Tom&Jerry Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Sitter å ser på homsepatruljen på TV3 nå. Faktisk utrolig glad for at jeg slipper å bli med disse såkalte "moteekspertene" rundt om på butikker og bli prakket på alle de plaggene. Skal sies at stilen han som er i fokus på dagens program var i overkant slaskete og litt for mye swag tross alder. Endret 14. juli 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvis du er 96 cm rundt brystet og ut i fra målene du oppga, tynn, trenger du ikke gå opp en størrelse. Anbefaler deg å ta en tur til en butikk i Norge for å prøve størrelsene før du evt bestiller mange fra USA. Men jeg bruker aldri small ellers? Er disse custom fit så store? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Alt under 100cm rundt kassa hørtes ut som en small. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg så noen yale-co-op Gant skjorter i butikk. Noen av de var ganske fine. Noen som vet om disse er i lik kvalitet som de vanlige Gant skjortene? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jermyn street var deilig. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jermyn street var deilig. Nå er du bare ufin Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvordan er Ralph Lauren sportsskjorter i forhold til poloskjortene i samme størrelse i custom fit? Også, har noen testet linskjortene til ovennevnte firma? Hvordan er kvaliteten og kan de brukes utenfor sommeren? (har forsåvidt aldri eid en linskjorte) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvordan er poloene til Kent Wang i størrelsen? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Bestilte en tidligere i våres. Den var alt for stor, selv i small. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Sammenlignet med PRL Custom fit og Brooks Brothers slim? Begge de er jo ganske store i størrelsen, jeg passer greit i medium og jeg må vanligvis ha large i skjorter. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Så du har medium hos KW, PRL og BB? Endret 15. juli 2013 av Haawy Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg bruker large/slim fit i PRL pique, og large i KW. Passer meg omtrent likt. Har to fra KW, og én til på vei, synes de er veldig bra. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Jermyn street var deilig. Høres bra ut! Er i London fra fredag ettermiddag til mandag tiiidlig, så gleder meg til det. Ulempen er at jeg ikke har så mye penger å rutte med nå. Mulig det blir noe ufornuftig bruk av mastercard hvis jeg finner noe fint. Skal sies jeg får inn ganske mye penger på konto i august da. Endret 16. juli 2013 av Xtra 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Storstipendet? Hehe, ja, 19K der og lønn fra den perioden hvor jeg har jobbet mest i sommer som jeg tror lander på hvertfall 16K. Så da er det ikke fullt så krise om jeg kjøper noe på mastercardet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Bare hold deg i Jermyn Street og ikke vandre over i savile row. Da blir det fort en i overkant stor andel av augustutbetalingen som ryker Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Bare hold deg i Jermyn Street og ikke vandre over i savile row. Da blir det fort en i overkant stor andel av augustutbetalingen som ryker Hehe, tror det blir mest kikking i Savile Row for min del. .p Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hvordan er Ralph Lauren sportsskjorter i forhold til poloskjortene i samme størrelse i custom fit? Også, har noen testet linskjortene til ovennevnte firma? Hvordan er kvaliteten og kan de brukes utenfor sommeren? (har forsåvidt aldri eid en linskjorte) Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hehe, tror det blir mest kikking i Savile Row for min del. .p Kos deg! La kortet gå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå