Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger mellom fem og ti nye t-skjorter. Vil kun ha grå, hvit og mørkeblå.

Noen som har noen tips? Kjøper gjerne på nettet, og gjerne så billig som mulig, dvs ihvertfall ikke over 100 per stk. Det viktigste er at de har ok passform.

Er fornøyd med mine hvite fra H&M, men kun de som heter cotton stretch eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Trenger mellom fem og ti nye t-skjorter. Vil kun ha grå, hvit og mørkeblå.

Noen som har noen tips? Kjøper gjerne på nettet, og gjerne så billig som mulig, dvs ihvertfall ikke over 100 per stk. Det viktigste er at de har ok passform.

Prøvd everlane? Har ingen personlig erfaring, men regner med jeg kjøper et par derifra når t-skjortene fra HM ryker.

Lenke til kommentar

Deet hadde jeg glemt. Tviler på det er verdt bryet med å proxye et par t-skjorter. Da må du i så fall slenge med en ryggsekk eller noe på kjøpet mens du holder på.

Edit: Ville forresten kjøpt en t-skjorte eller to fra HM i stretch cotton i første omgang om jeg var deg.

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Liker å gå med v-hals, men skjorte blir litt for stivt til skole. Hvit t-skjorte er en mulighet, men liker ikke at man ser t-skjorten i halsen.

Tips til hva man kan bruke under v-halsgensere?

Lenke til kommentar

Skjorte under v-hals er jo ikke akkurat superformelt. Hva slags skole går du på?

Er nok heller det at han er 15 år gammel, og da er det ytterst få som går rundt med genser med skjorte under.

@SuperSaxy Bare bruk en t-skjorte som ikke synes, funker greit det. (Dypere v, evt. scoop)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...