Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Er hovedsakelig skjorter jeg stryker, men fruen vil stryke bluser, bunadskjorte, og gudene vet hva mer. P.d.d. stryker jeg ingenting, for strykejernet har gått en gang for mye i bakken så sikringen går hver gang det brukes. Pleide å stryke ca en gang i uka, blir vel fort det når jeg har fått meg ett nytt strykejern.

Klikk.no har testet strykejern her: http://www.klikk.no/bolig/rengjoring/article831406.ece.

Ellers ser jeg jern fra Rowenta går igjen når det samme diskuteres på SF.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hovedsakelig skjorter jeg stryker, men fruen vil stryke bluser, bunadskjorte, og gudene vet hva mer. P.d.d. stryker jeg ingenting, for strykejernet har gått en gang for mye i bakken så sikringen går hver gang det brukes. Pleide å stryke ca en gang i uka, blir vel fort det når jeg har fått meg ett nytt strykejern.

Jeg kjøpte et billig på Clas Ohlson, funker fint det. Bare pass på at det har dampfunksjon og temperaturregulering.. :)

Lenke til kommentar

Da var bestilling på Church Sahara lagt inn med 20% rabatt.

Er visstnok en kode som funker på alle sko på fullpris fra Herring Shoes og den er: "HSSUB20".

Jeg tror den kun varer ut august så her er det bare å kaste seg rundt og shoppe som en gal.. :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Da var bestilling på Church Sahara lagt inn med 20% rabatt.

Er visstnok en kode som funker på alle sko på fullpris fra Herring Shoes og den er: "HSSUB20".

Jeg tror den kun varer ut august så her er det bare å kaste seg rundt og shoppe som en gal.. :p

Leste at du kunne få seconds om du brukte den, derimot om de ikke hadde seconds, kunne du få skikkelige. Eller bommer jeg nå?

Endret av Revolution
Lenke til kommentar

Leste at du kunne få seconds om du brukte den, derimot om de ikke hadde seconds, kunne du få skikkelige. Eller bommer jeg nå?

Det skal egentlig ikke være seconds, selv om koden er litt rar.

Fra en på SF i tråden "Herring Shoes - Experiences?": http://www.styleforum.net/t/179078/herring-shoes-experiences/195#post_6552200

I got a response from Herring this morning and they informed me that these were, indeed, not supposed to be seconds. As an offer of goodwill, they're giving me 20% off my next purchase, if I'm willing to keep them, which is fine with me. Unfortunately, that 20% discount is just going to keep tempting me to spend more money on shoes

Så det skal ikke være seconds de selger selv om koden antyder dette.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et billig på Clas Ohlson, funker fint det. Bare pass på at det har dampfunksjon og temperaturregulering.. :)

Jeg henger bare alle skjortene over dusjen og setter vannet på full guffe på kokvarmt, så stikker jeg å tar meg en pils i baren, og kommer tilbake til glatte fine skjorter. Alle skjortene mine blir krøllete uansett hvordan jeg pakker dem ...

Endret av Atmosphere
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Skal i kirken snart, og se venner og venninner bli konformert. Kan jeg gå i beige chinos, hvit skjorte og blazer? Merk: skal ikke stå til konfirmasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...