OlafG Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har akkurat bestilt mitt første par rådenim fra Gustin. Dreit meg ut på bestillingen av de hos Luxire, de ble ikke bra. Hvis noen skal bestille derfra her jeg en link som gir deg $20 rabatt(tilsvarer shipping til Norge): https://weargustin.com/invite_from/7568 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Jeg har en Classic Briefcase L fra Saddleback Leather og har eid den i 2 mnd ca. Strålende fornøyd! Ekstremt solid, god kvalitet på læret (som forøvrig er ganske tjukt) og jeg får plass til alt jeg trenger + litt til. Eneste negative er vekten. Dette er ingen lettvekter og med en fullastet bag så kan den tære litt på skuldrene men dette er en vanesak. Nå er jeg i tillegg 188 høy og tåler litt vekt så jeg har vendt meg til dette fort. Vil også nevne at dette er en bag du kan ha resten av livet. Bokstavelig talt. 100 års garanti gjør at den antageligvis varer lengre enn du gjør. Endret 15. august 2013 av flogieboogie 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Synes ikke noe om Saddleback overhode. For lite elegante, for tunge og for klumpete. Hver sin smak... 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Og så er de dyre sammenlignet med Filson Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Men ganske billige sammenlignet med andre skinnbager i tilsvarende eller til og med dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg har en Classic Briefcase L fra Saddleback Leather og har eid den i 2 mnd ca. Strålende fornøyd! Ekstremt solid, god kvalitet på læret (som forøvrig er ganske tjukt) og jeg får plass til alt jeg trenger + litt til. Eneste negative er vekten. Dette er ingen lettvekter og med en fullastet bag så kan den tære litt på skuldrene men dette er en vanesak. Nå er jeg i tillegg 188 høy og tåler litt vekt så jeg har vendt meg til dette fort. Vil også nevne at dette er en bag du kan ha resten av livet. Bokstavelig talt. 100 års garanti gjør at den antageligvis varer lengre enn du gjør. De gangene jeg har fylt min så har jeg bare gjort den om til en ryggsekk, noe som tar ca 40 sekunder. Da blir alt mye mer behagelig og det ser fortsatt helt OK ut. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er det noen her som har bestilt fra Filsonguy? Hvor lang tid bruker frakten? Var det ikke du, JorgenH, som fikk problemer med en bag du kjøpte fra han? Lenke til kommentar
wmb Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 De gangene jeg har fylt min så har jeg bare gjort den om til en ryggsekk, noe som tar ca 40 sekunder. Da blir alt mye mer behagelig og det ser fortsatt helt OK ut. Håper ikke du går på BI? 2 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er det noen her som har bestilt fra Filsonguy? Hvor lang tid bruker frakten? Var det ikke du, JorgenH, som fikk problemer med en bag du kjøpte fra han? Jeg har bestilt fra han og fått det shippet til USA da jeg var der i sommer. Veldig hyggelig fyr med gode priser. FIlsonbagene veier ganske mye så frakten blir ofte dyr, mener han er villig til å skrive ned verdien en del også. Har muligens rød 257 til salgs om noen er interessert. Kundeservicen til Filson er etter min erfaring veldig bra. Det var en stropp som røk av etter en ukes bruk på min og de ordnet det slik at jeg kunne bytte i en ny bag hos en forhandler. Har også funnet ut at en del reparasjoner kan sendes til Filsonbutikken i London for å spare litt på frakten. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Okei, smud! Da tror jeg bestiller en. Hvor mye plass har 257? 256 virker kanskje for liten for en laptop og mange bøker. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Okei, smud! Da tror jeg bestiller en. Hvor mye plass har 257? 256 virker kanskje for liten for en laptop og mange bøker. Får nok plass til en laptop og 1-2 fagøker i 256, men om du skal ha med et par bokser cottage cheese og proteinshakeren i tillegg ville jeg nok gått for 257(neida, ro ned, skal ikke begynne med noe gainz-prat). 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Postet bilde av min 257 med skoleting i (Macbook, nisteboks, noen pensumbøker og en kladdebok) i en av trådene her på forumet. Lurer på om det var "Den store veske/bag-tråden". Ville nok gått for 257 hvis du skal ha mer enn to bøker. 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Håper ikke du går på BI? Nei. Hva vil du frem til? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Får nok plass til en laptop og 1-2 fagøker i 256, men om du skal ha med et par bokser cottage cheese og proteinshakeren i tillegg ville jeg nok gått for 257(neida, ro ned, skal ikke begynne med noe gainz-prat). Postet bilde av min 257 med skoleting i (Macbook, nisteboks, noen pensumbøker og en kladdebok) i en av trådene her på forumet. Lurer på om det var "Den store veske/bag-tråden". Ville nok gått for 257 hvis du skal ha mer enn to bøker. Da tror jeg at jeg går for 257. En ting til: Ser den stor ut? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Nei. Hva vil du frem til? Klarte ikke å finne originalsaken, men http://www.dn.no/talent/article2210033.ece Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Klarte ikke å finne originalsaken, men http://www.dn.no/talent/article2210033.ece Hehe. Noen her inne som har prøvd seg med sekk på BI, da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Får nok plass til en laptop og 1-2 fagøker i 256, men om du skal ha med et par bokser cottage cheese og proteinshakeren i tillegg ville jeg nok gått for 257(neida, ro ned, skal ikke begynne med noe gainz-prat). Gainzgainzgainz! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg må ha filson 258 om jeg skal ha mat nok til gainz 6 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hehe. Noen her inne som har prøvd seg med sekk på BI, da? Hun dama ble jo fremstilt helt feil mtp at journalisten vridde og vrengte på svarene hennes. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er det noen her som har bestilt fra Filsonguy? Hvor lang tid bruker frakten? Var det ikke du, JorgenH, som fikk problemer med en bag du kjøpte fra han? Jo. Han kunne ikke hjelpe meg med bagen, så jeg måtte kontakte Filson. De ordnet det sånn at jeg kunne sende bagen til den skandinaviske distributøren, og så fikk jeg en ny. Har ikke noe problem med å anbefale Filsonguy, men hvis bagen går i stykker blir det fort litt kronglete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå