Jostein K. Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Nå er jeg kanskje svært sent ute, men hva er det som har skjedd med HM? Overraskende hvor mye ok/fint de har fått. Når skjedde dette? Hadde trodd jeg skulle ta sommershoppingen på PRL/Tommy Hilfiger/Gant osv, men etter å ha vært innom nevnte butikker oppdaget jeg at de jevnt over var en god del mer jalla enn HM. Bordet er snudd for min del mao. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Var innom H&M Galleriet Bergen i dag og jeg ble ikke imponert. De har kommet seg veldig på passform på jeans synes jeg, men jevnt over er det dårlig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Her jeg bor er det veldig dårlig utvalg. Svært stort fokus på barn/ungdom og kvinner. Tar vel 90% av arealet i butikken. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Mulig det kun var den jeg var på i Sverige som var ok, men kjøpte piqueer, shorts, t-skjorter, turtleneck, cardigan, chinos og badeshorts. Aner ikke hvordan andre plagg som f.eks. skjorter er der, men jeg er ihvertfall svært fornøyd med det jeg kjøpte. Var både finere og mye billigere enn tilsvarende hos PRL osv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Har god erfaring med basisplagg som t-skjorter og sokker, men ikke så mye annet egentlig. Har sett noen greie shortser og badeshortser der også. Har nok veldig mye å si på hvilken by er og hvilket land. Endret 27. juli 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Er denne butikken helt legit? http://www.oakleys-n...roducts_id=1613 Seriøst, hva i all verden er det slags spørsmål? Tror du virkelig det er så mye som en bitteliten sjanse for at den er legit? 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ikke noe i veien for å spørre. Layout og designsmessig så var den langt ifra på jordet. Men det var tydeligt andre ting som ikke klang like bra. Liker forøvrig ikke tonen din, Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Her jeg bor er det veldig dårlig utvalg. Svært stort fokus på barn/ungdom og kvinner. Tar vel 90% av arealet i butikken. Sånn er det i Ålesund også. Sentrumsbutikken er helt håpløs. Der er det satt av 3 små vegger til herreklær av diverse swagstil. Moa er litt bedre, men utvalget i forhold til kvinner & barn er veldig snevert. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Er på ferie i Bergen fortiden og var innom en meget bra butikk - Vincci. Det ble noen varer på salg, men desverre var prisene litt over mitt budsjett fortiden. Utrolig hyggelig betjening! Synes Vincci "horer" vel mye med high-end merker, men ellers er det en OK butikk. F. eks Lanvin sneakers til 3-4K og sneakers fra Louboutin til ca 6700 kr. Betjeningen er stort sett hyggelig og grei, der er jeg enig. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ikke noe i veien for å spørre. Layout og designsmessig så var den langt ifra på jordet. Men det var tydeligt andre ting som ikke klang like bra. Liker forøvrig ikke tonen din, lool forklar hvor, utenfor Somalia, de sier "sunglass". Helt seriøst loool 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Synes Vincci "horer" vel mye med high-end merker, men ellers er det en OK butikk. F. eks Lanvin sneakers til 3-4K og sneakers fra Louboutin til ca 6700 kr. Betjeningen er stort sett hyggelig og grei, der er jeg enig. *bilde* Så absolut mye spesielt og ikke minst dyrt innenfor dørene der, men likevell har de merker som Acne, PRL osv som ikke er like "trashy". Jeg er bare vandt med at betjeningen på slike butikker ofte er hovne og lite behjelpelig om man bare prøver klær på tilbudsstativ - slik jeg gjorde. Superhyggelig kar han jeg snakka med Endret 27. juli 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Så absolut mye spesielt og ikke minst dyrt innenfor dørene der, men likevell har de merker som Acne, PRL osv som ikke er like "trashy". Jeg er bare vandt med at betjeningen på slike butikker ofte er hovne og lite behjelpelig om man bare prøver klær på tilbudsstativ - slik jeg gjorde. Superhyggelig kar han jeg snakka med Mhm, Acne og PRL er greit. De har også E. Zegna dresser som skal være av ganske god kvalitet, men det er uansett langt forbi det jeg har råd til på det området. Hehe, enkelte av de som jobber der kan kanskje sies å være det. Var det en relativt ung fyr du snakket med? Pleier å jobbe i underetasjen... da er jeg i så fall enig med din vurdering! Ellers synes jeg Scabal, Scabal Heritage og Retro er verdt en tur når man er i Bergen. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ikke noe i veien for å spørre. Layout og designsmessig så var den langt ifra på jordet. Men det var tydeligt andre ting som ikke klang like bra. Liker forøvrig ikke tonen din, prima-eksempel på hvorfor folk blir svindlet på nett 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Nå er litt av poenget at en kan se at slike briller ikke kan koste 144 kroner. Det som er mer synd er at slike sider begynner å se mer og mer proffe ut og dermed kan være vanskelige å skille fra mengden. Om du refererer til at eg er ett prima eksempel så vil eg be deg roe ned dømmingen din av noen du ikke kjenner. Tror du eg satt med en handlevogn full av solbriller og skulle bare poste en post her for å forsikre meg om at alt var iorden? Både håper og tror du ikke tenkte slik. Postet din er såpass tvetydig at det er ikke lett å se om du mener eg er helt idiot eller det faktum at eg sa at den siden så langt fra på jordet ut og det derfor er lett for å bli svindlet. Prisen var forøvrig fantastisk. 85% off... Må vel ha ett slikt ansikt her for ellers tror vel noen eg var seriøs der. lool forklar hvor, utenfor Somalia, de sier "sunglass". Helt seriøst loool Helt seriøst, loooool. Det så eg ikke engang. Loooool. Helt sykt! Siden det står omtrent 700 ganger på fremsiden. Endret 27. juli 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Mhm, Acne og PRL er greit. De har også E. Zegna dresser som skal være av ganske god kvalitet, men det er uansett langt forbi det jeg har råd til på det området. Hehe, enkelte av de som jobber der kan kanskje sies å være det. Var det en relativt ung fyr du snakket med? Pleier å jobbe i underetasjen... da er jeg i så fall enig med din vurdering! Ellers synes jeg Scabal, Scabal Heritage og Retro er verdt en tur når man er i Bergen. Ganske ung kar ja. Dog jobba han i hovedetasjen, men vi tenker nok på samme fyr. Sikla bra på de Mulberry veskene! ..men det får bli ved en senere anledning. Kjøpte meg en ToS-blazer på salg på Retro i dag. Mye bra på tilbud der og for de som er interesser, så har de converse til bare 400,- paret. Ikke ofte jeg ser basic Converse på salg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Her på Mov opprettes det vel cirka en tråd i uka hvor noen linker til en superfake side som påstår at de selger Canada Goose, Ugg, PRL osv. Derfor er det nok ikke så mange her som har noe særlig tålmodighet med sånne spørsmål lenger (meg selv inkludert), og derfor kan man forvente seg ganske krasse og tidvis usaklige svar på denne typen spørsmål. Endret 27. juli 2013 av JorgenH 1 Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) -snip- Om du refererer til at eg er ett prima eksempel så vil eg be deg roe ned dømmingen din av noen du ikke kjenner. Tror du eg satt med en handlevogn full av solbriller og skulle bare poste en post her for å forsikre meg om at alt var iorden? Er denne butikken helt legit? http://www.oakleys-n...roducts_id=1613 Hva jeg tror er irrelevant, dine egne ord snakker for seg selv. Og står du fortsatt på at siden ser "langt fra på jordet ut"? Hvis du ser på currencies ser du "Norwegian Dollors" øverst på siden kan du se at siden faktisk ikke fungerer som den skal heller: BOX_HEADING_NOW_CART 0 CART_TOP_ITEM som er en del av handlevognscriptet deres. Og selve designet er fælt og fake som faen. Et enkelt bilde på en svart bakgrunn, ingen god kategorisering og det faktum at nettsidens navn ikke nevnes på hele siden. Prøv å trykke på linken "Powered by Oakley sunglasses" helt nederst, da kommer det en melding om at nettsiden er tatt ned pga at de selger ripoffs. Endret 27. juli 2013 av Dysfunctional 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Det er greit, men det har seg slik at usaklige svar og slikt blir tidvis fjernet. Eg vet akuratt hva du mener, eg har det slik med andre temaer enn nettopp dette. Men kan være lurt å la være å poste dersom det begynner å skli ut eller om en føler det bobler Men da er den saken ferdig, og tråden kan gli tilbake til sitt tildigere spor. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Men da er den saken ferdig, og tråden kan gli tilbake til sitt tildigere spor. This. Vær hyggelige mot veilederne våre nå, folkens. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Fikk kjøpt en PRL finskjorte og PRL polo pique på shopping i daaag. 280,- for skjorten og 300,- for piqueen Endret 27. juli 2013 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå