Xposure Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Da går jeg for heritage. Da regner jeg med at large vil være passe? Og jeg kan ikke finne heritage i olive, er det jeg som ikke er flink til å lete, eller har de mindre utvalg av den versjonen? To måneder ja, det var ganske ille. Tok en titt til på Loake Sahara igjen, tror kanskje de passer mine ønsker bedre. Der vil leveringstiden også bli betraktelig mindre, så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 For å spore av litt..selv om vi fremdeles er inne på design.Arrrhg kjerringa har bestilt en sånn en fra ikea og skal nå skru opp dette fæle greierne på soverommet 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Da går jeg for heritage. Da regner jeg med at large vil være passe? Og jeg kan ikke finne heritage i olive, er det jeg som ikke er flink til å lete, eller har de mindre utvalg av den versjonen? To måneder ja, det var ganske ille. Tok en titt til på Loake Sahara igjen, tror kanskje de passer mine ønsker bedre. Der vil leveringstiden også bli betraktelig mindre, så vidt jeg kan se. Mener å huske at det har vært problemer med å finne heritage modellen i oliven på internett. Kan jo bare bestille fra outnorth. 1499 + frakt er vel ikke så utrolig mye høyere enn hva det hadde blitt dersom du bestiller den fra utlandet? http://www.outnorth.no/no-barbour/heritage-liddesdale-l-olive.php Mantoius: Hvordan kan du tillate det? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg får knapt bestemme et inventar, så det har jeg vendt meg til. Men nå skal altså en fæl skygge kastes over garderoben min Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Mener å huske at det har vært problemer med å finne heritage modellen i oliven på internett. Kan jo bare bestille fra outnorth. 1499 + frakt er vel ikke så utrolig mye høyere enn hva det hadde blitt dersom du bestiller den fra utlandet? http://www.outnorth.no/no-barbour/heritage-liddesdale-l-olive.php Mantoius: Hvordan kan du tillate det? Vet ikke helt. Er usikker på om jeg fant frem til riktig modell, men var det denne? I så fall vil den være betydelig billigere enn den hos outnorth. Hva hadde skjedd hvis du nektet å sette opp den greia, Mantoius? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Jeg tror det er barnejakken du har funnet deg der... Hadde vært ustyrtelig morsomt om du bestilte den uten å vite det før du fikk den, egentlig. Endret 22. august 2013 av OlafG 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Den ser skummel ut, Mantouis. Minner meg om masse små alien-hender. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Jeg tror det er barnejakken du har funnet deg der... Hadde vært ustyrtelig morsomt om du bestilte den uten å vite det før du fikk den, egentlig. Ja, var det jeg så. Begynte å lure på om den heritage greia faktisk var en barnejakke, som tilfeldigvis var mer passe enn herremodellene. Har de i det hele tatt heritage modeller på countryattire? Endret 22. august 2013 av Xposure Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Liberty har den til £100. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Loake Sahara Gratis frakt, de trekker fra momsen og skriver ned verdien om du ber om det. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 For å spore av litt..selv om vi fremdeles er inne på design. Arrrhg kjerringa har bestilt en sånn en fra ikea og skal nå skru opp dette fæle greierne på soverommet Hehe, var selv vitne til at svogeren min hengte opp en sånn for søsteren min i går. De har den i gangen da, og jeg syns det så ganske bra ut. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Loake Sahara Gratis frakt, de trekker fra momsen og skriver ned verdien om du ber om det. Trekker de fra VAT også? Lenke til kommentar
oholles Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Noen butikker i Manchester en MÅ gå i? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Noen butikker i Manchester en MÅ gå i? OiPolloi, Selfridges, Edwards of Manchester. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Trekker de fra VAT også? Loake Sahara Gratis frakt, de trekker fra momsen og skriver ned verdien om du ber om det. Ja. Endret 23. august 2013 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hvis VAT blir trukket fra, vil man altså ikke betale noen merverdiavgift? Uten VAT vil prisen ligge på rundt 80 GBP, dette er altså prisen jeg betaler, det vil ikke bli noe mer? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Så lenge de markerer forsendelsen med verdi £20 eller lavere.Send en mail til kundeservicen og spør om de kan sette ned verdien så mye. Jeg bestilte Loake Dovedale derfra i vinter, og da skrev de ned verien fra ca. £105ish til £40. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Er det mulig å ettermontere noen form for gummi under sålen på et par sko? slik som på disse: http://www.allenedmonds.com/aeonline/producti_SF0111_1_40000000001_-1 Isåfall hva ville det ha kostet?(/kan man gjøre noe av det selv?) Også, er det noen som har erfaringer med Charles Tyrwhitt sine chinosbukser? Og ellers andre CT-klær, hvor stor variasjon er det mellom de ulike størrelsene? Takk Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Ja. Jeg er blind, så ikke den. ole: Sjekk ut CT-tråden på http://www.styleforum.net/t/336378/charles-tyrwhitt. (Jeg har glemt hvordan man fikser link "i tekst"....) Endret 23. august 2013 av Xtra Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er det mulig å ettermontere noen form for gummi under sålen på et par sko? slik som på disse: http://www.allenedmonds.com/aeonline/producti_SF0111_1_40000000001_-1 Isåfall hva ville det ha kostet?(/kan man gjøre noe av det selv?) Også, er det noen som har erfaringer med Charles Tyrwhitt sine chinosbukser? Og ellers andre CT-klær, hvor stor variasjon er det mellom de ulike størrelsene? Takk Du kan montere Vibram TOPY-såle på de fleste sko ja. I Norge må du vel regne med en 3-400 for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå