Xtra Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 For bergenserne her - salg på Scabal. Nå er salget virkelig i gang! Vi har satt ned prisene med opptil -70% rabatt. Dresser -50% Ytterjakker -50% Div. Sko -50% Eton skjorter 2 for 1699,- Ellers har Drake's salg for tiden og noen pene slips til en OK pris for kvaliteten. Det er fortsatt dyrt, men de lager absolutt flotte slips. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Å gi blomstene på flyplassen vil nok komme som en overraskelse, og vil forhåpentligvis føre til god velvære Det jeg også tenkte... Flyplassen. Da er det bestemt, får komme med referat etterpå. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvilke piqueer fra PRL har ikke sånn snitt med og lengre rygg så den er vel ment får å ha nedi bukse/shorts? Dem hadde bare noen få piqueer også... Men L custom fit passet meg perfekt Lenke til kommentar
eveant Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Custom fit hos PRL sine skjorter ganske store. Ja. Med mindre den skal være tettsittende pølseskinn så går for M. S er ikke noe digg. Hvis jeg husker rett var du 184 høy og 96 cm rundt brystet? Medium skal passe ganske godt. Jeg er ~186.7 og er omtrent like stor rundt brystet og bruker medium. Kan hende medium blir litt lang på ryggen dog. Jeg har aldri prøvd andre størrelser enn medium hos PRL så jeg vet ikke hvor stor forskjellene er Ah, dilemma det her. Gidder du å sende et bilde av åssen den sitter på det, oOleE? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tenkte jeg skulle bestille ei jakke fra barbour nå som det var 50% salg, men de skal jo fader meg ha £44 for frakt. Noen som har erfaring med en britisk proxy? Eller var det noen på forumet her som bodde i England som var villig til å stille opp? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 ^Jeg bor i England, men er i Norge nå om sommeren. Uansett, det er ikke fryktelig mye billigere enn 44£ for frakt privat heller (noe er det jo selvfølgelig) - men ved bruk av proxy så kan man ikke få av momsen, så da går man hvertfall ikke noe særlig i pluss. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ah, dilemma det her. Gidder du å sende et bilde av åssen den sitter på det, oOleE? faen ass kanskje jeg misforstod. hvis det er en skjorte som i en dress/sport shirt så er de nok litt større i størrelsene enn en piké, så small kan vel duge der Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Svart dressjakke + beige chinos =?... Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Svart dressjakke + svart dressbukse, alltid. Ingenting annet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Svart dressjakke + svart dressbukse, alltid. Ingenting annet. Lolwut? Dersom du skal bruke sort jakke så bruker du selvfølgelig tilhørende bukse, men i de aller fleste situasjoner er marineblå eller mørk grå bedre et bedre valg enn sort. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg mente så klart at man kun skal bruke tilhørende bukse til svart dressjakke. Ikke at man alltid skal bruke svart dress, det hadde vært rart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Marineblå dress går som mørk dress right? Betyr det at den kan brukes i begravelser? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Marineblå dress går som mørk dress right? Betyr det at den kan brukes i begravelser? Det går som mørk dress ja, men i begravelser bør man helst gå i sort. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det spørs hvor mørk den er, men en veldig mørk marineblå burde gå, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ganske mørk ja, det kan kanskje være vanskelig å se forskjell. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Imo er det viktigste i en begravelse å kle seg på en respektfull måte. Om dressen er mørkeblå, mørkegrå eller sort spiller ikke så stor rolle. 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ganske mørk ja, det kan kanskje være vanskelig å se forskjell. Da går det helt fint med marineblå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå