Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

La nettopp inn en ny bestilling hos Luxire. Blue university striped oxford. Noen som har noen erfaringer med dette stoffet? :)

Minner veldig om "tilsvarende" skjorte fra PRL. De har en som ser helt lik ut som det stoffet der. Ellers så er det vanskelig å si noe mer med mindre du har en stoffprøve for hånden. :p

Men vil si den er ganske standard på en god måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en stoffprøve, men tok ikke den med da jeg flyttet til Bergen. Uansett, godt å høre at det ikke er ræva i alle fall. Har vært borti tilsvarende fra PRL, og den har vært ok.

Mhm, stoffet er minst like bra.

Og når man tar i betraktning prisen (hvis kjøpt i butikk i Norge) så vinner Luxire overlegent der. :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

La nettopp inn en ny bestilling hos Luxire. Blue university striped oxford. Noen som har noen erfaringer med dette stoffet? :)

Jeg er veldig fornøyd med skjorten jeg har i det stoffet.

Lenke til kommentar

Aldri i livet om jeg ville handlet fra den siden. For det første oppgir de priser i norske kroner på en norskspråklig side på et .no-domene uten å ha mva inkludert (sender fra utlandet), noe som er et typisk tegn på svindel eller i alle fall en veldig useriøs butikk. I tillegg gjemmer de seg bak et anonymt webhotell når du sjekker hvem som eier nettadressen (selv om informasjon er tilgjengelig på nettsiden).

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...