AnewZ Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 38 er nok det samme som en 28? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvordan skal man liksom vite det? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det står her: Og ja, 38 er 28. Rart, jeg visste ikke at vi hadde et europeisk størrelsesystem. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Du må se litt lenger ned i tabellen - der målene står oppgitt. Den tabellen der sier jo ingenting om tommer i livet, som tross alt er det viktigste målet. EU-størrelser i busker sa ihvertfall ingenting om livvidden i tommer forrige gang jeg kjøpte meg bukse i noe annet enn tommestørrelse. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 To nye skjorter og en chinos fra Luxire bestilt. 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Nå har det gått to uker siden jeg bestilte 3 skjorter fra Luxire. Lurer på om de har ferie der borte Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hunter er jo kjent for å være god kvalitet, om man orker fjortisstempelet. Ellers blir vel ofte Le Chameau bra. Hunters høye svarte støvler ser bra ut, mulig jeg kjøper slike. Kunne ha vært foruten logoen på fronten, men det er ikke krise. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 De gjør de olivengrønne også, tror jeg skal kjøpe det selv. Mulig det går an å sprette bort logoen, personlig bryr jeg meg ikke så veldig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Kunne ha vært foruten logoen på fronten, men det er ikke krise. Sier du bare det for å ikke bli trakket på her inne eller? Kan lage dine egne gummistøvler da hvis du ikke klarer å ha merke på gummistøvlene heller.. 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Nei, unngår helst logoer på fottøy, men det er det ikke fullt så nøye med gummistøvler siden de enten brukes i ruskevær eller i utmark. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Prøvd de før du kjøpte dem? Så ut som skintights. Har ikke prøvd dem, så er kun satsing. Er ikke krise hvis de ikke passer da, kostet ikke så mye. Skinny er bra, har tynne bein Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Nå har det gått to uker siden jeg bestilte 3 skjorter fra Luxire. Lurer på om de har ferie der borte Luxire bruker to-tre uker i produksjon, så de kommer nok snart! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Mine bestillinger fra Luxire har vel aldri tatt noe særlig mer enn en uke. Har hørt at leveringstiden skal være lang på bukser, men for skjorter skal det da være helt overkommerlig. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ikke nå lenger. Alle bestillinger fra skjorte til blazer skal ta 2-3 uker ifølge Luxire. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg snakket med dem ifm en ordre jeg har inne, og Therese sa at leveringstid på både skjorter og bukser nå har stabilisert seg på 2-3 uker. Forrige ordren min fikk jeg etter ca to uker, ventet siden 11. juli på den siste. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Small, custom fit polo er liten. Jeg er ca. 91 cm rundt brystet og den passer perfekt. Mens small, custom fit skjorte virker som medium for meg. Ja... bruker custom fit poloer i medium, men custom fit skjorter i small, 96 cm rundt brystet. Ingen av dere som hadde gidda å legge ut bilde med polo på? Så vet jeg om jeg skal gå for small eller medium.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Har fått en slags flekk på en skjorte. Den er umulig å få av. Eneste måten jeg kan se for meg å få gjort noe med det er å prøve å skjule flekken. Tenkte i den anledning å få initialene mine brodert over flekken. Noen som vet hvordan man får gjort dette? Kan sydamer gjøre dette, eller må jeg lære meg å sy? #yolo Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Er skjorten hvit? I så fall kan du prøve med klor eller noe. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Ingen av dere som hadde gidda å legge ut bilde med polo på? Så vet jeg om jeg skal gå for small eller medium.. Flaks for deg at jeg hadde på poloen og husket at du ville ha et bilde. Haha, sjekk under venstrehånda mi. To stk "sign of the Horns". Endret 23. juli 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå