SIcario Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Æsj, og jeg som hadde tenkt til å bestille meg en Liddlesdale fra barbourbymail. Nedtur. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 CountryAttire har fortsatt gode priser, og de refunderer britisk VAT også om jeg ikke husker helt fell. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Men de har ikke Liddlesdale heritage, og vanlig Liddlesdale blir for stort for meg. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Men de har ikke Liddlesdale heritage, og vanlig Liddlesdale blir for stort for meg. Interessant, skulle kanskje hatt heritage jeg også, får ta en prøverunde i byen før eventuelt kjøp. Endret 22. august 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Tror det blir Barbour Liddesdale, er fremdels ikke sikker på skoene, i og med at de kommer til å bli ganske dyre. Vet imidlertid ikke hvilken farge jeg skal velge på jakken. Tenkte først på navy, men har så mange blå jakker fra før av. Så også på olive, men da jeg rådførte meg med noen andre, fikk jeg høre at den så for "gubbete" ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hvilken farge som ser best ut kommer veldig an på jakken imo. Stoffet og utseendet. Skulle jeg gått for Liddesdale ville jeg nok gått for navy, men har du lyst til å skille deg ut litt, gå for olive. Olive er en veldig pen farge, og er absolutt ikke "gubbete". Ikke spør disse folkene om råd igjen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Personlig synes jeg Liddesdale er finest i olive, navy blir så kjedelig og passer ikke noe særlig bra med rådenim. Kunne godt tenkt meg en selv, men uheldigvis kom dama meg i forkjøpet. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Tror det blir Barbour Liddesdale, er fremdels ikke sikker på skoene, i og med at de kommer til å bli ganske dyre. Vet imidlertid ikke hvilken farge jeg skal velge på jakken. Tenkte først på navy, men har så mange blå jakker fra før av. Så også på olive, men da jeg rådførte meg med noen andre, fikk jeg høre at den så for "gubbete" ut. Synes Liddlesdale er penest i olive, men navy blir ikke feil det heller. Gå for det du liker best (av de to fargene). Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg synes at olive er finest. Ganske lei av å se marineblå vaffeljakker nå. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Min er litt for stor Bestilte den på countryattire. Orket ikke å sende i retur osv for en jakke til tusenlappen, men det hender jeg slenger den på meg i ny og ne. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ser ut til at jeg havner på olive Kanskje jeg skal plukke med meg sko også, antagelig disse. Men jeg har noen spørsmål. Det jeg har kommet frem til, er at den totale kostnaden på skoene vil bli 1950 kr, etter merverdigift, frakt, og alt det der. Stemmer dette? Det jeg også lurer på, er hvilken størrelse jeg skal velge. Bruker vanligvis 43 eller 44, noen som har erfaring med disse som kan si meg hva jeg bør satse på? Min er litt for stor Bestilte den på countryattire. Orket ikke å sende i retur osv for en jakke til tusenlappen, men det hender jeg slenger den på meg i ny og ne. Vil du si at jakken var uvanlig stor i størrelsen? Tror jeg kommer til å gå for large. Prøvd en lignende jakke i byen, og den var passe, kunne iallfall ikke bruke noe mindre, men vet ikke hvordan det blir med Barbour. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Ser ut til at jeg havner på olive Kanskje jeg skal plukke med meg sko også, antagelig disse. Men jeg har noen spørsmål. Det jeg har kommet frem til, er at den totale kostnaden på skoene vil bli 1950 kr, etter merverdigift, frakt, og alt det der. Stemmer dette? Det jeg også lurer på, er hvilken størrelse jeg skal velge. Bruker vanligvis 43 eller 44, noen som har erfaring med disse som kan si meg hva jeg bør satse på? Vil du si at jakken var uvanlig stor i størrelsen? Tror jeg kommer til å gå for large. Prøvd en lignende jakke i byen, og den var passe, kunne iallfall ikke bruke noe mindre, men vet ikke hvordan det blir med Barbour. Jeg vil si jakken er uvanlig stor i størrelsen. Er 189 høy, 85kg og atletisk bygd. Medium ble for stor til meg i størrelsen. Kunne nok med fordel ha valg Small. Det største problemet er omkrets i midje og ikke lengde. F.eks med bare en skjorte under føles jakken alt for stor, men med en ullgenser under så føles den litt stor. Du kan jo dra til en forrettning å prøve dersom du er veldig usikker. Er enig i at oliven er en veldig fin farge. Lurer selv på å bestille meg en nå som det nærmer meg høst. Velger nok countryattire igjen, men denne gangen velger jeg small Endret 22. august 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Tror jeg går for navy selv, da jeg rett og slett ikke har noen av mine andre jakker (utenom blazer) i den fargen. I tillegg til at bomullsjakken min er olive. Kunne jo kanskje hatt rød, men... nei. Endret 22. august 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Rød? Beklager, men personlig synes jeg ikke den finnes fin. Min smak Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg vil si jakken er uvanlig stor i størrelsen. Er 189 høy, 85kg og atletisk bygd. Medium ble for stor til meg i størrelsen. Kunne nok med fordel ha valg Small. Det største problemet er omkrets i midje og ikke lengde. F.eks med bare en skjorte under føles jakken alt for stor, men med en ullgenser under så føles den litt stor. Du kan jo dra til en forrettning å prøve dersom du er veldig usikker. Er enig i at oliven er en veldig fin farge. Lurer selv på å bestille meg en nå som det nærmer meg høst. Velger nok countryattire igjen, men denne gangen velger jeg small Høres ut som vi har omtrentlig samme kroppsbygning, bare at jeg er et par-tre centimeter høyere, og kanskje hakket mindre atletisk. Jeg bruker likevel som regel large, hvis ikke større, når det er snakk om ytterjakke. Skal iallfall kunne ha den utenpå gensere av varierende tykkelse. Vil tro at small blir for lite for meg, så det vil stå mellom large og medium. Fins ikke akkurat noen lokale forretninger som selger noe lignende, så får ikke prøvd heller. Ja, du går nok absolutt ikke feil med en slik jakke til høsten Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Vanlig Barbour Liddlesdale er jo lage for å sitte løst. Derfor vil nok mange finne den for stor. Hvis det ikke passer deg er Liddlesdale heritage svaret. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ville rådet deg til å kjøpe Heritage. Veldig merkelig passform på den vanlige, jeg passer greit i medium, men ermene er alt for korte. Jeg har kjøpt meg en Chelsea sportsquilt senere som passer meg mye bedre, denne er mer slim fitting og her kan man kjøpe TTS.Bilde med Liddesdale. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Ser ut til at jeg havner på olive Kanskje jeg skal plukke med meg sko også, antagelig disse. Men jeg har noen spørsmål. Det jeg har kommet frem til, er at den totale kostnaden på skoene vil bli 1950 kr, etter merverdigift, frakt, og alt det der. Stemmer dette? Det jeg også lurer på, er hvilken størrelse jeg skal velge. Bruker vanligvis 43 eller 44, noen som har erfaring med disse som kan si meg hva jeg bør satse på? Skoene koster €180. Vet ikke hva frakten koster. Etter moms vil skoene koste 1755 NOK (eksklusiv frakt) + fortollingsgebyr. Så, ja, du har rett. Skoene kommer til å koste rundt 1950 avhengig av hva frakten koster. Jeg tror du må vente ganske lenge på at skoene kommer. Har hørt at det tar et par måneder fra skoene blir produsert til du får den på døren. Edit: Ble litt mye "koster" i det første avsnittet Endret 22. august 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Skal du ha en Barbour Liddesdale kjøp for guds skyld Heritage versjonen. Den vanlige versjonen er som et telt. Endret 22. august 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Skoene koster 180. Vet ikke hva frakten koster. Etter moms vil skoene koste 1755 NOK (eksklusiv frakt) + fortollingsgebyr. Så, ja, du har rett. Skoene kommer til å koste rundt 1950 avhengig av hva frakten koster. Jeg tror du må vente ganske lenge på at skoene kommer. Har hørt at det tar et par måneder fra skoene blir produsert til du får den på døren. Edit: Ble litt mye "koster" i det første avsnittet Av de 180, trekkes det fra spansk moms på rundt 20%, det har du ikke tenkt på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå