OlafG Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Noen som har en anbefaling til en navy peacoat? Maks 4000,-. Lenke til kommentar
wmb Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 PRL Academy eller JCrew Bayswater, men begge disse er nok ikke inne på lager enda ... JCrew sin funker best dersom du er forholdsvis høy, ettersom denne finnes i "tall"-størrelser. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 J. Crew Bayswater er ganske stor i størrelen, selv med de vanlige størrelsene. Spesielt er ermene ganske lange. Jeg måtte returnere jakken tilbake til USA. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Du kan velge mellom foret og ikke-foret. Den forede versjonen består av et spesielt isolerende stoff (kommer ikke på det akkurat nå), men det brukes i arbeidsklær. Lenke til kommentar
wmb Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Mål burde jo selvsagt alltid sjekkes før man bestiller. For meg passet den veldig bra. Funker også for Guido W.: http://24.media.tumblr.com/bcca7a8ca75c93ce8ab7a005049504f9/tumblr_mppjv9Uzpy1qazg1ao1_500.jpg Når det er sagt pleier jeg som oftest å ha motsatt problem; altså alt for korte ermer (typisk på Barbour-jakker), så det er mulig at Bayswater har litt lengre ermer enn "normalt". Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Forslag til laptop sekk/bag? Helst ikke så mye mer enn 600 kroner. Har ikke kjøpt laptop enda men regner med at det blir 13". Så langt har jeg sett på fjällräven kanken og everlane snap, begge er av interesse. Lenke til kommentar
wmb Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Den kommer egentlig kun i foret versjon, men den ene er varmere enn den andre (Thinsulite-stoff istedenfor standard polyester). Jeg valgte den med bare vanlig for, og den er mer enn varm nok for meg i alle fall. Forøvrig er ytterdelen av jakka 100 % ull om jeg ikke husker feil, i motsetning til PRL sin, som har noen prosenter kunststoff. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Åja, da var det vel det da. Jeg ble anbefalt å kjøpe Thinsulite av en kanadier, og klimaet der er mer eller mindre lik den norske vinteren, antar jeg. Men jeg fikk aldri prøvd den ordentlig uti kulda. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg har en pea coat fra Uniqlo som jeg har vært veldig fornøyd med. Har ikke opplevd å fryse i den en eneste gang, selv i temperaturer ned mot -15. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Mål burde jo selvsagt alltid sjekkes før man bestiller. For meg passet den veldig bra. Funker også for Guido W.: http://24.media.tumb...azg1ao1_500.jpg Når det er sagt pleier jeg som oftest å ha motsatt problem; altså alt for korte ermer (typisk på Barbour-jakker), så det er mulig at Bayswater har litt lengre ermer enn "normalt". Man skal ha abnormt korte armer for at ikke Barbour-jakkene skal være for korte i ermene. Jeg skal sende inn min Beaufort snart for å fikse ermene. Lurer på om jeg kan levere den inn i London for å spare litt frakt. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Huh? Jeg kan mer eller mindre ikke huske å ha prøvd en Barbour-jakke som ikke har vært alt for lang for meg i ermene... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg husker at jeg bestilte en Barbour International i nylon eller polyester (leste ikke beskrivelsen godt nok og trodde det var waxed cotton), og ermene nådde 5 cm lengre enn fingertuppene mine. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hmm, ok. Min International A7 i 38" har lengre ermer enn Beaufort i 40". Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har kikket litt på denne tidligere. http://www.schottnyc.com/products/season/winter/classic-32-oz-melton-wool.htm Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har kikket litt på denne tidligere. http://www.schottnyc...melton-wool.htm For mange knapper IMO Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg har store problemer med å finne passende chinos. Enten er de for lange, eller så er bena for vide. Bruker 32 i livet, og 30 i lengde. Å bruke er skredder er såklart er mulighet, men føler det er litt unødvendig, og er redd de skal bli for vide, når de legger opp den smaleste delen. Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Luxire. Du får et par MTM-chinos til underkant av 500 kr. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Da var et par 'Mericas og Vice bestilt. Håper de rekker fram mens det fortsatt er shortsvær. Noen her som har noe fra Chubbies? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Til peacoat-spørsmålet: tror Gloveralls peacoat skal være rimelig grei: http://www.gloverall.com/shop-item?id=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå