SIcario Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Antrekket til John Arne Riise på det nederste bildet i denne artikkelen. Herre min hatt. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Noen som kan abefale noen proxy fra USA? Vet ikke om randomkoreandude fortsatt holder på, men ikke fått svar av han. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Noen som har tips til pc vesker/bagger? Syns egentlig en så "mini koffert" med et lite håndtak i f eks brunt skinn er fine, men har fått utdelt en relativt stor 15" fra jobb, så er vel fare for at det fort blir kjekt med en type skulder stropp. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Woolrich til vinteren, y/n? Har flytta til Trondheim, er vel litt kaldere her enn i Stavanger... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Jeg liker min i hvert fall. Så ja, hvis du har lyst til å bruke 7000 kr på en vinterjakke. Edit: Eller bruke halvparten og importere fra USA. Endret 8. august 2013 av Mladic Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Er kanskje snakk om at jeg kan få til innkjøpspris. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Woolrich er IMO den peneste parkasen man får i Norge. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Woolrich til vinteren, y/n? Har flytta til Trondheim, er vel litt kaldere her enn i Stavanger... Jeg har også flyttet til Trondheim!!!! Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Enig med deg, Jørgen. CG Langford er ikke så ille heller, synes jeg. Jeg har også flyttet til Trondheim!!!! Nice! Hvor? Førsteårsstudent du også? Endret 8. august 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Sliter med et par jeans, som lukter løsemidler. Den har blitt vasket en gang, siden den var ny. Er en Lee-bukse i dyp blå farge, om det har noe å si. Den lukter ganske stramt. Hva bør man gjøre? Fryseren eller vaskemaskinen? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg klarer meg fint med losjakken min i Trondheim. Men er ikke lange veien til busstoppet, og det er vel hovedsaklig da jeg er ute i løpet av de verste vintermånedene. Men skal ikke legge skjul på at en parkas hadde vært deilig noen dager, synes bare ikke det er helt verdt pengene enda Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Apropos flytting, jeg flytter til Bergen om noen dager. Hvilke butikker er verdt å sjekke ut? I hodet mitt har jeg fått det for meg at Scabal, Vincci og Hans H skal være ok (om de i det hele tatt finnes, og ikke bare er produkter av min fantasi), men blir glad hvis noen har noen flere tips. Har vel uansett ikke råd til noe særlig handing nå om jeg skal leve på studentbudsjett, men det er i alle fall greit å vite hva som finnes. 2 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Noen som har noen formening om hvordan en dufflecoat vil varme kontra en parkas til vinters? Sikler på en Gloverall (i 80% ull), som er mye mer tiltalende enn en parkas. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) En parkas vil utvilsomt være varmere enn en dufflecoat. I tillegg er den nok mer beskyttende mot vann og vind. Med det sagt kan det jo hende at en dufflecoat er varm nok; du skal vel ikke til nordpolen akkurat. Så kan man jo begynne med flere lag... Hiv på deg en ullgenser og et godt skjerf, så skal det nok holde med dufflecoat. Endret 8. august 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Forrige vinter brukte jeg min peacoat fra Uniqlo i temperaturer ned mot -15, og det gikk helt fint. Bare ha på deg en god og varm genser, skjerf og en lue. Nå er jo selvfølgelig ikke dufflecoat og peacoat det samme, men det er i hvertfall i samme retning. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Apropos flytting, jeg flytter til Bergen om noen dager. Hvilke butikker er verdt å sjekke ut? I hodet mitt har jeg fått det for meg at Scabal, Vincci og Hans H skal være ok (om de i det hele tatt finnes, og ikke bare er produkter av min fantasi), men blir glad hvis noen har noen flere tips. Har vel uansett ikke råd til noe særlig handing nå om jeg skal leve på studentbudsjett, men det er i alle fall greit å vite hva som finnes. Scabal Heritage og Scabal i Kløverhuset/Lagunen liker jeg ganske godt. Heritage tar inn litt andre varer som ikke de andre Scabal-butikkene gjør og heller få butikker i Bergen har. Et eksempel er bukser fra Incotex, som jeg ikke har sett noen andre plasser i byn. Vincci synes jeg ikke er så intressant lenger. De har et OK utvalg av PRL men der stopper det for min del. (se FB-siden deres) Hans H. har litt diverse fra PRL, men ikke så mye intressant utover det. Retro er litt hit-and-miss: tar inn en del bra i perioder mens i andre perioder er det lite intressant å finne der. Ellers så ville jeg også tatt turen innom Lot 333. De har bl.a. Norwegian Rain, Norse Projects, Gloverall og S.N.S. Herning. edit: Så at de også har sko fra Red Wing og Grenson også, som jo er OK. Endret 8. august 2013 av Xtra 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Takk for tips! Bare hyggelig! Endret 8. august 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nice! Hvor? Førsteårsstudent du også? Kjøpt leilighet i sentrum. Skal begynne på master i samfunnsøkonomi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå