hfthomas Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 PRL sine custom fit er lange bak. Slim fit er nesten like lang bak som foran. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Har buksa så langt nede at jeg syns det er FLOTT de er lengre bak Endret 3. august 2013 av TityBoi Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 2 cm lengre bak enn foran. Ikke så mye. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Prøvde en custom fit piquè fra PRL i en butikk her om dagen og må si jeg er skuffet over åssen den satt bak. Den er jo lenger bak enn foran, og dette så ikke noe fint ut på meg. Satt bra over brystet, men ikke bak. Noen som har samme problem? What? Poloskjorter skal jo nedi buksa så det gjør jo ikke noe. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 What? Poloskjorter skal jo nedi buksa så det gjør jo ikke noe. Nei, det skal de ikke 8 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 What? Poloskjorter skal jo nedi buksa så det gjør jo ikke noe. lol nei 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Polo shirt: Check the side vents. If there aren’t any, then it doesn’t need to be tucked in. If the vents are equally proportionate, then you could go either way. If the back vent is longer, the shirt is designed to be tucked in. The extra length is added to prevent the back from coming out. (Perfect for plumbers right?) Pay attention to length. Anything that hits longer than mid-zipper or the mid part of your back pocket should be tucked in. Men jeg ville ikke ha hatt skjorta oppi buksen uansett. Ser teit ut. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Bruker kun poloskjorter med shorts - aldri bukser, men stapper nedi sikkert 50% av tiden når jeg går med PRL Custom Fit. Tenker ikke så mye over det i grunn, så det blir tilfeldig hva jeg ender opp med når jeg kler på meg om morgenen eller etter trening. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Så alle PRL-piqueer er ekstra lange bak? Jeg er nemlig ikke interessert i å gå med pique nedi buksa.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Som sagt, slim fit merker du det ikke på. Custom fit er veldig lang bak. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Slim fit er bare 2cm ca lengre bak. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 What? Poloskjorter skal jo nedi buksa så det gjør jo ikke noe. Er du 50 år eller? 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Bestefar går ofte med poliskjorte nedi buksa. Han kombinerer det gjerne med hvite tennissokker i sandalene. 2 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Som sagt, slim fit merker du det ikke på. Custom fit er veldig lang bak. Men da kommer jo igjen problemet med å skaffe slim-fit til en ikke altfor dyr pris. Er vel umulig å oppdrive slim-fit på ebay.. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har du vurdert å gå for noe annet enn prl, siden det er så mye stress. De siste 100 sidene i denne tråden her har jo bare vært prat om prl-størrelser... 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Noen her kunne lært seg å sy egne klær med all den tiden de bruker på å finne "riktig" størrelse Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg syr egne klær. @ luxire 4 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Da har jeg plukket opp den siste pakken fra Luxire med jeans (13 oz raw indigo), finskjorte (lustrous fine white med FC/dobbelt mansjett) og en casual skjorte i navy chambray. Jeansene sitter ganske bra for å være første par med bukser, men det er alltids rom for forberinger. Bilder kan postes noe senere. Kvalitetsfølelsen er noe, men ikke milevis foran tilsvarende jeans fra Levis. Nå betalte jeg riktignok ca 600 kr for disse og omtrent 11-1200 for tilsvarende fra Levis, så jeg vil si meg godt fornøyd der. Chambray skjorten sitter greit og ser bra ut, men føles noe løsere enn oxford-skjortene med samme mål. Grei casual skjorte. Lustrous fine white kjøpte jeg fordi jeg trengte en hvit penskjorte som faktisk er lang nok i ermene. Har pr. dags dato en lyseblå som funker godt, men kun en hvit som er altfor kort i armene. Endret 6. august 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er det trygt å sitte i lyse skinnseter med helt nye rådenimbukser? Erfaringsutvekslinger mottas med takk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Tror ikke jeg ville tatt sjansen. Går nok sikkert fint å vaske vekk, men kjipt for eieren. http://www.autogeekonline.net/forum/auto-detailing-101/29286-blue-jean-transfer-honda-leather-seats.html Endret 6. august 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå