Tom&Jerry Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Lunkent at de ikke har gitt noe tilbake melding enda. Jeg ville ha prøvd å ringe dit. Høre om de har mottatt søknaden osv. Det er noe jeg har merket meg som jobbsøker. Svært få gir tilbakemelding og det kan derfor være vanskelig å orientere seg som arbeidssøker. Selv store seriøse forvaltningsfirmaer som ISS er dårlig på dette. Prøvd å ringe, men det viser seg å være vanskelig å få tak i rett person. Hun på hovedkontoret på Billingstad sa det var mange søkere. Mange søkere var forventet og de plukker nok sikkert en som allerede har jobbet eller som jobber i varner-konsernet til stillingen tenker jeg. Hadde kosa meg på jobb om jeg fikk den jobben Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Bedrifter som ikke i det hele tatt gir tilbakemeldinger på jobbsøknader er noe dritt. Skjønner selvfølgelig at det blir mye styr for dem hvis de skal kontakte absolutt alle søkerne, men de burde i alle fall sende noen form for fellesmail. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Fikk aldri svar på min søknad i en Volt butikk. Av rundt 20 intervjuer fikk jeg bare tilbakemelding på 3. Men det ene intervjuet teller ikke siden jeg sa rett ut til han som holdt intervjuet at jeg ikke var interressert i å jobbe med så inkompetente mennesker og gikk Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Av alt som aldri har skjedd, har det aldri skjedd mest. Endret 14. august 2013 av cbfn 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Tror vi sitter igjen med samme erfaring. Det skal jaggu ikke mye til for å være sjef i det ene og det andre leddet her til lands nå om dagen. Nesten så jeg mistenker enkelte ledere for CV-juks, for mange gir meg et inntrykk av å være alt annet enn en leder. I går ble jeg satt over rundt 10 ganger. Alt fra hovedkontoret til Varner-gruppen til enkeltpersoner innenfor Volt som ingen tok telefonen innenfor normal "kontortid". Vell vell. Vi prøver en ny klesbutikk i dag som utylser 80% Endret 14. august 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Tenkte å skaffe meg en ny messengerbag til skolestart og har tittet litt rundt, kom over en fra Tiger, men er det noen som har erfaring med disse veskene? Har noen plagg fra TOS og disse er det veldig varierende kvalitet over. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Filson eller Saddlebackleather. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 ^ This. Skinnproduktene fra TOS er kjipe greier. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Jeg har en messenger fra Jost som jeg er ganske fornøyd med. Hatt den i vel 5år nå, ser ut som om den var kjøpt i går. Endret 14. august 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Butikker i Oslo som selger Filson? Skulle gjerne sjekket ut de forskjellige størrelsene. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Jegersekken ved Rådhusplassen og Høyer har/hadde det. Jeg tror ikke Filson har messenger bag, men de har andre gode vesker. ^ This. Skinnproduktene fra TOS er kjipe greier. Mitt gamle, before MoV/SF-era, belte er lagd i Italia og har ganske grei patina. Har hatt beltet i flere år nå. Endret 14. august 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Filson har "briefcases". Har vel omtrent de samme egenskapene som en messenger bag, med skulderstropper og i canvas. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Belter kan jo ofte vare en stund selv om de ikke er i beste kvalitet. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Frank Clegg! Ja, de er dyre, men god damn så pene. Tror faktisk en i lignende design koster omtrent det samme på ToS. Saddleback er også veldig bra, men siden jeg allerede har en Filson så vil jeg ha en som er litt mindre røff om jeg skal ha en til. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Innafor? http://www.boozt.com/no/no/tiger-of-sweden-accessories/u52778001z-andre_2759186/2759187?navId=4196&ajax=1&page=1&limit=80&order=price_desc&group=listing Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nei. Kjøp deg Filson, Saddleback eller Frank Clegg. Filson kan du kjøpe via FilsonGuy på Styleforum, vil tro en 256 ender opp rundt samme pris som ToS-bagen. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Når jeg ser noen som har Filson-bag i farta så tenker jeg med en gang Diskusjon.no MoV Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Haha. Hva var MoV gjenkjenningskoden igjen? Hvis en fyr går i oxford skjorte, rådenim, barbour-jakke og noen sko fra Loake, Herring, Meermin osv og med Filson bag, kan man nesten banne på at det er en her fra forumet. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Tror nesten aldri jeg har sett noen som går kledd sånn på gaten her i Norge. Vi er en sjelden rase. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Haha. Hva var MoV gjenkjenningskoden igjen? Hvis en fyr går i oxford skjorte, rådenim, barbour-jakke og noen sko fra Loake, Herring, Meermin osv og med Filson bag, kan man nesten banne på at det er en her fra forumet. Åh, jeg har alle de greiene der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå