Rankiz Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er det noen som har prøvd slips fra The Tie Room? Drittslips. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ty. Da står jeg over de. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Var på jobbintervju i dag for en klesbutikk som skal åpne her i byen. Kan vel si jeg har gjort bedre intervjuer før.. Synes det kan være vanskelig å vise interessen for klær og mote muntlig uten å at det virker som man prøver for hardt. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Når man prøver å ikke prøve for hardt prøver man for hardt. 8 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er det ikke egentlig sånn at folk som er over gjennomsnittet interessert i klær prøver litt for hardt i dag, da? 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er det ikke egentlig sånn at folk som er over gjennomsnittet interessert i klær prøver litt for hardt i dag, da? Det er oppfatningen til de som irriterer seg over folk som kler seg bedre enn snittet. Altså de som ikke vil prøve i det hele tatt Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Når man prøver å ikke prøve for hardt prøver man for hardt. Sålenge ingen oppdager at man prøver for hardt, så gjør det ingenting å prøve for hardt. Uansett et butikkonsept som passer meg midt i blinken. Tror virkelig en slik jobb er som skreddersydd for meg. Synd dersom en litt anspent meg skal ødelegge. Sånn er det nå en gang.. De som gjør best inntrykk der og da får gjærne jobben. Endret 27. august 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
B25S Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Sålenge ingen oppdager at man prøver for hardt, så gjør det ingenting å prøve for hardt. Uansett et butikkonsept som passer meg midt i blinken. Tror virkelig en slik jobb er som skreddersydd for meg. Synd dersom en litt anspent meg skal ødelegge. Sånn er det nå en gang.. De som gjør best inntrykk der og da får gjærne jobben. Det er veldig klisjéaktig å si dette, men det beste trikset hvis jobben passer deg så bra som du mener den gjør, så er det beste å være deg selv og fortelle dem slik at de kan forstå hvorfor denne jobben passer deg så bra, at du virkelig er en ressurs som de kan trenge og bør velge for høyest mulig kvalitet på butikkpersonale, samtidig som du får frem hvor stor interesse og kanskje lidenskap du har for klær. Blow their minds. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Selger de solbriller fra Persol noe sted i Oslo? Kunne tenkt meg å prøve dem på. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det er veldig klisjéaktig å si dette, men det beste trikset hvis jobben passer deg så bra som du mener den gjør, så er det beste å være deg selv og fortelle dem slik at de kan forstå hvorfor denne jobben passer deg så bra, at du virkelig er en ressurs som de kan trenge og bør velge for høyest mulig kvalitet på butikkpersonale, samtidig som du får frem hvor stor interesse og kanskje lidenskap du har for klær. Blow their minds.Korrekt! Man er den man er Jeg tror faktisk av de 5-6 intervjuene jeg har vært på, så er det kun en arbeidsgiver som ikke har tilbyd meg jobb. Uansett så hadde jeg ikke den formelle utdannelsen til den stillingen, men jeg ble da i det minste innkalt. Kunne ikke gjort det så alt for gale. Innkalt til intervju nummer to, så dette kan jo virkelig gå vegen. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 På utkikk etter regjnakke/trench. Har funnet denne og liker utseendet men usikker på hvilken farge jeg skal gå for. Navy http://www.walkerslater.com/shop/nimbus-raincoat-navy.html Eller tan/khaki http://www.walkerslater.com/shop/nimbus-raincoat-stone.html Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Selv ville jeg gått for navy da jeg anser det som en mer anvendelig farge. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 På utkikk etter regjnakke/trench. Har funnet denne og liker utseendet men usikker på hvilken farge jeg skal gå for. Navy http://www.walkerslater.com/shop/nimbus-raincoat-navy.html Eller tan/khaki http://www.walkerslater.com/shop/nimbus-raincoat-stone.html De var ganske lange og formelle, tipper det blir for formelt til daglig bruk. Hvorfor ikke gå for en losjakker i bomull? Nesten det samme, men mye kortere. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 De funker fint til hverdags!! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Personlig synes jeg trench coats er aller finest i khaki/tan. Forøvrig enig med Rankiz at de ser litt formelle ut til hverdagsbruk. 2 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det står at den er kortere enn enn vanlig overcoat, sånn at den blir mer casual. Jeg har spurt de om målene på jakken så får finne ut når jeg får det. Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Vil anta at dere er de beste å spørre her på forumet. Jeg er på jakt etter ett nytt strykejern. Noen som har noen gode forslag? Jeg er en fattig student, så billig er bra, men jeg bruker gjerne litt kronasjer hvis jeg får veldig mye mer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Vil anta at dere er de beste å spørre her på forumet. Jeg er på jakt etter ett nytt strykejern. Noen som har noen gode forslag? Jeg er en fattig student, så billig er bra, men jeg bruker gjerne litt kronasjer hvis jeg får veldig mye mer. Hvor mye og hva stryker du? Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er hovedsakelig skjorter jeg stryker, men fruen vil stryke bluser, bunadskjorte, og gudene vet hva mer. P.d.d. stryker jeg ingenting, for strykejernet har gått en gang for mye i bakken så sikringen går hver gang det brukes. Pleide å stryke ca en gang i uka, blir vel fort det når jeg har fått meg ett nytt strykejern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå