Mladic Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Bond Peacoaten (Skyfall) fra Billy Reid synes jeg også er ganske fet. Eller så kan du også finne ToJ Peacoat for rundt $300 på SF Marketplace. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Liker Billy Reid-peacoaten ja, men... 1) Den er ikke foret 2) Den er dyr Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Da var et par 'Mericas og Vice bestilt. Håper de rekker fram mens det fortsatt er shortsvær. Noen her som har noe fra Chubbies? Holy shiet. De var korte. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Må jo vise at jeg squatter daaaa 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Tommy Hilfiger lager en ganske solid peacoat, tror jeg ga 3000 for min i butikken i Stavanger sentrum i fjor. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Burberry har en jævla fet peacoat. Så den i butikken i dag - utrolig stilig. Men kostet €750 eller 4700kr da. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Må jo vise at jeg squatter daaaa er du jente? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Skryteartikkel om Vincci. Tror nok mesteparten av det "fancye" de selger er langt over grensen for der du kan forsvare det med kvalitet. Synes generelt flere av de nyere "luksusmerkene" er made in china junk med et fesht og hipt utseende (gjerne med mindre pene detaljer), uten at jeg kjenner noe til de konkrete merkene de selger der. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Lol at de skulle kaste ut klassiske ting som funker til fordel for #swagsneakers og rare ting som er mote. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Dessverre er det et større marked for det enn klassiske klær. 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Da var et par 'Mericas og Vice bestilt. Håper de rekker fram mens det fortsatt er shortsvær. Noen her som har noe fra Chubbies? "2) Improves every Olympic lift by 45X - I can now squat 20,000 lbs. Truth" Faaaaail! Anyways, burde nesten kjøpt et par selv hvis pkt 3 stemmer Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Var en tur hos Dagestad i dag, og han hadde Alden 975 i min størrelse. Dette er ikke sunt. Must resist urge... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Var en tur hos Dagestad i dag, og han hadde Alden 975 i min størrelse. Dette er ikke sunt. Must resist urge... Samme her... (Ikke i dag, tidligere i sommer...) Det er min belønning når jeg når -15kg. Sannsynligvis i september en gang. Vurderte en stund å kjøpe på nett, men med mindre man får de uten mva så er det så vidt jeg har sett ikke verd det. De går jo aldri på salg. Men gud, så pene de er! 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) ---- Endret 4. august 2013 av OlafG Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Here we go again... 3 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Prøvde en custom fit piquè fra PRL i en butikk her om dagen og må si jeg er skuffet over åssen den satt bak. Den er jo lenger bak enn foran, og dette så ikke noe fint ut på meg. Satt bra over brystet, men ikke bak. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Mange merker lager poloskjorter som er lengre bak. PRL sine er i overkant lange bak etter min mening. Bruker kun Hilfiger poloskjorter pga dette. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Tro det eller ei, men dressmann har kommet med noen slim-fit poloskjorter med utrolig bra fit og OK farger. (lyseblå, grå, hvit, rød, navy, såvidt jeg kan huske) . Kortere bak enn PRL og en del slimmere enn custom fit (som er mye bedre enn på skjortene til PRL). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå