Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

[Tasteful Conventional Deliberate Prissy]

 

Your style is professional. Your clothes always fit the situation and you probably never offend people by, say, wearing pink to a funeral. You just know what becomes. You don't like extravagance too much and you're not accidental. Your well chosen, stylish outfits communicate that you're a serious person. Following classic rules about dressing, you make sure that no one would call you flashy and many people admire your calm, composed look.

 

lol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uptown Boy

 

You like to have the best of what's fashionable. You pay attention to the way you are dressed, adapting the things you see on models so that they emphasize the qualities of your own body, which you are rather proud of. You don't care much about being extravagant, thinking that being trendy is a better way to feel good and to look good. Perhaps you happen to look down on those who choose their own taste over fashion creators' directions. In other words on the pathetic fashion victims who wear red when everyone else wears pink. But maybe you just pity them. You probably have an opinion of a well-dressed person and many copycat your choices, knowing that you are a fashion radar. They envy you your impeccable taste.

 

Hihi.

5898205[/snapback]

Gud, her også(hadde det bare vært så vel). Likte særlig godt

"The opposite style from yours is Hippy Kid"

 

Vel, alt i alt intet sjokkerende nytt, men tror jeg har litt igjen.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
er ikke det litt dyrt for de skoene ?

de kostet 900 for 1 år siden liksom..

 

men samme det, liker man de er det ingen grunn til ikke å kjøpe :)

Lacoste har mange fine sko.. men jeg ble litt skuffet over kvaliteten på et par jeg hadde..

5898078[/snapback]

Ble litt skuffa over kvaliten jeg også men du svarte ikke på spørsmålet mitt.
Lenke til kommentar

[Tasteful Conventional Random Sexy]

 

You don't pay an awful lot of attention to clothes. You have a few criteria which direct you when shopping: you want your clothes to be as unpretentious as possible and to make you look as good as possible. Other than that you don't spend hours on thinking about outfits. You are not very creative in your choices but because you're comfortable with your body and like to show it, people, especially the opposite sex, judge your style highly. Maybe you don't wear sportswear but you might consider it: it's simple, unostentatious and tight.

Lenke til kommentar

Det er litt flaut å spørre... men jeg så så mye rart på byen i dag at jeg ikke kan la være..

 

Er det inn med sånn skikkelig sæggebukser igjen? Slike i tøy som det står BadBoy og No Fear på.... ? :blush:

 

Så minst 6 stk på kort tid som gikk i slike sæggebukser som var "In" for en god del år siden mens jeg gikk på ungdomskolen ...

Lenke til kommentar

[Tasteful Conventional Deliberate Prissy]

 

Your style is professional. Your clothes always fit the situation and you probably never offend people by, say, wearing pink to a funeral. You just know what becomes. You don't like extravagance too much and you're not accidental. Your well chosen, stylish outfits communicate that you're a serious person. Following classic rules about dressing, you make sure that no one would call you flashy and many people admire your calm, composed look.

 

----------

 

Kjenner meg ikke så veeldig igjen egentlig :S

 

 

Linn Christin: For det første så har ungdomskolen en "egen" mote(slik jeg ser det) som er det jeg liker å kalle "fjoritiss".

 

Uansett. Hvis du kiker sæggebukser, bare bruk dem vel? Hvis du ikke liker det, la vær. Så enkelt er det. :)

 

(Og hvis noen ser rart på deg fordi de bryter med det som er inn. drit i dem.)

Lenke til kommentar
[Tasteful Conventional Deliberate Prissy]

 

Your style is professional. Your clothes always fit the situation and you probably never offend people by, say, wearing pink to a funeral. You just know what becomes. You don't like extravagance too much and you're not accidental. Your well chosen, stylish outfits communicate that you're a serious person. Following classic rules about dressing, you make sure that no one would call you flashy and many people admire your calm, composed look.

 

----------

 

Kjenner meg ikke så veeldig igjen egentlig :S

 

 

Linn Christin:  For det første så har ungdomskolen en "egen" mote(slik jeg ser det) som er det jeg liker å kalle "fjoritiss".

 

Uansett. Hvis du kiker sæggebukser, bare bruk dem vel? Hvis du ikke liker det, la vær. Så enkelt er det. :)

 

(Og hvis noen ser rart på deg fordi de bryter med det som er inn. drit i dem.)

5899002[/snapback]

 

Vi som gikk sammen ble enige om at de sikkert hadde arva klærne fra sin 10 år eldre storebror eller noe :blush:

 

Ikke noe galt med Søggiser, de selger jo sæggebukser til jenter nå også.. vistnok i dongeri.. men var bare at akkurat den typen var "In" for 5-7 år siden... og det så litt spesielt ut..

 

Så var det ikke i verdens største by heller da.. lille kristiansund med 17.000 innbyggere..

 

Og selvfølgelig skal man gå i det man har lyst til :)

Lenke til kommentar

Tasteful Original Deliberate Prissy

 

One is certain: you have great taste and plenty of ideas. You have clearly defined beliefs about what's good and what's bad in fashion but they are far from banal. Stylish and imaginative, you prefer to inspire admiration than to shock and you mostly succeed. Even if sometimes you'd like to have more courage to put on something absolutely outrageous you do great job in creating a unique look that others look up to. There is a possibility that you work in the fashion industry. If you don't, perhaps you should.

 

You scored higher than 4% on Flamboyance, 76% on Originality, 78% on Deliberateness, and 26% on Sexiness

 

--

kul test.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...