Mladic Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Stryke poloskjorte? Neeeh... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Ingen av dere som hadde gidda å legge ut bilde med polo på? Så vet jeg om jeg skal gå for small eller medium.. Jeg ville aldri gått for small. Med mindre du ser ut som en tannpirker gå for medium. Bruker kun medium slim fit, og noen av de er pittlitt trange over skuldrene og rundt armene. Vil si at det er bedre at den sitter løst enn ser ut som trang ekkel pølseskinn. Endret 23. juli 2013 av Lami Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 polotrøyer ser jo mye bedre ut hvis de sitter godt. ikke pølseskinn da. Slappe trøyer ser gubbete ut. fikk buksene fra massimo dutti idag, satt som et skudd og hadde veldig behagelig stoff. kan poste fitpic senere Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 polotrøyer ser jo mye bedre ut hvis de sitter godt. ikke pølseskinn da. Slappe trøyer ser gubbete ut. fikk buksene fra massimo dutti idag, satt som et skudd og hadde veldig behagelig stoff. kan poste fitpic senere Var de TTS? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 polotrøyer ser jo mye bedre ut hvis de sitter godt. ikke pølseskinn da. Slappe trøyer ser gubbete ut. Sant, men uansett så vil jeg sterkt tro at han burde ha medium. Small blir for lite med mindre du er skinn og bein. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Synes du skal gå for small om du er under 100 cm over brystet, som jeg har sagt flere ganger. Jeg er 105+ og har medium i Brooks slim fit og PRL Custom fit, nå er jeg ikke kjempebred over skuldrene, men likevel tror jeg medium blir for stort, spesielt rundt gunzzzz. Jeg kunne fint passet inn i small hos Brooks regular, men det er jo størrelsene helt bonanza. Tror jeg må L hvis jeg skal kjøpe Kent Wang. Endret 23. juli 2013 av OlafG Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Custom fit til PRL sitter mye løsere enn slim fit da. Medium i custom blir for stort for meg også. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Er tynn og bruker custom fit medium i polo skjorter. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Var de TTS? Vil si det, bruker 31 i liv på NN07 jeansene, og 40 skulle tilsvare det. Buksene var litt trangere i livet, men passet uansett veldig godt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Custom fit til PRL sitter mye løsere enn slim fit da. Medium i custom blir for stort for meg også. Sagt det tidligere, men i skjorter fra PRL så er det 1 str forskjell på custom og slim fit sånn ca. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Synes du skal gå for small om du er under 100 cm over brystet, som jeg har sagt flere ganger. Jeg er 105+ og har medium i Brooks slim fit og PRL Custom fit, nå er jeg ikke kjempebred over skuldrene, men likevel tror jeg medium blir for stort, spesielt rundt gunzzzz. Jeg kunne fint passet inn i small hos Brooks regular, men det er jo størrelsene helt bonanza. Tror jeg må L hvis jeg skal kjøpe Kent Wang. Jeg er jo 193 så er jo forhåpentligvis litt bredere enn deg og har litt større bryst. Har prøvd L i custom fit og slim fit, og da satt slim fitten bedre på overall. Mens custom fit satt perfekt ved skuldrene, så virker som custom fit er litt smalere i skuldrene. Synd dem ikke har noen fine slim fit i størrelse M igjen... Tror den hadde satt rimelig perfekt, men muligens litt trang Endret 23. juli 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Slim-fit er nok bedre om du har litt mer V-form enn meg også. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Fikk poloene fra KW i går, veldig fornøy. Passer ganske bra, tror jeg foretrekker de over PRL faktisk. Kan se om jeg får lastet opp noen bilder i morgen. Endret 24. juli 2013 av Haawy 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hva vil det si at en PRL-polo er interlock? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Bare jeg som syns det er litt masete at 3 av 4 unge menn går med PRL-skjorter? Skulle tro de fleste 20-åringer i Norge ikke visste at det finnes andre skjortemerker i verden. Ser ut som om at en del pretenders prøver å ha størst mulig Ponni på brystet og. Har ikke PRL-pique selv, så kan ikke sammenlikne, men er kvaliteten så mye bedre altså? 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Nei. Jeg har to skjorter fra PRL, uten at jeg er helt sikker på hvorfor. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Synes ikke PRL er særlig god value mtp. de prisene de selges for i butikk i Norge. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Synes RL skjorter har god kvalitet. Nå kjøper jeg de fra USA og da koster de 300-450 kroner. 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Endte opp med et drøss av PRL-klær etter de hadde et sykt salg i US her i høst... Endret 25. juli 2013 av AndyPanda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå