok passform. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) ...med mindre vann og strøm er en fast avgift. Eller man bor på hotell. Når jeg er hjemme trenger jeg sjelden noe mer formelt enn oxfordskjorter, gjerne med en genser over, og de blir ganske bra bare av å tørke dem på henger. Endret 2. september 2013 av Atmosphere Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Trenger mellom fem og ti nye t-skjorter. Vil kun ha grå, hvit og mørkeblå. Noen som har noen tips? Kjøper gjerne på nettet, og gjerne så billig som mulig, dvs ihvertfall ikke over 100 per stk. Det viktigste er at de har ok passform. Er fornøyd med mine hvite fra H&M, men kun de som heter cotton stretch eller noe sånt. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Trenger mellom fem og ti nye t-skjorter. Vil kun ha grå, hvit og mørkeblå. Noen som har noen tips? Kjøper gjerne på nettet, og gjerne så billig som mulig, dvs ihvertfall ikke over 100 per stk. Det viktigste er at de har ok passform. http://www.uniqlo.com/uk/store/goods/079617 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Trenger mellom fem og ti nye t-skjorter. Vil kun ha grå, hvit og mørkeblå. Noen som har noen tips? Kjøper gjerne på nettet, og gjerne så billig som mulig, dvs ihvertfall ikke over 100 per stk. Det viktigste er at de har ok passform. Prøvd everlane? Har ingen personlig erfaring, men regner med jeg kjøper et par derifra når t-skjortene fra HM ryker. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Prøvd everlane? Har ingen personlig erfaring, men regner med jeg kjøper et par derifra når t-skjortene fra HM ryker. Har ikke forsøkt Everlane nei. Har hatt planer om å gjøre det, men det blir litt vel mye stress å styre med proxy for å få tak i et par t-skjorter (de sender jo ikke til norvegezz) Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Deet hadde jeg glemt. Tviler på det er verdt bryet med å proxye et par t-skjorter. Da må du i så fall slenge med en ryggsekk eller noe på kjøpet mens du holder på. Edit: Ville forresten kjøpt en t-skjorte eller to fra HM i stretch cotton i første omgang om jeg var deg. Endret 2. september 2013 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ville gått for premium cotton-skjortene. Tror ikke de som kommer pakket i plast er noe tess. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Tror aldri jeg har sett t-skjorter pakket i plast på H&M... Med mindre jeg har gått glipp av noe Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har ikke forsøkt Everlane nei. Har hatt planer om å gjøre det, men det blir litt vel mye stress å styre med proxy for å få tak i et par t-skjorter (de sender jo ikke til norvegezz) Har sikkert kjøpt minst 10 H&M hvite t-skjorter... fine de. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Da tar jeg en tur på HM i morgen og ser om jeg finner noe der. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har bestilt Hanes hvite t-skjorter fra ebay. De er brukbare, og selges i 5-pack. Liker ikke crew-necksene så godt, men v-necksene er fint til å ha under skjorter for eksempel. Den vises heller ikke da det er en dyp nok v for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Liker å gå med v-hals, men skjorte blir litt for stivt til skole. Hvit t-skjorte er en mulighet, men liker ikke at man ser t-skjorten i halsen. Tips til hva man kan bruke under v-halsgensere? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 V-hals t-skjorter? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Skjorte under v-hals er jo ikke akkurat superformelt. Hva slags skole går du på? 1 Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Skjorte under v-hals er jo ikke akkurat superformelt. Hva slags skole går du på? Er nok heller det at han er 15 år gammel, og da er det ytterst få som går rundt med genser med skjorte under. @SuperSaxy Bare bruk en t-skjorte som ikke synes, funker greit det. (Dypere v, evt. scoop) Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 15 er en flott alder til å begynne med skjorte under v-halsen! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 For min del hadde jeg nok bare blitt imponert hvis jeg så en 15-åring som gikk med skjorte under v-hals (forutsatt at det så bra ut, så klart). forøvrig synes jeg crewnecks ser bedre ut enn v-hals hvis man ikke skal ha skjorte under. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå