dag1234 Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Charles Tyrwhitt har også et godt utvag av sko til medium pris. Og jeg tviler på om du finner bedre tilbud andre plasser. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Hvis du bor i Oslo kan du finne John Smedley hos Steen & Strøm og C&J hos Eger. Jeg bor i Bergen, men takker for tipset. Har du gensre derfra eller? Føler JS ofte blir trukket frem for å ha god verdi opp mot kvaliteten på gensrene deres. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Gentlemen; Shorts og desert boots. Yay or nay? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Gentlemen; Shorts og desert boots. Yay or nay? Nei, nei og atter nei. Det er nesten det samme som å bruke båtsko til skibukse. 3 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Kjøpte meg Ray Ban Clubmasters i dag. Var litt usikker på om det var de jeg ville ha, men så kostet de 700. Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 13. juli 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Nei, nei og atter nei. Det er nesten det samme som å bruke båtsko til skibukse. Ikke kom hit å si at du ikke har vurdert det. 18 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Nei, nei og atter nei. Det er nesten det samme som å bruke båtsko til skibukse. lol'd irl Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Faen. Pakket ut bagasjen min og har fått to flekker på en ny bomull/linjakke. Hvordan bør jeg fjerne? Den ene er en såpeflekk som jeg regner vil gå bort med vann og den andre noe med farge. Denne er riktignok på innsiden av jakken, så det er ikke så farlig, men vil helst få det bort. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Ikke kom hit å si at du ikke har vurdert det. Hehe. Du skal få en tommel opp for den! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Nei, nei og atter nei. Det er nesten det samme som å bruke båtsko til skibukse. Njaa. Nå har ikke jeg vært i ørkenen før, men det må da finnes verre steder å bruke shorts..? e: vet du hva, det skal jeg ikke påstå. Kanskje det er fryktelig å bruke shorts i ørken. Endret 13. juli 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Kjøpte meg Ray Ban Clubmasters i dag. Var litt usikker på om det var de jeg ville ha, men så kostet de 700. Kjøpte nettopp samme brillene, hvilken modell gikk du for? Kjøpte selv med brun innfatning. Endret 13. juli 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 e: vet du hva, det skal jeg ikke påstå. Kanskje det er fryktelig å bruke shorts i ørken. Da passer naturlig nok ikke desert boots med shorts. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg har farget håret rødt, og jeg har en kjole til et bryllup neste helg. Den kjolen er grønn og jeg lurer egentlig på om jeg burde kjøpe meg en ny kjole? Blir kanskje litt mye med rødt hår og grønn kjole? Ser ut som et sånt.. St. Patricks troll. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Da passer naturlig nok ikke desert boots med shorts. Hva om det viste seg at det var fantastisk å bruke shorts i ørken? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Kjøpte nettopp samme brillene, hvilken modell gikk du for? Kjøpte selv med brun innfatning. Svart innfatning. Helt standard så vidt jeg Har skjønt - så på brun innfatning tidligere, men de hadde bare lyst glass og det likte jeg ikke. Endret 13. juli 2013 av Barista Bob Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Hva om det viste seg at det var fantastisk å bruke shorts i ørken? Da passer det fortsatt ikke utseendemessig Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2013 Hva om det viste seg at det var fantastisk å bruke shorts i ørken? Vel, det er ikke fantastisk å bruke shorts i ørkenen. Det er en grunn til at beduiner kler seg slik de gjør: 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 14. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2013 I ørkenen kler på varmen ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå