IBalic Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 [Tasteful Conventional Deliberate Prissy] Your style is professional. Your clothes always fit the situation and you probably never offend people by, say, wearing pink to a funeral. You just know what becomes. You don't like extravagance too much and you're not accidental. Your well chosen, stylish outfits communicate that you're a serious person. Following classic rules about dressing, you make sure that no one would call you flashy and many people admire your calm, composed look. lol Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Har du adressen? http://www.okcupid.com/tests/take?testid=5962495244888656825 Uptown Boy You like to have the best of what's fashionable. You pay attention to the way you are dressed, adapting the things you see on models so that they emphasize the qualities of your own body, which you are rather proud of. You don't care much about being extravagant, thinking that being trendy is a better way to feel good and to look good. Perhaps you happen to look down on those who choose their own taste over fashion creators' directions. In other words on the pathetic fashion victims who wear red when everyone else wears pink. But maybe you just pity them. You probably have an opinion of a well-dressed person and many copycat your choices, knowing that you are a fashion radar. They envy you your impeccable taste. Hihi. 5898205[/snapback] Gud, her også(hadde det bare vært så vel). Likte særlig godt "The opposite style from yours is Hippy Kid" Vel, alt i alt intet sjokkerende nytt, men tror jeg har litt igjen. Endret 10. april 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 er ikke det litt dyrt for de skoene ? de kostet 900 for 1 år siden liksom.. men samme det, liker man de er det ingen grunn til ikke å kjøpe Lacoste har mange fine sko.. men jeg ble litt skuffet over kvaliteten på et par jeg hadde.. 5898078[/snapback] Ble litt skuffa over kvaliten jeg også men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Uptown Girl/ Boy 25% Flamboyance, 41% Originality, 49% Deliberateness, 56% Sexiness Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ble litt skuffa over kvaliten jeg også men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Jeg synes hvit er finest! Kommer seff ann på hvilke klær, og åssen farge de skal brukes til.. Bakdeler er at de blir møkkete (anbefaler å rengjøre ofte! samt ha på krem! ) Lenke til kommentar
warpig Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg synes de svarte Lacoste skoene er finest, men jeg er heller ingen stor fan av Lacoste, holder meg for det meste til levis, puma og tiger jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 [Tasteful Conventional Random Sexy] You don't pay an awful lot of attention to clothes. You have a few criteria which direct you when shopping: you want your clothes to be as unpretentious as possible and to make you look as good as possible. Other than that you don't spend hours on thinking about outfits. You are not very creative in your choices but because you're comfortable with your body and like to show it, people, especially the opposite sex, judge your style highly. Maybe you don't wear sportswear but you might consider it: it's simple, unostentatious and tight. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Vet noen hvor jeg kan få tak i Evisu-t-skjorter i Oslo? www.evisu.com Endret 10. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det er litt flaut å spørre... men jeg så så mye rart på byen i dag at jeg ikke kan la være.. Er det inn med sånn skikkelig sæggebukser igjen? Slike i tøy som det står BadBoy og No Fear på.... ? Så minst 6 stk på kort tid som gikk i slike sæggebukser som var "In" for en god del år siden mens jeg gikk på ungdomskolen ... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 [Tasteful Conventional Deliberate Prissy] Your style is professional. Your clothes always fit the situation and you probably never offend people by, say, wearing pink to a funeral. You just know what becomes. You don't like extravagance too much and you're not accidental. Your well chosen, stylish outfits communicate that you're a serious person. Following classic rules about dressing, you make sure that no one would call you flashy and many people admire your calm, composed look. ---------- Kjenner meg ikke så veeldig igjen egentlig :S Linn Christin: For det første så har ungdomskolen en "egen" mote(slik jeg ser det) som er det jeg liker å kalle "fjoritiss". Uansett. Hvis du kiker sæggebukser, bare bruk dem vel? Hvis du ikke liker det, la vær. Så enkelt er det. (Og hvis noen ser rart på deg fordi de bryter med det som er inn. drit i dem.) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 [Tasteful Conventional Deliberate Prissy] Your style is professional. Your clothes always fit the situation and you probably never offend people by, say, wearing pink to a funeral. You just know what becomes. You don't like extravagance too much and you're not accidental. Your well chosen, stylish outfits communicate that you're a serious person. Following classic rules about dressing, you make sure that no one would call you flashy and many people admire your calm, composed look. ---------- Kjenner meg ikke så veeldig igjen egentlig :S Linn Christin: For det første så har ungdomskolen en "egen" mote(slik jeg ser det) som er det jeg liker å kalle "fjoritiss". Uansett. Hvis du kiker sæggebukser, bare bruk dem vel? Hvis du ikke liker det, la vær. Så enkelt er det. (Og hvis noen ser rart på deg fordi de bryter med det som er inn. drit i dem.) 5899002[/snapback] Vi som gikk sammen ble enige om at de sikkert hadde arva klærne fra sin 10 år eldre storebror eller noe Ikke noe galt med Søggiser, de selger jo sæggebukser til jenter nå også.. vistnok i dongeri.. men var bare at akkurat den typen var "In" for 5-7 år siden... og det så litt spesielt ut.. Så var det ikke i verdens største by heller da.. lille kristiansund med 17.000 innbyggere.. Og selvfølgelig skal man gå i det man har lyst til Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 den typiske "flava" moten trodde jeg også endelig var utryddet. likevel dukker det opp gjenger i ny og ne... like man litt loose-fit evt småsagging ser det penere ut med skikkelige loosefit olabusker evt et par str. større. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Da har jeg gjort dagens kupp Kjøpte meg et nytt belte på Paragon, Lindeberg på -70%. Har ikke funnet noe ordentlig bilde av det. men det er det som er øverst til venstre her Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er man 27 i livet er det faktisk et rimelig stort problem. 5896177[/snapback] 27 centimeter? Rundt magen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Er man 27 i livet er det faktisk et rimelig stort problem. 5896177[/snapback] 27 centimeter? Rundt magen? 5899365[/snapback] Nå innbiller jeg meg at bukser måles i tommer i livet... Lenke til kommentar
fuckhead88 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tasteful Original Deliberate Prissy One is certain: you have great taste and plenty of ideas. You have clearly defined beliefs about what's good and what's bad in fashion but they are far from banal. Stylish and imaginative, you prefer to inspire admiration than to shock and you mostly succeed. Even if sometimes you'd like to have more courage to put on something absolutely outrageous you do great job in creating a unique look that others look up to. There is a possibility that you work in the fashion industry. If you don't, perhaps you should. You scored higher than 4% on Flamboyance, 76% on Originality, 78% on Deliberateness, and 26% on Sexiness -- kul test. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse på internett? J. Lindeberg Tour Golf Shoe Veiledende pris i Norge er 1999,-, så det bør være litt å tjene ved å kjøpe de på nettet. Endret 10. april 2006 av LarsP Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Hvor får man tak i t-skjorter av denne typen i Oslo? De skjortene der var i dyreste laget for meg. Endret 10. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hva slags skjorter? Er jo mange typer der. Uansett, du trenger ikke Evisu eller noe annet merke for den saks skyld for å finne ålreite t-shirts. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er man 27 i livet er det faktisk et rimelig stort problem. 5896177[/snapback] 27 centimeter? Rundt magen? 5899365[/snapback] Nå innbiller jeg meg at bukser måles i tommer i livet... 5899386[/snapback] Hehe, ooooops 27 cm var kanskje litt lite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå