Xtra Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 La nettopp inn en ny bestilling hos Luxire. Blue university striped oxford. Noen som har noen erfaringer med dette stoffet? Minner veldig om "tilsvarende" skjorte fra PRL. De har en som ser helt lik ut som det stoffet der. Ellers så er det vanskelig å si noe mer med mindre du har en stoffprøve for hånden. Men vil si den er ganske standard på en god måte. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hadde en stoffprøve, men tok ikke den med da jeg flyttet til Bergen. Uansett, godt å høre at det ikke er ræva i alle fall. Har vært borti tilsvarende fra PRL, og den har vært ok. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Hadde en stoffprøve, men tok ikke den med da jeg flyttet til Bergen. Uansett, godt å høre at det ikke er ræva i alle fall. Har vært borti tilsvarende fra PRL, og den har vært ok. Mhm, stoffet er minst like bra. Og når man tar i betraktning prisen (hvis kjøpt i butikk i Norge) så vinner Luxire overlegent der. Endret 25. august 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 La nettopp inn en ny bestilling hos Luxire. Blue university striped oxford. Noen som har noen erfaringer med dette stoffet? Jeg er veldig fornøyd med skjorten jeg har i det stoffet. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hvordan er stoffet i forhold til Sky Blue Oxford? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Var det slik at Berg&Berg var anbefalt her i tråden? Trenger et nytt belte og vurderer dette : http://bergbergstore.com/leather-goods/belts/vachetta-leather-belt-mid-brown.html Om dere ikke har andre tips til tilsvarende farge/beltespenne Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Var det slik at Berg&Berg var anbefalt her i tråden? Trenger et nytt belte og vurderer dette : http://bergbergstore.com/leather-goods/belts/vachetta-leather-belt-mid-brown.html Om dere ikke har andre tips til tilsvarende farge/beltespenne Ja, Berg&Berg selger varer av god kvalitet. Se spesielt på slips og pocketsquare når du først er på siden deres. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Er det noen som har prøvd slips fra The Tie Room? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Fra denne siden: http://www.tieroom.no/ ? Synes hele greia ser superghetto ut, men det kan jo gidt hende at slipsene er prima. Jeg ville ikke bestilt derfra, i alle fall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Aldri i livet om jeg ville handlet fra den siden. For det første oppgir de priser i norske kroner på en norskspråklig side på et .no-domene uten å ha mva inkludert (sender fra utlandet), noe som er et typisk tegn på svindel eller i alle fall en veldig useriøs butikk. I tillegg gjemmer de seg bak et anonymt webhotell når du sjekker hvem som eier nettadressen (selv om informasjon er tilgjengelig på nettsiden). Endret 26. august 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ser det faktisk er en tråd på SF hvor eierne av siden har tilbudt noen å sende ut prøveslips mot at de skriver en anmeldelse. Det kan tyde på at siden i alle fall ikke er en scam. http://www.styleforum.net/t/257205/tie-room-ties Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 For det første oppgir de priser i norske kroner på en norskspråklig side på et .no-domene, noe som er et typisk tegn på svindel eller i alle fall en veldig useriøs butikk. hvordan? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 hvordan? ops, det manglet selvfølgelig et "men sender fra utlandet uten å ha moms inkludert i prisen" der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Så jeg dro til en gullsmed som foreslått tidligere her, og fikk målt ringstørrelsen min. Den er 64 på smale ringer og 65 på store. Hva vil dette tilsi i US size? Bruker skjemaet på Wikipedia. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 10.75 og noe under 11.25 utifra det skjemaet der. Vil tro det er bedre med en som er litt for stor enn for liten, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Godt poeng. Noen av dere som kan si meg hva "stealth bomber black" er, og hva forskjellen på det og vanlig svart er? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 "Stealth Bomber Black" er antageligvis en matt svartfarge, mens "vanlig" svart er mer "glossy"/skinnende. Her er forøvrig en "Stealth Bomber", som kan gi deg en pekepinn på fargen. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvorfor skal du ha en ring, egentlig? Ring på menn er ikke fett så lenge det ikke er en giftering, imo. 5 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Pffft! Kjøpte meg to gullringer tidligere i år. En med en større diamant og en uten. Det ER pent Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nå som Gucci har butikk i Oslo. Kan man kjøpe varer fra gucci sine hjemmesider og få dem sendt derfra og dermed slippe toll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå