Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man prøver å ikke prøve for hardt prøver man for hardt.

Sålenge ingen oppdager at man prøver for hardt, så gjør det ingenting å prøve for hardt.

Uansett et butikkonsept som passer meg midt i blinken. Tror virkelig en slik jobb er som skreddersydd for meg. Synd dersom en litt anspent meg skal ødelegge. Sånn er det nå en gang.. De som gjør best inntrykk der og da får gjærne jobben.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Sålenge ingen oppdager at man prøver for hardt, så gjør det ingenting å prøve for hardt.

Uansett et butikkonsept som passer meg midt i blinken. Tror virkelig en slik jobb er som skreddersydd for meg. Synd dersom en litt anspent meg skal ødelegge. Sånn er det nå en gang.. De som gjør best inntrykk der og da får gjærne jobben.

Det er veldig klisjéaktig å si dette, men det beste trikset hvis jobben passer deg så bra som du mener den gjør, så er det beste å være deg selv og fortelle dem slik at de kan forstå hvorfor denne jobben passer deg så bra, at du virkelig er en ressurs som de kan trenge og bør velge for høyest mulig kvalitet på butikkpersonale, samtidig som du får frem hvor stor interesse og kanskje lidenskap du har for klær. Blow their minds.

Lenke til kommentar

Det er veldig klisjéaktig å si dette, men det beste trikset hvis jobben passer deg så bra som du mener den gjør, så er det beste å være deg selv og fortelle dem slik at de kan forstå hvorfor denne jobben passer deg så bra, at du virkelig er en ressurs som de kan trenge og bør velge for høyest mulig kvalitet på butikkpersonale, samtidig som du får frem hvor stor interesse og kanskje lidenskap du har for klær. Blow their minds.

Korrekt! Man er den man er :)

Jeg tror faktisk av de 5-6 intervjuene jeg har vært på, så er det kun en arbeidsgiver som ikke har tilbyd meg jobb. Uansett så hadde jeg ikke den formelle utdannelsen til den stillingen, men jeg ble da i det minste innkalt.

Kunne ikke gjort det så alt for gale. Innkalt til intervju nummer to, så dette kan jo virkelig gå vegen.

Lenke til kommentar

På utkikk etter regjnakke/trench. Har funnet denne og liker utseendet men usikker på hvilken farge jeg skal gå for.

Navy

http://www.walkerslater.com/shop/nimbus-raincoat-navy.html

Eller tan/khaki

http://www.walkerslater.com/shop/nimbus-raincoat-stone.html

De var ganske lange og formelle, tipper det blir for formelt til daglig bruk. Hvorfor ikke gå for en losjakker i bomull? Nesten det samme, men mye kortere.
Lenke til kommentar

Vil anta at dere er de beste å spørre her på forumet. Jeg er på jakt etter ett nytt strykejern. Noen som har noen gode forslag? Jeg er en fattig student, så billig er bra, men jeg bruker gjerne litt kronasjer hvis jeg får veldig mye mer.

Hvor mye og hva stryker du?

Lenke til kommentar

Er hovedsakelig skjorter jeg stryker, men fruen vil stryke bluser, bunadskjorte, og gudene vet hva mer. P.d.d. stryker jeg ingenting, for strykejernet har gått en gang for mye i bakken så sikringen går hver gang det brukes. Pleide å stryke ca en gang i uka, blir vel fort det når jeg har fått meg ett nytt strykejern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...