Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

[Tasteful Original Deliberate Sexy]

 

You choose your outfits carefully according to many criteria. You don't like looking cheap, dull or random and you go to great lengths to avoid this. You are successful, too. People admire your taste and sex appeal. Many try to imitate you but not many can recreate your unique style. Sometimes, however, they find you too intimidating to approach. If you don't wear retro style yet, perhaps you should consider it. It would become greatly your sexy, mysterious self.

 

 

37% Flamboyance, 50% Originality, 57% Deliberateness, 56% Sexiness

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er man 27 i livet er det faktisk et rimelig stort problem.

5896177[/snapback]

 

27 centimeter? Rundt magen?

5899365[/snapback]

Nå innbiller jeg meg at bukser måles i tommer i livet...

5899386[/snapback]

 

 

Hehe, ooooops :p 27 cm var kanskje litt lite...

5901248[/snapback]

Spørs jo også hvor du måler hen, man blir nok fort tynnere enn 27' også.

Lenke til kommentar
Er man 27 i livet er det faktisk et rimelig stort problem.

5896177[/snapback]

 

27 centimeter? Rundt magen?

5899365[/snapback]

Nå innbiller jeg meg at bukser måles i tommer i livet...

5899386[/snapback]

 

 

Hehe, ooooops :p 27 cm var kanskje litt lite...

5901248[/snapback]

Spørs jo også hvor du måler hen, man blir nok fort tynnere enn 27' også.

5901285[/snapback]

 

 

Off-topic, men sjekk innleggene dine :p 1337

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse på internett?

 

J. Lindeberg Tour Golf Shoe

IMG_2441400.jpg

JLSHOEGPUNK300.jpg

 

Veiledende pris i Norge er 1999,-, så det bør være litt å tjene ved å kjøpe de på nettet.

5900203[/snapback]

 

jeg er ute etter de samme :yes: Fint om noen vet om nettbutikk :)

 

BTW, vet du om hvor i norge de selges LarsP?

Lenke til kommentar
Forbinder ikke rødt med feminint, nei. Mange gutter på skolen som har røde converse, så hvis du har en stil som du kan bruke røde sko til: kjør på  :)

5877722[/snapback]

Min lillesøster har like, sikkert derfor jeg tentke det kunne være feminint :p

 

kenny: nå regner jeg med at du snakker om Chuck Taylor All-Stars, og ikke bare converse generelt i rødt :p formen på skoa er generelt ganske uni-sex. skoa ser best ut i rød, krem eller gressgrønn i mine øyne.

 

 

5877856[/snapback]

Det stemmer, denne typen jeg tenkte på ja! :D Gleder meg til å kjøpe!

 

 

Så noen kule i USA var Beatles sko Converse. Men finner dem ikke igjen på nettet nå :(

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

[Tasteful Conventional Random Prissy]

 

You don't pay too much attention to fashion and far be it from you to spend hours on designing outfits which could shock your friends. If you ever shock them it's by how little you care about the clothes you're wearing. The only thing you pay attention to is not to look ridiculous. You don't need to draw attention wherever you come but you definitely need to know you are not the object of jokes. You are happy to blend in. I'm sure this approach leaves you a lot of time and energy for more interesting things than fashion.

 

The opposite style from yours is Catwalk God(ess) [Flamboyant Original Deliberate Sexy].

 

You scored higher than 0% on Flamboyance

 

You scored higher than 6% on Originality

 

You scored higher than 18% on Deliberateness

 

You scored higher than 5% on Sexiness

 

 

hmm.. Dette stemte jo egentlig litt, bortsett fra EN ting, og det er den "If you ever shock them it's by how little you care about the clothes you're wearing" -linja.. For det stemmer så absolutt ikke! Er egentlig veldig nøye med hva jeg har på meg! Veldig!

 

Det er jo så veldig mye tulleklær å få tak i om dagen.. Nesten ingenting som er anonymt og klassisk lengere.. i hvert fall ikke så mye.. Har vanskeligheter med å finne klær som jeg virkelig liker, egentlig! :(

 

Synes moten er grusom for tiden! Skulle kjøpe skjorte og dress for en liten stund siden, og mens jeg prøvde dressen hadde dama som hjalp meg funnet frem 3 skjorter som jeg kanskje kunne ha til dressen, som jeg kanskje ville like.. Trur du ikke dama hadde lagt frem ei rosa skjorte til meg da! Måtte faktisk le da jeg så den.. :) Fikk forklart henne at noe slikt kom jeg aldri i verden til å ha på meg! Nesten litt tragisk i grunnen..

Lenke til kommentar
Det øverste (og til en viss grad det nest nederste) bildet ser jo knallbra ut...?

 

Står forresten en latterlig artikkel i Aftenpostens magasin i dag, med Per Sundnes som snakker om «customizing» av sneakers (dvs. farve de med tusj), fant den ikke online.

5909683[/snapback]

Riktig, leste den. Han vedgikk vel strengt tatt at man alltid hadde kunnet kjøpe hvite sko og tusjer i bokhandelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...