Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mål burde jo selvsagt alltid sjekkes før man bestiller. For meg passet den veldig bra. Funker også for Guido W.: http://24.media.tumblr.com/bcca7a8ca75c93ce8ab7a005049504f9/tumblr_mppjv9Uzpy1qazg1ao1_500.jpg

 

Når det er sagt pleier jeg som oftest å ha motsatt problem; altså alt for korte ermer (typisk på Barbour-jakker), så det er mulig at Bayswater har litt lengre ermer enn "normalt".

Lenke til kommentar

Den kommer egentlig kun i foret versjon, men den ene er varmere enn den andre (Thinsulite-stoff istedenfor standard polyester). Jeg valgte den med bare vanlig for, og den er mer enn varm nok for meg i alle fall.

 

Forøvrig er ytterdelen av jakka 100 % ull om jeg ikke husker feil, i motsetning til PRL sin, som har noen prosenter kunststoff.

Lenke til kommentar

Mål burde jo selvsagt alltid sjekkes før man bestiller. For meg passet den veldig bra. Funker også for Guido W.: http://24.media.tumb...azg1ao1_500.jpg

 

Når det er sagt pleier jeg som oftest å ha motsatt problem; altså alt for korte ermer (typisk på Barbour-jakker), så det er mulig at Bayswater har litt lengre ermer enn "normalt".

 

 

Man skal ha abnormt korte armer for at ikke Barbour-jakkene skal være for korte i ermene. Jeg skal sende inn min Beaufort snart for å fikse ermene.

 

Lurer på om jeg kan levere den inn i London for å spare litt frakt.

Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med å finne passende chinos. Enten er de for lange, eller så er bena for vide. Bruker 32 i livet, og 30 i lengde. Å bruke er skredder er såklart er mulighet, men føler det er litt unødvendig, og er redd de skal bli for vide, når de legger opp den smaleste delen. Noen som har anbefalinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...