Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Så det er bedre å kjøpe 5 helt like belter til 1300,- enn et belte til 1300,-?

ja

Men da har jo du brukt akkurat like mye penger som han, bare at du brukt pengene dine på 5 helt like belter å han har kjøpt et. Så teoretisk sett har også du kjøpt deg "et" belte til prisen av 1300,- Slik jeg forstod det var det som hovedsaklig ble kritisert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja

Men da har jo du brukt akkurat like mye penger som han, bare at du brukt pengene dine på 5 helt like belter å han har kjøpt et. Så teoretisk sett har også du kjøpt deg "et" belte til prisen av 1300,- Slik jeg forstod det var det som hovedsaklig ble kritisert.

kan jo også kjøpe 5 ulike belter da

Lenke til kommentar

ja

obs ble en liten feil her, dobbelt posting.

Beklager, ber om at dette siste innlegget blir slettet.

Endret av chris
Lenke til kommentar
1300 spenn! Sykeflens! Så stygt og så dyrt! Smaken er som baken; din bak er med andre ord veldig hårete..  :hmm:  Sovietpig: Gult ER kult  :thumbup:

Hahaha, patetisk... hahahah....

Kult belte btw, hvor kjøpte du det?

Godt å høre noen som er enige med meg her! Føler at det er mye usakligheter ute og går her.. Men men...

Som jeg sa, så fikk jeg beltet i gave av jenta mi til ett-års dagen vår.. Hun kjøpte det i Moss i Østfold!

Hadde heller ikke hatt noe problem med å gitt så mye for det beltet faktisk. For det første, er jeg ganske interessert i klær og hvordan jeg selv går kledd. For det andre, synes jeg det er litt stilig å ha klær som ikke "alle andre" har, noe jeg helt klart har oppnådd med dette beltet... Klart man kunne kjøpt fem andre belter til den prisen, men slik jeg ser det, synes jeg ikke det blir helt det samme...

Når det gjelder deg som nevnte det med spill og grafikkort, klarer jeg meg utmerket bra! Ikke noe problem med å kjøre de nyeste spillene.. Just as you know :)

Lenke til kommentar

ja

Da spør jeg deg; hva skal du med fem like belter, egentlig? Du får jo bare brukt ett om gangen... :roll:

da kan man jo bare kjøpe 1 til 200kr og kjøpe noe annet for 1100 eller spare dem til noe annet

man trenger ikke det dyreste heller

Lenke til kommentar

ja

Da spør jeg deg; hva skal du med fem like belter, egentlig? Du får jo bare brukt ett om gangen... :roll:

da kan man jo bare kjøpe 1 til 200kr og kjøpe noe annet for 1100 eller spare dem til noe annet

man trenger ikke det dyreste heller

Det var ikke dét som var saken, den var at det var bedre å kjøpe fem like belter til 1300,- kontra ett til 1300,-

Absolutt klar over at man ikke trenger å kjøpe det dyreste. Men når jeg synes dette var så kult som det det er, synes jeg at det ikke var noe problem! Som jeg skrev litt lenger opp på denne siden her, synes jeg det er stilig å ha noe som ikke alle andre har, når det gjelder klær...

Jeg vet hvordan man disponerer penger ja, så det er ikke noe problem :)

Lenke til kommentar

Jeg syns det er utrolig patetisk at folk som overhodet ikke er interessert mote faktisk er innom Mote- og utseendetråden ofte - det sier mer om dem, enn om oss som faktisk bruker litt *ekstra* på tid og penger på hvordan vi ser ut.

...og jeg skjønner fremdeles ikke hvordan det er mulig å være så treg i hjernen å ikke forstå at det folk HAR FORSKJELLIGE INTERESSER og at noen faktisk liker å kjøpe dyre klær. Kommentarer som "stedenfor ett belte til 1300,- hadde jeg heller kjøpt ett belte til 100 og 3,3 liter Absolut Vodka, men det er bare meg smile2.gif Hadde hatt sprit i over 1 måned jeg da..." faller jo litt på sin egen urimelighet...

Du liker å drikke deg dritings, jeg liker å se bra ut. Capiche?

Lenke til kommentar
Jeg syns det er utrolig patetisk at folk som overhodet ikke er interessert mote faktisk er innom Mote- og utseendetråden ofte - det burde si litt mer om dem enn om oss som faktisk bruker litt *ekstra* på tid og penger på hvordan vi ser ut.

...og jeg skjønner fremdeles ikke hvordan det er mulig å være så treg i hjernen å ikke forstå at det folk HAR FORSKJELLIGE INTERESSER og at noen faktisk liker å kjøpe dyre klær. Kommentarer som "stedenfor ett belte til 1300,- hadde jeg heller kjøpt ett belte til 100 og 3,3 liter Absolut Vodka, men det er bare meg smile2.gif Hadde hatt sprit i over 1 måned jeg da..." faller jo litt på sin egen urimelighet...

det belte til 100 kr kan jo faktisk se ganske bra ut det og da

han kan være drita og se bra ut mens du kun kan se bra ut og ikke være drita fordi du ikke har penger til sprit :)

Lenke til kommentar
[Kommentarer som "stedenfor ett belte til 1300,- hadde jeg heller kjøpt ett belte til 100 og 3,3 liter Absolut Vodka, men det er bare meg smile2.gif Hadde hatt sprit i over 1 måned jeg da..." faller jo litt på sin egen urimelighet...

han kan være drita og se bra ut mens du kun kan se bra ut og ikke være drita fordi du ikke har penger til sprit :)

Vi har penger til sprit også vi :tease:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
[Kommentarer som "stedenfor ett belte til 1300,- hadde jeg heller kjøpt ett belte til 100 og 3,3 liter Absolut Vodka, men det er bare meg smile2.gif Hadde hatt sprit i over 1 måned jeg da..." faller jo litt på sin egen urimelighet...

ikke så mye som de som kjøper belter til 100 kroner :cool:

Lenke til kommentar

ikke så mye som de som kjøper belter til 100 kroner :cool:

Begrenset hvor mye sprit du må kjøpe for én fyllakveld da.

men flere kvelder...

Lenke til kommentar

Du var ikke særlig heldig med argumentasjonen din kjære sovjetgris! Huff nei, det siste jeg gjør er å fortelle hvor mye jeg tjener - men for å si det sånn, det holder til å se bra ut samt kjøpe inn et par Coronas! Nå har det seg slik at jeg både liker og har råd til å sette av mer penger til klær enn hva som kanskje er "normalt" blandt dine kamerater (jeg antar at du tilhører et parti på "den andre siden", derfor "kamerater" ;)) .

Men men, hvorfor kritisere andres valg? Kan vi ikke helger snakke litt om stil o.l. istedenfor å rakke ned på andres klær? At jeg ikke liker (f.eks.) dine klær, eller at jeg bruker mer penger på klær betyr for all del ikke at jeg ser "ned" på deg (eller dine røde venner). Det er mitt valg. Punktum.

Personlig syns jeg det er ganske latterlig å f.eks. bruke masse penger på å mekke på en scooter hvis verdi ikker er mer enn kr 500, men dersom det er din interesse; so be it! Vi lever da (heldigvis) ikke i et kommunistisk regime der slikt er forbudt! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...