Xtra Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er hovedsakelig skjorter jeg stryker, men fruen vil stryke bluser, bunadskjorte, og gudene vet hva mer. P.d.d. stryker jeg ingenting, for strykejernet har gått en gang for mye i bakken så sikringen går hver gang det brukes. Pleide å stryke ca en gang i uka, blir vel fort det når jeg har fått meg ett nytt strykejern. Klikk.no har testet strykejern her: http://www.klikk.no/bolig/rengjoring/article831406.ece. Ellers ser jeg jern fra Rowenta går igjen når det samme diskuteres på SF. Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Takk for linken, har sett den testen tidligere, får gå i tenkeboksen og sjekke nettbanken før jeg bestemmer meg. Rowenta utgår, er tilsynelatende bare pixmania som selger det. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er hovedsakelig skjorter jeg stryker, men fruen vil stryke bluser, bunadskjorte, og gudene vet hva mer. P.d.d. stryker jeg ingenting, for strykejernet har gått en gang for mye i bakken så sikringen går hver gang det brukes. Pleide å stryke ca en gang i uka, blir vel fort det når jeg har fått meg ett nytt strykejern. Jeg kjøpte et billig på Clas Ohlson, funker fint det. Bare pass på at det har dampfunksjon og temperaturregulering.. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg kjøpte også et billig, og angrere hver gang jeg tar det frem. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Gutta, jeg har en blazer med functional cuffs som er for lang i ermene. Blir for dyrt og mye styr med skredder, noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre armene mine lengre? 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Da var bestilling på Church Sahara lagt inn med 20% rabatt. Er visstnok en kode som funker på alle sko på fullpris fra Herring Shoes og den er: "HSSUB20". Jeg tror den kun varer ut august så her er det bare å kaste seg rundt og shoppe som en gal.. Endret 30. august 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Gutta, jeg har en blazer med functional cuffs som er for lang i ermene. Blir for dyrt og mye styr med skredder, noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre armene mine lengre? Er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Da var bestilling på Church Sahara lagt inn med 20% rabatt. Er visstnok en kode som funker på alle sko på fullpris fra Herring Shoes og den er: "HSSUB20". Jeg tror den kun varer ut august så her er det bare å kaste seg rundt og shoppe som en gal.. Leste at du kunne få seconds om du brukte den, derimot om de ikke hadde seconds, kunne du få skikkelige. Eller bommer jeg nå? Endret 30. august 2013 av Revolution Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hva innebærer det? At man får brukte sko, eller at det er sko som ikke passerte kvalitetskontrollen? Bestilte nettopp et par Loake Badminton med den koden, håper jeg får et par et par normale sko i posten... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er det i det hele tatt mulig? Strekkbenk? 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Church's Sahara for €145(~1200kr) for str. 7UK og 12UK. Hadde de bare vært en halv størrelse mindre Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Gutta, jeg har en blazer med functional cuffs som er for lang i ermene. Blir for dyrt og mye styr med skredder, noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre armene mine lengre? Hvis du trener og gjør skuldrene dine større trekker det opp ermene. GAINZ 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Leste at du kunne få seconds om du brukte den, derimot om de ikke hadde seconds, kunne du få skikkelige. Eller bommer jeg nå? Det skal egentlig ikke være seconds, selv om koden er litt rar. Fra en på SF i tråden "Herring Shoes - Experiences?": http://www.styleforum.net/t/179078/herring-shoes-experiences/195#post_6552200 I got a response from Herring this morning and they informed me that these were, indeed, not supposed to be seconds. As an offer of goodwill, they're giving me 20% off my next purchase, if I'm willing to keep them, which is fine with me. Unfortunately, that 20% discount is just going to keep tempting me to spend more money on shoes Så det skal ikke være seconds de selger selv om koden antyder dette. Endret 31. august 2013 av Xtra Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Church's Sahara for €145(~1200kr) for str. 7UK og 12UK. Hadde de bare vært en halv størrelse mindre Str. 7 borte. Chukkasamlingen min nærmer seg vel komplett nå. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg lurer på et par til med Sahara etterhvert. Har et i mørkebrunt med Dainite-såle, men synes den i navy er veldig pen. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Kjøpte nettopp et par Sahara selv, dog Loake. 600,- for et par sko fra herringshoes gir en veldig lav kjøpsterskel.. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Jeg kjøpte et billig på Clas Ohlson, funker fint det. Bare pass på at det har dampfunksjon og temperaturregulering.. Jeg henger bare alle skjortene over dusjen og setter vannet på full guffe på kokvarmt, så stikker jeg å tar meg en pils i baren, og kommer tilbake til glatte fine skjorter. Alle skjortene mine blir krøllete uansett hvordan jeg pakker dem ... Endret 31. august 2013 av Atmosphere Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Tar ikke lang tid før du har spart inn strykejernet med den metoden, dog :-) 2 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 ...med mindre vann og strøm er en fast avgift. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Skal i kirken snart, og se venner og venninner bli konformert. Kan jeg gå i beige chinos, hvit skjorte og blazer? Merk: skal ikke stå til konfirmasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå